زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
کارت ورود به جلسه ارشد 1401، چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد، از طریق سایت سنجش و به صورت اینترنتی منتشر میشه. داوطلبایی که تو کنکور ارشد ثبت نام کردن، می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد این سایت بشن و کارت ورود به جلسه کنکور ارشد شون رو دریافت کنن.





یکی از مدارکی که داشتنش برای حضور تو جلسه کنکور کارشناسی ارشد ضروریه، کارت ورود به جلسه آزمون ارشده. داوطلبایی که ثبت نام کنکور ارشد رو انجام دادن، می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سازمان سنجش بشن و کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401 رو دریافت کنن.

اما خیلی از داوطلبا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد بی خبرن و نمی دونن که چه زمانی باید برای گرفتن این کارت از سایت سازمان سنجش اقدام کنن. برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 توضیح دادیم.





زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401
همه داوطلبایی که قصد دارن تو کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد شرکت کنن، باید تو زمان توزیع کارت ورود به جلسه ارشد، کارتشون رو از سایت sanjesh.org پرینت بگیرن و روز آزمون همراه خودشون داشته باشن.



کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1401، چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه و تو اون اطلاعات ثبت نامی، سوابق تحصیلی، کد و نام رشته امتحانی و همچنین زمان و مکان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد نوشته شده.



آزمون ارشد سال گذشته در نیمه اول مرداد ماه برگزار شد و در نتیجه کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر شد. برای کسب اطلاعات از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 بهتره در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو و یا صفحه اینستاگرام عضو بشین.





لینک دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1401 به محض انتشار تو این مقاله فعال میشه.



برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت این کارت از سایت سنجش حتما مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد





مشاوره زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401
مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 پاسخ بدن و در صورت نیاز، در مورد ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 1401 از طریق لینک ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه به شما مشاوره بدن. برای استفاده از خدمات مشاوره ای ما، کافیه از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز تماس بگیرین.



اگه احیانا اطلاعات ثبت نامیتون رو فراموش و یا گم کردین می تونین از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعاتتون و بازیابی کنین.

در ادامه بخوانید : سیستم پاسخگویی سازمان سنجش




سوالات متداول

1-  آیا تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد می تونیم اطلاعاتمون رو ویرایش کنیم؟
بله، همون زور که در این مقاله گفتیم امکان ویرایش بعضی از اطلاعات، تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وجود داره.

2-  اطلاعاتم رو واسه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد گم کردم، چه جوری می تونم کارتم رو بگیرم؟
 داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعات ثبت نامیشون دسترسی ندارن، می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، اطلاعاتشون رو بازیابی کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3-  کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد کی منتشر میشه؟
 کارت ورود به جلسه آزمون ارشد، معمولا در خرداد ماه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه در این مقاله گفته شده.
منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/63PN
نظرتان را بنویسید