زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه ها، موسسات و دیگر نهادهایی که زیر نظر وزارت علوم هستند از طریق برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 اقدام به جذب نیرو نموده اند. متقاضیانی که در این آزمون شرکت کرده اند باید در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور که روز سه شنبه 19 مرداد ماه است، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.




سازمان اداری استخدامی کشور با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 نموده اند. دانشگاه ها و موسساتی که زیر نظر وزارت علوم هستند، از طریق برگزاری این آزمون اقدام به جذب نیروهای متخصص و کارآمد از میان داوطلبین واجد شرایط نموده اند.

برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 داوطلبان باید در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و چند روز پیش از تاریخ برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند. به این منظور داوطلبان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 را دریافت کنند. به همین دلیل در ادامه این مقاله به توضیح تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 و همچنین نکاتی درباره دریافت کارت پرداخته شده است.



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400
آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 زیر نظر سازمان سنجش برگزار شده و داوطلبانی که مایل به اشتغال در دانشگاه ها، موسسات و دیگر نهادهای زیر نظر وزارت علوم هستند، در این آزمون ثبت نام می کنند. طبق روال سایر آزمون هایی که زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شوند، برای شرکت در این آزمون استخدامی نیز داوطلبان نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دارند.



معمولا کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود. طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم و زمان دریافت کارت ورود به جلسه، آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 در روز جمعه 22/05/1400 برگزار شده و کارت ورود به جلسه این آزمون از تاریخ سه شنبه 19/05/1400 بر روی پایگاه سازمان سنجش منتشر می شود.





زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 روز سه شنبه 19/05/1400 می باشد.



در صورت ایجاد هر گونه تغییر در تاریخ برگزاری و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 به علت شیوع ویروس کرونا، این مقاله به روز رسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم





مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400
همان طور که پیش از این بیان کردیم، آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 زیر نظر سازمان سنجش برگزار شده و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام می دهند. سپس در موعد مقرر شده از سوی سازمان سنجش به سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند. در این قسمت چند نکته درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 بیان شده تا داوطلبان با رعایت این نکات بتوانند عملکرد درستی داشته باشند.



داوطلبان باید اطلاعیه های منشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 را به دقت مطالعه کنند.



همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 ضروری است.



داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید در موعد مقرر که معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون است، نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.



دریافت کارت ورود به جلسه را به روزها و ساعات پایانی که سایت سازمان سنجش شلوغ است موکول نکنند.



اطلاعات کاربری و شخصی درج شده در کارت ورود به جلسه را بررسی کرده تا از صحت این اطلاعات اطمینان پیدا کنند.



در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه، داوطلبان باید طبق راهکار اعلام شده از سوی سازمان سنجش نسبت به تصحیح اطلاعات کارت اقدام نمایند.



در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.










سوالات متداول


1- زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم چه تاریخی است؟
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون بوده که تاریخ دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.




2- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم چه نکاتی باید رعایت شود؟
با رعایت چند نکته داوطلبان به راحتی می توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم را دریافت کنند که این نکات در این مقاله توضیح داده شده است.




3- آیا برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت علوم به دریافت کارت ورود به جلسه نیاز است؟
برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت علوم نیاز است کارت ورود به جلسه چند روز پیش از برگزاری آزمون دریافت شود که تاریخ دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ONjg
نظرتان را بنویسید