دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیمه های زندگی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیمه های زندگی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

افرادی که قصد دریافت نمایندگی فروش بیمه های زندگی ۱۴۰۰ مانند بیمه عمر، بیمه درمان و ... را دارند، حتما باید در آزمون بیمه های زندگی بیمه مرکزی شرکت کرده و نمره قبولی کسب نمایند. در حال حاضر ثبت نام این آزمون به صورت مجازی و از طریق سایت پژوهشکده بیمه انجام می شود.

 

 

آزمون بیمه های زندگی از جمله آزمون هایی است که زیر نظر بیمه مرکزی و توسط پژوهشکده بیمه برگزار می شود. شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی در آن برای افرادی که قصد دریافت نمایندگی برای فروش بیمه های زندگی را دارند، الزامی می باشد.

آزمون بیمه های زندگی در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود. بنابراین لازم است افراد حتما برای ثبت نام در این آزمون به سایت پژوهشکده بیمه مراجعه کرده تا از زمان مطلع ده و بتوانند در موعد مقرر وارد سایت مذکور شده و مراحل ثبت نام خود را به صورت آنلاین انجام دهند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با آزمون بیمه های زندگی 1400 و جزئیات آن بیشتر آشنا شویم.

 

آزمون بیمه های زندگی چیست؟

دریافت نمایندگی فروش بیمه های زندگی به سادگی انجام نمی شود. افراد لازم است حتما برای گرفتن نمایندگی یک سری گواهینامه را دریافت کنند. گواهینامه بیمه زندگی یکی از مهم ترین گواهینامه هایی است که توسط سازمان پژوهشکده بیمه برای افراد متقاضی نمایندگی فروش بیمه های زندگی صادر می شود. افرادی که قصد دریافت نمایندگی فروش بیمه های زندگی و گواهینامه مربوط آزمون بیمه زندگی را دارند، باید در زمان مشخص به سایت پژوهشکده بیمه مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام خودشان را از طریق این سایت انجام دهند.

 

لازم به ذکر است آزمون بیمه زندگی ۱۴۰۰ یک آزمون استخدامی نمی باشد و تنها افرادی که قصد دریافت نمایندگی فروش بیمه های زندگی را دارند می بایست در این امتحان شرکت کنند. آزمون بیمه های زندگی در بازه های زمانی مختلف برای متقاضیان برگزار می شود. افراد برای کسب نمره قبولی در این آزمون می بایست که نمره 60 از 100 بگیرند. پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج مربوط به بیمه های زندگی، گواهینامه مربوط به این آزمون به افراد اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آزمون آداب نمایندگی بیمه

 

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون بیمه های زندگی ۱۴۰۰

افرادی که قصد ثبت نام در آزمون بیمه های زندگی 1400 را دارند، باید به سایت پژوهشکده بیمه مرکزی مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام خودشان را در این آزمون به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند. زمان ثبت نام آزمون بیمه زندگی در هر ماه از سال متفاوت است. در ادامه بیشتر با زمان و نحوه ثبت نام در امتحان بیمه های زندگی آشنا می شویم.

 

زمان ثبت نام آزمون بیمه زندگی ۱۴۰۰

 

افراد متقاضی دریافت نمایندگی فروش بیمه زندگی، می بایست در زمان ثبت نام این امتحان در این آزمون ثبت نام و زمان برگزاری آن نیز در امتحان بیمه زندگی شرکت و نمره قبولی کسب کنند. زمان ثبت نام آزمون بیمه زندگی در سایت پژوهشکده بیمه مشخص می شود.

 

آزمون فروش بیمه زندگی در هر ماه از سال ثبت نام دارد. بازه زمانی که برای آزمون فروش بیمه های زندگی در نظر گرفته می شود، یک بازه زمانی 2 روزه است. زمان ثبت نام این آزمون در روز اول از ساعت 8 صبح آغاز می شود و تا پایان ساعت 16 روز دوم ادامه دارد.

 

 

ثبت نام آزمون فروش بیمه های زندگی از 22 آبان آغاز و تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی

نحوه ثبت نام آزمون بیمه زندگی ۱۴۰۰

 

افرادی که متقاضی ثبت نام در آزمون بیمه های زندگی می باشند، باید در موعد مقرر به سایت پژوهشکده بیمه به نشانی azmoon.irc.ac.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خودشان را از طریق این سایت انجام دهند. در نظر داشته باشید که لینک مربوط به ثبت نام آزمون بیمه های زندگی فقط در زمان ثبت نام باز می شود. برای ثبت نام در آزمون فروش بیمه های زندگی لازم است افراد مراحل زیر را انجام دهند:

 

ورود به سایت پژوهشکده بیمه به نشانی azmoon.irc.ac.ir در زمان ثبت نام فروش بیمه های زندگی

ورود به بخش «ثبت نام آزمون ها» در منوی سمت راست سایت

کلیک کردن بر روی گزینه «ثبت نام آزمون فروش بیمه های زندگی»

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام و اتمام مراحل ثبت نام به صورت مجازی

 

 

برای ثبت نام آزمون فروش بیمه های زندگی 1400 به سایت azmoon.irc.ac.ir مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: استخدام سازمان تامین اجتماعی

 

شرایط ثبت نام در آزمون بیمه های زندگی ۱۴۰۰

افرادی که قصد ثبت نام در آزمون فروش بیمه های زندگی را دارند، باید از شرایط ثبت نام در این آزمون مطلع باشند. به طور کلی شرایط خاصی برای ثبت نام در آزمون بیمه زندگی در نظر گرفته نشده و افراد می توانند با هر مدرک تحصیلی در این آزمون ثبت نام کنند. برای ثبت نام در امتحان بیمه های زندگی نیازی به شرکت در دوره های فروش بیمه های زندگی نیست، اما برای شرکت در آزمون بیمه های زندگی لازم است افراد به نکات زیر توجه داشته باشند:

 

شرایط ثبت نام در آزمون بیمه های زندگی 1400
آزمون فروش بیمه های زندگی به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود.
افراد برای شرکت در آزمون فروش بیمه های زندگی می بایست وب کم، میکروفن و یک سیستم رایانه ای آماده کرده باشند.
در صورتی که افراد از هندزفری به عنوان میکروفن استفاده می کنند، می بایست که گوشی های میکروفن را روی میز و یا رایانه بگذارند.
با توجه به فعال بودن وب کم در زمان برگزاری آزمون فروش بیمه های زندگی، لازم است که آقایان و مخصوصا خانم ها حجاب اسلامی خود را در هنگام برگزاری آزمون رعایت کنند.
افرادی که لپ تاپ و یا کامپیوتر آن ها دارای میکروفن نیست، می توانند تحت شرایط خاصی از گوشی تلفن همراه به عنوان میکروفن استفاده کنند.
بدیهی است که اگر فردی از قوانین لازم برای شرکت و ثبت نام در آزمون تبعیت نکند، هیچ حقی در قبال این آزمون نخواهد داشت.

 

واجدین شرایط استخدام آموزش و پرورش که علاقمند به شغل معلمی هستند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از زمان و نحوه ثبت نام در این آزمون مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: استخدام آموزش و پرورش

مدارک ثبت نام در آزمون بیمه های زندگی ۱۴۰۰

ثبت نام در آزمون فروش بیمه های زندگی به صورت آنلاین و از طریق سایت پژوهشکده بیمه به نشانی azmoon.irc.ac.ir انجام می شود. بدیهی است افراد برای ثبت نام در این آزمون، می بایست یک سری اطلاعات و مدارک را در فرم ثبت نام خود بارگذاری نمایند. در حال حاضر مدرک خاصی برای ثبت نام در آزمون بیمه های زندگی مشخص نشده است؛ اما پیش بینی می شود که برای ثبت نام در آزمون فروش بیمه های زندگی لازم به بارگذاری یک عکس 3 در 4 در سایت پژوهشکده بیمه مرکزی داشته باشند.

 

همچنین، وارد کردن یک سری اطلاعات هویتی در هنگام ثبت نام در آزمون فروش بیمه های زندگی الزامی است. لذا لازم است که افراد برای ثبت نام در آزمون فروش بیمه های زندگی فایل عکس 3 در 4 را در سیستم خود آماده داشته باشند و همچنین، شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون فروش بیمه های زندگی را به درستی وارد کنند.

بیشتر بخوانید: آزمون استخدامی بخش خصوصی

سوالات آزمون بیمه های زندگی ۱۴۰۰

آزمون بیمه های زندگی از جمله امتحاناتی است که توسط پژوهشکده بیمه به صورت آنلاین برگزار می شود. کلیه سوالات این آزمون به صورت تستی طراحی شده و دارای ضریب مشخصی می باشند. در گذشته، آزمون بیمه های زندگی و آزمون آداب با یکدیگر ادغام شده بودند، اما در حال حاضر این دو آزمون به صورت مجزا و با دو دفترچه متفاوت برگزار می شوند.

 

تعداد سوالات آزمون بیمه های زندگی 50 سوال است که از این 50 سوال، 20 سوال مربوط به سوالات عمومی دفترچه می شود و 30 سوال به صورت اختصاصی و در رابطه با بیمه های زندگی مطرح شده است. هر یک از این سوال ها دارای ضریب 2 می باشند و نتیجه آزمون از 100 محاسبه می شود. افرادی که قصد دریافت گواهینامه فروش بیمه های زندگی را دارند، می بایست که حداقل به 60 درصد سوال ها پاسخ درست بدهند تا بتوانند نمره 60 از 100 کسب کنند.

بیشتر بخوانید: استخدام دستگاه های اجرایی 1400

 

سوالات عمومی آزمون فروش بیمه زندگی (20 سوال)
قانون بیمه و قانون تاسیس بیمه مرکزیاصطلاحات بیمه ای فارسی به انگلیسیاصول بیمه و مدیریت ریسک
بیمه درمانفرآیند صدور بیمه-

 

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در موفقیت داوطلبان برای دریافت نمره قبولی از آزمون فروش بیمه های زندگی بسیار موثر باشد، اطلاع از سرفصل های آزمون فروش بیمه زندگی می باشد. دو منبعی که برای آزمون فروش بیمه های زندگی در نظر گرفته شده کتاب اصول، مقررات و رشته های بیمه ای جلد اول و دوم (انتشارات پژوهشکده بیمه) و کتاب بیمه های اشخاص (انتشارات پژوهشکده بیمه) می باشند. لازم است افراد متقاضی این آزمون هر دو منبع را تهیه کرده و قبل از برگزاری آزمون مطالعه دقیقی از این منابع داشته باشند.

 

سوالات بیمه زندگی (30 سوال)
مزیت بیمه عمر بر سایر برنامه ریزی های مالی و تمایز آن نسبت به سایر ابزارهای مالی رقیب  

انواع محصولات بیمه زندگی، تفاوت بیمه های عمر اندوخته دار غیر اندوخته دار

  
دلایل نیاز پس انداز فرد و اولویت بندی نیازهای بیمه ای فرد  
آشنایی با مزایای مربوط به مالیات بیمه های زندگی  
پوشش های تکمیلی مرتبط با بیمه های زندگی شامل بیمه حوادث، جبران هزینه بیماری های خاص، معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی و ...  
نحوه ارزیابی ریسک، صدور بیمه نامه و الحاقیه  
عوامل موثر در محاسبه نرخ حق بیمه، بررسی فرم پیشنهاد بیمه نامه و اجزای آن  
نحوه اعلام خسارت و مراحل پرداخت آن و مدارک و مستندات لازم برای دریافت خسارت  
آیین نامه ها و مصوبات مربوط به بیمه نامه عمر  

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار می گردد. برای آشنایی با شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیمه های زندگی ۱۴۰۰

معمولا سه روز پیش از برگزاری آزمون بیمه هتای زندگی در هر دوره، داطلبان باید به سایت پژوهشکده بیمه به نشانی azmoon.irc.ac.ir کرده تا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه مطلع شده و در صورت فعال بودن لینک دریافت این کارت با مشخصات ثبت نامی خود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیمه های زندگی نمایند.

 

 

به محض مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فروش بیمه های زندگی این دوره، لینک دریافت در این مقاله قرار داده می شود.

 

لازم به ذکر است افراد علاقمند به شرکت در آزمون بیمه های زندگی حتما باید هنگام شرکت در این آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده باشند چرا که داشتن کارت ورود به جلسه آزمون بیمه های زندگی به منزله مجوز شرکت در این آزمون می باشد.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک کشاورزی

 

​زمان برگزاری آزمون بیمه های زندگی ۱۴۰۰

افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون بیمه های زندگی شدند، می توانند در زمان برگزاری آزمون بیمه های زندگی در این آزمون شرکت کنند. در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی جامعه، آزمون فروش بیمه های زندگی به صورت مجازی برگزار می شود و لازم است که افراد برای شرکت در این آزمون، مقررات مربوط به شرکت در آزمون فروش بیمه های زندگی مجازی را رعایت کنند.

زمان برگزاری آزمون بیمه های زندگی بستگی به زمان ثبت نام انجام شده برای این بیمه دارد. با توجه به اینکه بیمه های زندگی در هر ماه ثبت نام دارند. بنابراین، این آزمون در هر ماه نیز برگزار می شود. زمان برگزاری آزمون بیمه های زندگی در سایت پژوهشکده بیمه به نشانی azmoon.irc.ac.ir قابل مشاهده می باشد.

 

 

این دوره از آزمون فروش بیمه های زندگی 1400، 27 آبان ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان از 25 آبان ماه می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است که زمان برگزاری این آزمون با زمان ثبت نام، فاصله زیادی ندارد. داوطلبان می توانند 2 الی 3 روز بعد از ثبت نام خودشان در آزمون فروش بیمه های زندگی شرکت کنند. در نظر داشته باشید که برای شرکت در آزمون بیمه های زندگی نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت azmoon.irc.ac.ir می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون با کد ملی و ساعت 21 روز بعد از اتمام ثبت نام از طریق سایت azmoon.irc.ac.ir قابل دریافت می باشد.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک ملی

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون بیمه های زندگی ۱۴۰۰

پس از برگزاری آزمون فروش بیمه های زندگی داوطلبان می بایست که منتظر اعلام نتایج این آزمون باشند. در صورتی که داوطلبان بتوانند حداقل نمره 60 از 100 را از این آزمون کسب کنند، می توانند گواهینامه مربوط به فروش بیمه های زندگی را ار پژوهشکده بیمه دریافت نمایند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون بیمه های زندگی 1400

 

 

افرادی که قصد دریافت نتایج آزمون فروش بیمه زندگی را دارند، می بایست که در زمان مشخص به سایت پژوهشکده بیمه مراجعه و نتیجه خود را دریافت کنند. زمان اعلام نتایج آزمون بیمه های زندگی بستگی به زمان برگزاری آزمون دارد. جواب این امتحان معمولا کمتر از 1 ماه پس از برگزاری آزمون، بر روی سایت منتشر می شود و داوطلبان می توانند آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک ایران زمین

زمان اعلام نتایج آزمون بیمه های زندگی 1400

 

 

پس از انتشار نتایج آزمون فروش بیمه های زندگی، افراد می توانند از طریق سایت پژوهشکده بیمه نتیجه آزمون بیمه های زندگی را به صورت آنلاین دریافت کنند. نحوه دریافت نتایج آزمون فروش بیمه های زندگی از طریق سایت پژوهشکده بیمه به نشانی azmoon.irc.ac.ir به شرح زیر می باشد:

 

1. ابتدا به سایت پژوهشکده بیمه به نشانی azmoon.irc.ac.ir وارد شوید. در صورتی که نتایج مربوط به آزمون بیمه های زندگی منتشر شده باشد، می توانید لینک مربوط به مشاهده نتیجه را در صفحه اصلی سایت مشاهده کنید. برای دریافت نتیجه آزمون بر روی گزینه «آرشیو نتایج» کلیک کنید.

 

نحوه اعلام نتایج آزمون بیمه های زندگی

 

2. حال کافیست که کد ملی و کد تصویر نشان داده شده را در قسمت مشخص وارد کنید و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید. در صورتی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون فروش بیمه های زندگی شده باشید، می توانید 5 روز بعد از اعلام نتایج، گواهینامه قبولی خود از آزمون فروش بیمه های زندگی ۱۴۰۰ را دریافت کنید.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون بیمه های زندگی

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص آزمون بیمه های زندگی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: استخدام بانک کشاورزی



 

سوالات متداول

 

1- ✔️آزمون فروش بیمه های زندگی در چه سایتی انجام می شود؟

✔️ این آزمون در سایت پژوهشکده بیمه انجام می شود که لینک مستقیم جهت انجام این فرایند در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ آزمون بیمه های زندگی به چه منظوری برگزار می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله این آزمون برای افرادی برگزار می گردد که قصد دریافت نمایندگی فروش بیمه های زندگی مانند بیمه عمر، بیمه درمان و ... دارند.



 

3- ✔️ نتایج آزمون فروش بیمه های زندگی چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ جواب این آزمون معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت ثبت نامی اعلام می گردد که جزئیات دقیق تر در متن مقاله گفته شده است.

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیمه های زندگی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/woEJ
نظرتان را بنویسید