زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، نتایج این مرحله را زمان مشخص به اطلاع داوطلبان می رساند. آگاهی به موقع از اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ باعث تسریع در روند ثبت نام داوطلبان در محل قبولی خواهد شد.

 

 

داوطلبانی که با شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نموده اند می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وضعیت قبولی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت پذیرفته شدن به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند.
این داوطلبان به منظور اطلاع از نتایج نهایی کارشناسی ارشد، می بایست اخبار و اطلاعیه های منتشر شده را دنبال کنند و در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه و دریافت کارنامه نهایی خود اقدام نمایند. در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد محل قبولی داوطلب مشخص شده و امکان ثبت نام و ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان این آزمون فراهم می شود.

نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ معمولا همزمان با نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود . البته این امر بر اساس تصمیمات سازمان سنجش بوده و ممکن است امسال به صورت مجزا از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز اعلام شود. به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 بپردازیم.

 

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

سال های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، کلیه فرایند های کنکور کارشناسی ارشد به تعویق افتاد و داوطلبان دانشگاه آزاد و سراسری، نتایج نهایی خود را به صورت همزمان در سایت سازمان سنجش مشاهده کردند. اما سال گذشته، با توجه به زمان برگزاری و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1401 نتایج نهایی انتخاب رشته داوطلبان ارشد در مهر ماه منتشر و بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار گرفت.

 

امسال نیز با توجه به وجود همه گیری کرونا، پیش بینی می کنیم زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد در مرداد ماه 1401 منتشر شود. در حال حاضر زمان اعلام نتیجه این آزمون مشخص نیست.

 

 

با توجه به عدم انتشار زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1401 به محض منتشر شدن زمان دقیق، در این قسمت اطلاع رسانی لازم انجام خواهد گرفت

 

به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع به موقع از تمامی فرآیند های کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و اطلاعیه ها را دنبال نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

بررسی کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

هر سال پس از اعلام نتایح نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 کارنامه ای حاوی وضعیت داوطلب در هر یک از رشته محل های انتخابی او منتشر شده و بر روی سایت دانشگاه آزاد azmoon.org قرار می گیرد. داوطلبان با بررسی کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، می توانند از رتبه اکتسابی خود در هر رشته محل مطلع شده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود را تحلیل نمایند.

 

با توجه به این که امکان درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای داوطلبان دانشگاه آزاد وجود ندارد، تنها متقاضیانی در این مرحله موفق خواهند بود که دچار اشتباهات رایج در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نشده و اولویت بندی انتخاب های خود را بر اساس فاکتورهای علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت انجام داده باشند.

 

سازمان سنجش با در نظر گرفتن بخشی تحت عنوان، اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا اعتراضات خود را از طریق ارسال درخواست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت نمایند.  

 

متقاضیان از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد که در مقاله زیر به توضیح آن پرداخته شده است می توانند سوالات و اعتراضات خود را مطرح کرده و پاسخ سوالات خود را از طریق همین سامانه دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: سامانه الکترونیکی درخواست دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

 

 

داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 از خدمات مشاوره تحصیلی هیوا بهره مند شده و پاسخ سوالات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت نمایند. همچنین به داوطلبان توصیه می کنیم، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۱ سریع تر مطلع شوند.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1401 کی اعلام می شود؟

✔️ نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد احتمالا در مرداد ماه 1401 منتشر شود که به محض اعلام در متن مقاله قرار می گیرد.



 

2- ✔️ داوطلبان دانشگاه آزاد چگونه می توانند به نتایج نهایی ارشد 1401 اعتراض کنند؟

✔️ امکان اعتراض به نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد وجود ندارد، اما با توجه به متن مقاله از طریق سامانه الکترونیکی درخواست های دانشگاه آزاد می توانید سوالات خود را ثبت نمایید.



 

3- ✔️ نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 در چه سایتی اعلام می شود؟

✔️ با توجه به متن مقاله، معمولا نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد و سراسری به طور همزمان از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q970
نظرتان را بنویسید