سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان مقاطع کاردانی ، کارشناسی و ... دانشگاه های فنی حرفه ای برای انجام الکترونیکی امور دانشگاهی و آموزشی خود باید وارد سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه ای شوند . سایت ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir برای اموری همچون پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، مشاهده نمرات ف دریافت کارت آزمون و ... کاربرد دارد .




دانشگاه های فنی حرفه ای با توجه به تعداد زیاد دانشجویان و هم چنین گستردگی واحد های دانشگاهی سامانه یکپارچه آموزشی ناد را راه اندازی کرده است . سامانه ناد فنی حرفه ای به منظور اجتناب از مراجعات حضوری برای انجام امور دانشجویی و آموزشی و الکترونیکی شدن فرآیند های دانشجویی راه اندازی شده است .

کلمه ناد مخفف عبارت نظام اطلاعاتی دانشگاهی می باشد لذا سیستم تهیه شده برای آن نیز شامل اطلاعات دانشگاهی دانشجو بوده که علاوه بر اطلاعات شخصی و نمره دانشجو امکان انتخاب واحد و پرداخت شهریه و همچنین ارزشیابی اساتید را در اختیار دانشجویان قرار می دهد .

علاوه بر دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه نیز می توانند با استفاده از این سامانه جامع امورات دانشگاهی مرتبط با خود را انجام دهند . لذا با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با این سامانه در ادامه این مقاله به معرفی سایت reg.tvu.ac.ir و امکانات سیستم ناد پرداخته و همچنین مراحل ورود به این سامانه را ارائه داده ایم .



معرفی امکانات سامانه جامع آموزشی ناد
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است دانشجویان تمامی مقاطع ، رشته ها و ورودی های دانشگاه های فنی حرفه ای سراسر کشور موظف هستند تا برای انجام امور دانشگاهی و دانشجویی خود از سیستم ناد فنی حرفه ای استفاده کنند . دانشجویان برای دسترسی به صفحه سخصی خود در سیستم ناد باید وارد سایت reg.tvu.ac.ir شوند .



 دانشجویان پس از ورود به سامانه ناد می بایست وارد پرتال دانشجویی و شخصی خود در این سیستم شده تا بتوانند از امکانات این سامانه استفاده کنند . در ادامه مهم ترین امکانات سامانه جامع آموزشی ناد reg.tvu.ac.ir را ارائه داده ایم .



 ویرایش مشخصات دانشجویی : امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات فردی ، تحصیلی ، آدرس ، تماس و ... دانشجو



 برنامه ریزی آموزشی نیمسال تحصیلی : مشاهده تقویم آموزشی ترم از جمله زمان انتخاب واحد ، زمان شروع ترم و تشکیل کلاسای آموزشی ، زمان حذف و اضافه و مهلت حذف اضطراری و همچنین زمان شروع و پایان مهلت امتحانات پایان ترم



 ثبت نام دروس دانشجو : مهمترین قسمت سایت سامانه جامع آموزشی ناد است و مزبوط به امور اصلی

                 انتخاب واحد

                حذف و اضافه

                مشاهده کارنامه مالی دانشجو

                حذف اضطراری

                مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام

                مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو

                ارسال درخواست اعتراض به نمره

                مشاهده کارنامه دانشجویی

                کارنامه کلی

                گزارش کارت ورود به جلسه امتحان



 فارغ التحصیلی و خروج از تحصیل دانشجو : تکمیل فرم های اینترنتی فارغ التحصیلی ( مالی و آموزشی )



 آگاه سازی : اخبار و اطلاعیه ها و بخش نامه های اعلام شده از طرف دانشگاه



 همچنین دانشجویان دانشگاه های فنی حرفه ای باید دقت داشته باشند که برای انتقالی و میهمانی نمی توانند از طریق سامانه ناد اقدام کنند . توصیه می شود در صورت قصد داشتن برای درخواست انتقالی یا میهمانی نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای ثبت درخواست اقدام کنید .

بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات و مهمانی دانشگاه فنی حرفه ای





نحوه ورود به سامانه جامع آموزشی ناد
 دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای برای دسترسی به هر یک از امکاناتی که پیش از این توضیح داده شده است ، باید پس از ورود به سایت ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir با استفاده از نام کاربردی و رمز وارد صفحه شخصی خود شده ، به صفحه دانشجویی در سیستم ناد دسترسی پیدا کرده و سپس از میان موارد موجود اقدامات لازم را انجام دهند .







1 - ورود به سایت ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir

2 - وارد نام کاربری و کلمه عبور

3 - ورود به صفحه شخصی خود در سیستم

4 - انتخاب گزینه مربوط به موارد مورد نظر

5 - تکمیل مراحل و حصول اطمینان از ثبت شدن اقدامات



 برای ورود به سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه ای کلیک کنید 



 سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای به منظور ارائه آموزش های غیرحضوری و برگزاری کلاس های آنلاین این دانشگاه راه اندازی شده است که برای آشنایی با این سامانه می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید .

حتما بخوانید: سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای









راهنمای تصویری ورود به سامانه جامع آموزشی ناد
 دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای موظف هستند پس از ورود به سامانه ناد ، مراحلی را طی کرده و به صفحه دانشجویی و امکانات این سامانه دست پیدا کنند . در ادامه راهنمای تصویری مرحله به مرحله نحوه ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای به نشانی reg.tvu.ac.ir را ارائه داده ایم .







1 - جست و جوی عبارت " reg.tvu.ac.ir " و یا " ناد دانشگاه فنی حرفه " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







2 - انتخاب اولین گزینه تحت عنوان " ناد - دانشگاه فنی و حرفه ای "







3 - ورود به سایت و انتخاب یکی از سرور های ورود دانشجو







4 - وارد کردن نام کاربردی و کلمه عبور برای ورود به پرتال شخصی







5 - انتخاب گزینه مورد نظر از منوی سمت راست صفحه







 دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای می توانند برای مطالعه جزئیات ورود به کلاس های آنلاین سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای مقاله زیر را مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای برای دانشجویان







اگر پس از مطالعه جزئیات سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای سوالی در خصوص امکانات ارائه شده در این سامانه و یا مشکلی برای ورود به سایت دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید .




سوالات متداول


1- برای ورود به سامانه ناد دقیقا باید به چه آدرس اینترنتی مراجعه کرد ؟
کاربران می بایست برای ورود به سامانه جامع آموزشی ناد به آدرس اینترنتی reg.tvu.ac.ir مراجعه نمایند که لینک مستقیم ورود به این سامانه در مقاله ارائه شده است .






2- سامانه جامع آموزشی ناد مختص کدام دانشگاه ها می باشد ؟
همانطور که در متن مقاله اشاره شد ، سامانه جامع آموزشی ناد سیستمی است که عمدتا در دانشگاه فنی و حرفه ای استفاده می شود .




3- سامانه جامع آموزشی ناد در چه مواردی کاربرد دارد ؟
این سامانه برای ویرایش مشخصات ، برنامه ریزی آموزشی نیمسال تحصیلی ، ثبت نام دروس ، فارغ التحصیلی و خروج از تحصیل و هم چنین آگاه سازی دانشجو کاربرد دارد که جزئیات هر یک در متن مقاله بررسی شده است .

منبع : سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/A46O
نظرتان را بنویسید