ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه های پردیس خودگردان نیز مانند سایر دانشگاه ها در برخی رشته های بدون کنکور دوبار در سال برای ورودی نیمسال مهر و نیمسال بهمن سال 1400 پذیرش دارند . علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان در صورت احراز شرایط ثبت نام و قبولی نهایی می توانند وارد این دانشگاه ها شوند .




با مطرح شدن حذف کنکور سراسری از مسیر ورود به دانشگاه و همچنین بیشتر شدن ظرفیت های پذیرش واحدهای دانشگاهی و اموزشی ، ثبت نام بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در بسیاری از دانشگاه های کشور برای ورودی مهر و ورودی بهمن انجام می شود .

همزمان با آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری سال 1400 دانشگاه های پردیس خودگردان نیز که جزو دانشگاه های شهریه پرداز هستند ، بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور از بین متقاضیان رشته های بدون آزمون پذیرش دارند .

باید توجه داشته باشیم که مانند سایر دانشگاه های بدون آزمون پذیرش در این دانشگاه ها نیز تابع شرایط خاصی می باشد و در زمان مقرر از سوی سازمان سنجش ثبت نام آنها انجام می شود که در ادامه این مقاله به زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه های پردیس خودگردان سال 1400 را پرداخته ایم .



زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان هر ساله معمولا همزمان با دانشگاه های سراسری و طبق اطلاعیه سنجش در زمانی مقرر برای ورودی مهر و ورودی بهمن انجام می شود .  با توجه به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان سال های گذشته که از اوایل مرداد آغاز شده احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 مهر ماه نیز از اوایل مرداد آغاز می شود.



ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 احتمالا از اوایل مرداد آغاز می شود.



به محض انتشار اطلاعیه زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان سال 1400 و یا تمدید مهلت ثبت نام این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های پردیس خودگردان





شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400
همانطور که قبلا اشاره شد ، پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان همانند سایر دانشگاه های بدون آزمون نیاز به شرایط و مدارکی مشخصی است . شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 را می توان به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم کرد که در ادامه به مهم ترین شرایط تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان اشاره می کنیم.



شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400



اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامي ايران

عدم عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامي ايران 

نداشتن سابقه عضويت در سازمانها و گروه های غيرقانونی



شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400



نداشتن منع نظام وظیفه (مختص آقایان) 

داشتن یکی از گواهی های فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی ، سال دوازدهم نظام جدید ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا کاردانی

محرومیت شرکت دانشجوی روزانه (امکان شرکت به شرط انصراف تا پایان مهلت ثبت نام و یا فارغ التحصیلی در ترم جاری) 

پذیرش بر اساس معدل کتبی دیپلم برای رشته های نظری و معدل کل برای سایر رشته ها 



داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 می توانند نخست با مطالعه مقاله زیر از لیست رشته های بدون آزمون ارائه شده این دانشگاه مطلع شده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان










نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400
به استناد روال دوره های قبلی پذیرش بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان علی الخصوص سال گذشته پیش بینی می شود که برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان مهر و بهمن 1400 ثبت نام بصورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام خواهد شد .



داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش می توانند از قسمت ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 1400 با وارد کردن کد ملی و بارگذاری یک قطعه عکس 4*3 فرم ثبت نام را تکمیل کرده و با حق انتخاب 100 رشته محل ، فرم انتخاب رشته خود را نیز تکمیل کنند.



راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400



1 -جست و جوی عبارت sanjesh.org و یا کلمه " سنجش " در مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین نتیجه نمایش داده شده تحت عنوان " سازمان سنجش آموزش کشور "







3 - انتخاب گزینه سراسری از منوی رنگی سمت راست و انتخاب گزینه " سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1400 "







4 - انتخاب گزینه " ثبت نام جدید " در صفحه باز شده







5 - بارگذاری عکس داوطلب در قسمت مشخص شده سامانه







6 - تکمیل فرم ثبت نام و پاسخ به سوالات ذکر شده با استفاده از اطلاعات مندرج در مدارک







7 - تکمیل فرم انتخاب رشته با انتخاب حداکثر 100 رشته محل







8 - تایید نهایی اطلاعات ثبت نامی و رشته های انتخابی برای دریافت کد رهگیری و شماره پرونده







داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 می توانند علاوه بر انتخاب رشته محل های این دانشگاه برای ثبت نام سایر رشته های دانشگاه های سراسری نیز اقدام کنند.

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور سراسری







مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400
اگر شرایط و قصد شرکت در پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 را دارید باید دقت داشته باشید که هیچگونه آزمون داخلی و ورودی برای این پذیرش وجود نداشته و پذیرش این دانشگاه صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود.



رشته های بدون آزمون این دانشگاه های شامل رشته های تمامی گروه های آموزش هستند اما رشته های دکتری حرفه ای پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی و رشته های پیراپزشکی از گروه تجربی بصورت بدون کنکور در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه نمی شوند .



هم چنین توجه داشته باشید که عنوان بدون آزمون در مدارک فارغ التحصیلی قید نمی شود و با توجه به اینکه دانشگاه های پردیس خودگردان شهریه پرداز هستند در نظر داشته باشید که شهریه دوره های با آزمون و بدون آزمون متفاوت نیستند و محل تحصیل داوطلبان واحد پردیس دانشگاهی است .



در نهایت به داوطلبان توصیه می کنیم پس از مطالعه شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان و لیست رشته های دانشگاه های پردیس خودگردان اقدام به انجام مراحل ثبت نام کنند .

در ادامه بخوانید: شهریه پردیس خودگردان


اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 ، سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان دارید می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 چه زمانی است؟
دانشگاه های پردیس خود گردان معمولا دو بار در سال برای ورودی مهر و ورودی بهمن ثبت نام دارند که برای اطلاع از جزئیات زمان ثبت نام می توانید مقاله را بطور کامل مطالعه کنید .




2- برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان چه شرایطی نیاز هست؟
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان از میان فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی و سال دوازدهم بر اساس معدل دیپلم انجام می شود و جزئیات تکمیلی در متن مقاله توضیح داده شده است . 




3- نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان مهر 1400 به چه صورتی است؟
معمولا ثبت نام برای ورودی مهر اینترنتی انجام می شود که به محض انتشار اطلاعیه پذیرش سال جاری این مقاله بروزرسانی می شود .

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gjGY
نظرتان را بنویسید