ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا

ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پذیرفته شدگان می بایست ثبت نام خود را در دو مرحله شامل ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری انجام دهند که لینک ثبت نام اینترنتی در سایت هم آوا به نشانی edu.uast.ac.ir فعال می شوند . داوطلبان مقاطع کاردانی و کارشناسی لازم است مطابق راهنمای ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه علمی کاربردی پروسه ثبت نام خود را تکمیل نمایند .




دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های بدون کنکور است که هر ساله در مقاطع کاردانی ( فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد . داوطلبان ورودی مهر و بهمن در سال 99 همانند سال های قبل پس از انتشار دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی علمی کاربردی و مشاهده و بررسی دفترچه در صورت دارا بودن شرایط و یافتن رشته مورد علاقه خود می توانند در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند .

پس از پایان مهلت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی در صورتی که جزو پذیرفته شدگان باشید می بایست نسبت به ثبت نام نهایی خود در دانشگاه محل قبولی خود اقدام نمایید . در ادامه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی 99 را شرح داده ایم .



زمان ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان علمی کاربردی 99
 همان طور که در بالا اشاره کردیم ، پس از اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال 99 پذیرفته شدگان می توانند ثبت نام نهایی خود را جهت حضور در کلاس درس انجام دهند . ثبت نام نهایی در دو مرحله ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری انجام می شود . زمان ثبت نام نهایی برای ورودی مهر و بهمن از پس اعلام نتایج نهایی این دانشگاه برای هر نیمسال تحصیلی می باشد .



 نتایج ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 در تاریخ 7 آبان ماه اعلام شده است و طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمانبندی دقیق ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان این مقطع از تاریخ 10 آبان ماه از طریق سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اعلام خواهد شد .



 طبق اطلاعیه منتشر شده در سامانه هم آوا کلیه پذیرفته شدگان مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ، باید از روز یکشنبه 11 آبان ماه لغایت ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ماه نسبت به ثبت نام اینترنتی در سامانه هم آوا اقدام کنند . هم چنین ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان کارشناسی علمی کاربردی 99 از تاریخ 15 آبان لغایت ایان روز 17 آبان ماه از سامانه هم آوا انجام خواهد شد .





ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان علمی کاربردی 99 از یکشنبه 11 آبان لغایت ساعت 24 روز جمعه 16 آبان انجام خواهد شد

++++

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان علمی کاربردی 99 از پنجشنبه 15آبان لغایت ساعت 24 روز شنبه 17آبان انجام خواهد شد

 به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان علمی کاربردی 99 هر یک از مقاطع کاردانی و کارشناسی , علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان دانشگاه علمی کاربردی





نحوه ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان علمی کاربردی 99
 نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 به این صورت است که دانشجویان لازم است وارد سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی شوند . پذیدرفته شدگان هر مقطع از قسمت ستون دوم کادر سبز رنگ مربوط به مقطع تحصیلی خود ( کاردانی ، کارشناسی ) را انتخاب نمایند .



 پس از ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی پرتال ثبت نام و آپلود عکس و تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک به واحد دانشگاهی محل قبولی مراجعه کرده و مدارک را هنگام ثبت نام حضوری به مسئول آموزش تحویل دهید . در ادامه مراحل ثبت نام را به تفصیل شرح داده ایم :



لینک مستقیم ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا

+++++

لینک مستقیم ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا



 مرحله اول - تکمیل فرم اطلاعات فردی :

 فرم اطلاعات فردی اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی داوطلب است که بخشی از اطلاعات قابل ویرایش و برخی اطلاعات غیرقابل ویرایش است که داوطلب هنگام ثبت نام در سایت سازمان سنجش وارد کرده است .

 در این مرحله داوطلبان می بایست اطلاعات خود را به دقت بررسی نمایند و در صورت مشاهده مغایرت با اطلاعات اصلی ویرایش کرده و گزینه های غیرقابل ویرایش را را که نیازمند تغییر است را هنگام ثبت نام حضوری توسط مسئول ثبت نام یا مسئول آموزش تصحیح نمایند .

 دانشجویان ورودی دوره کاردانی باید به صورت اینترنتی به سامانه emt.medu.ir مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات خود در این سامانه ، کد رهگیری استعلام مدارک دریافت کرده و تاییدیه تحصیلی را در زمان مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی به مسئول آموزش تحویل دهند .

 دانشجویان ورودی دوره کارشناسی باید به صورت اینترنتی به سامانه estelam.msrt.ir مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات خود در این سامانه ، کد رهگیری استعلام مدارک دریافت کرده و تاییدیه تحصیلی را در زمان مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی به مسئول آموزش تحویل دهند .





در صورت وجود تفاوت در معدل کل ، نوع مدرک تحصیلی و سهمیه قبولی کاربرگ 104 ( تعهد برای پذیرفته شدگان دارای مغایرت ) را تکمیل و در سامانه بارگذاری نمایید



 مرحله دوم - آپلود ( بارگذاری ) عکس :

 داوطلبان باید عکس خود را با مشخصات زیر و با انتخاب گزینه " دکمه افزودن " به سامانه ثبت نام هم آوا ارسال نمایند . عکس پرسنلی 3*4 پشت سفید تمام رخ سایز : 300 * 400 حجم : 250 کیلوبایت فرمت : JPG

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی سایت هم آوا


 مرحله سوم - کپی کارت ملی ، شناسنامه ، گواهینامه موقت/ دانشنامه ، مدرک مربوط به نظام وظیفه ( مختص آقایان ) :

 در این مرحله با انتخاب هر کدام از گزینه های مربوط به مدارک ذکر شده تمام صفحات شناسنامه و گواهینامه موقت/ دانشنامه، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و کارت ملی ( پشت و رو ) را کپی و با حداکثر سایز 300*400 و حداکثر حجم 300 کیلو بایت و فرمت JPG در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی آپلود کنید .



 مرحله چهارم - بارگذاری کاربرگ های شماره 101 ، 103 ، 104 ، 218 :

 در ادامه مشمولان هر کدام از کاربرگ های نام برده شده ابتدا باید فرم ها را دانلود و پس از تکمیل مجددا در سایت هم آوا بارگذاری نمایند .

 کاربرگ 101 ( سهمیه شاغل ) : کاربرگ 101 مختص داوطلبان شاغلی است که از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی استفاده کرده اند .

 کاربرگ 103 ( تایید معدل برای دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر ) : دانشجویان ترم آخر کاردانی دانشگاه علمی کاربردی که فاقد گواهینامه موقت و یا دانشنامه جهت تایید معدل هستند ، در صورت قبولی باید این فرم را تکمیل نمایند .

 کاربرگ 104 ( تعهد برای پذیرفته شدگان دارای مغایرت ) : این فرم را کسانی که معدل کل ، سهمیه قبولی و نوع مدرک تحصیلی درج شده در سایت هم آوا که توسط سازمان سنجش ارسال شده است با اصل مدارک مطابقت نداشت ، می بایست پر نمایند .

 کاربرگ 218 ( ضوابط آموزشی ) : این فرم را همه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ( لیسانس ) و مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) دانشگاه علمی کاربردی باید مطالعه کرده و در صورت تایید موظف به رعایت ضوابط آموزشی هستند .







جهت دانلود کاربرگ شماره 103 ( فرم تأییدیه معدل ) کلیک کنید .

**************​**​**​******

جهت دانلود کاربرگ شماره 101 ( گواهی اشتغال به کار ) کلیک کنید .



  پذیرفته شدگان علمی کاربردی 99 می توانند با مطالعه مقاله زیر نخست از نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مطلع شده و سپس برای ثبت نام و تشکیل پرونده غیرحضوری اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی









مدارک لازم برای ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان علمی کاربردی 99
 مطابق راهنمای ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سال 99 پذیرفته شدگان جهت ثبت نام لازم است مدارک زیر را آماده نمایند تا هنگام ثبت نام اینترنتی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی بارگذاری نمایند و در صورتی که در هنگام ثبت نام ، بارگذاری برخی مدارک امکان پذیر نباشد لازم است با در دست داشتن این مدارک به محل دانشگاه قبولی خود بروند و ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام نهایی مدارک را جهت بارگذاری در سامانه هم آوا به مسئول آموزش دانشگاه خود تحویل دهند :





1 - 6 قطعه عکس 3*4

2 - اصل شناسنامه و کارت ملی

3 - اصل مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید ( فنی و حرفه ای ، كاردانش و نظری ) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه ( چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای ) مختص پذیرفته شدگان مقطع کاردانی

4 - اصل مدرک  فوق دیپلم و یا کاردانی

5 - اصل کاربرگ شماره 103 ( فرم تاییدیه معدل )

6 - اصل کاربرگ شماره 101 ( گواهی اشتغال به کار ) ( مختص پذیرفته شدگان سهمیه شاغل )

7 - مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه ( مختص پذیرفته شدگان آقا )



 با غیرحضوری شدن آموزش دانشگاه علمی کاربردی بدلیل شیوع ویروس کرونا ، داوطلبان باید از طریق سامانه سما لایو ، برای آموزش مجاری اقدام کنند .

در ادامه بخوانید:  ورود به سامانه سما لایو







مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در هر یک از مراحل ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی یاری کنند همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه علمی کاربردی در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .




سوالات متداول


1- پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی باید برای ثبت نام نهایی خود اقدام کنند ؟
مدتی پس از اعلام نتایج هر مقطعی زمانی مشخص برای ثبت نام حضوری و غیر حضوری این دانشگاه تعیین می شود که در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی به چه صورتی باید ثبت نام نهایی خود را انجام دهند ؟
همانطور که در مقاله نیز اشاره شده ، ثبت نام در دو مرحله ثبت نام اینرنتی و ثبت نام حضوری انجام می شود .




3- ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی از چه سایتی انجام می شود ؟
ثبت نام اینترنتی این دانشگاه ها از طریق سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود که در مقاله نحوه آن توضیح داده شده است .

منبع : ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B4rX
نظرتان را بنویسید