زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی شرکت در پذیرش بدون آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 هستند باید با اطلاع از زمان ثبت نام این دانشگاه ها ، در مهلت داده شده ثبت نام خود را انجام دهند . ثبت نام ورودی مهر معمولا از اوایل مرداد ماه و ثبت نام بهمن از اواخر آذر ماه آغاز می شود .




یکی از دانشگاه هایی که بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند ، دانشگاه های پردیس خودگردان می باشد . داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه ها هستند می توانند با مطالعه لیست رشته های ارائه شده و شرایط پذیرش این دانشگاه ها ، در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام خود را برای رشته مورد نظر انجام دهند .

متقاضیان پذیرش در دانشگاه های پردیس خودگردان باید دقت داشته باشند که این دانشگاه ها معمولا هم برای مهر و هم برای بهمن دانشجو می پذیرند و داوطلبانی که موفق به ثبت نام نیمسال اول این دانشگاه نشده اند می توانند برای بهمن 1400 شانس خود را امتحان کنند .

با توجه به اهمیت اطلاع داوطلبان از تاریخ دقیق ثبت نام ، در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر و بهمن سال 1400 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر 1400
سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله با انتشار اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های  پردیس خودگردان مهر از جمله زمان آغاز ، پایان و هم چنین زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام نیمسال اول را اعلام می کند.



هر ساله ثبت نام رشته های بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های پردیس خودگردان معمولا در محدوده زمانی اوایل مرداد ماه آغاز می شود و لذا احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر 1400 نیز به همین شکل بوده و از اوایل مرداد آغاز می شود.



زمان انتشار دفترچه زمان آغاز ثبت نام زمان پایان ثبت نام زمان تمدید شده
اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده


با توجه به عدم انتشار اطلاعیه تاریخ دقیق و تمدید مهلت ثبت نام این دانشگاه ها از سوی سازمان سنجش ، به محض تمدید شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر 1400 این مقاله بروز رسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خود گردان





زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان بهمن 1400
دانشگاه پردیس خودگردان علاوه بر ورودی مهر ماه برای وردی بهمن ماه نیز به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد . داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های پردیس خودگردان و مطالعه ان در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و تکمیل مراحل انتخاب رشته خود اقدام کنند.



ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان بهمن ماه معمولا از اواخر آذر ماه آغاز می شود . با استناد به رویه ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت ورودی بهمن سال های گذشته پیش بینی می شود ثبت نام ورودی بهمن 1400 نیز از اواخر آذر ماه آغاز شده و تا نیمه های اول دی ماه ادامه داشته باشد .



زمان انتشار دفترچه زمان آغاز ثبت نام زمان پایان ثبت نام زمان تمدید شده
اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده


داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون از تاریخ ثبت نام ورودی بهمن 1400 دانشگاه های پردیس خودگردان مطلع شوند . هم چنین به محض انتشار زمان دقیق ثبت نام بهمن 1400 ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان









اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1- زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان از چه طریقی اعلام می شود ؟
زمان ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سازمان سنجش اعلام می شود که بلافاصله در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس ورودی بهمن چه زمانی آغاز می شود ؟ 
زمان ثبت نام این دانشگاه ها معمولا اواخر آذر آغاز می شود که تاریخ دقیق ثبت نام در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر دانشگاه های پردیس خودگردان چه زمانی انجام می شود ؟
معمولا ثبت نام این  ورودی از اوایل مرداد ماه انجام می شود که تاریخ دقیق آن پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در این مقاله منتشر می شود .

منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwZl
نظرتان را بنویسید