ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده که افراد متقاضی ثبت اینترنتی انصراف از درخواست می توانند بدون مراجعه حضوری، از طریق ورود به سایت سامانه و انتخاب گزینه انصراف از درخواست و طی نمودن مراحل آن اقدام به ثبت اینترنتی انصراف از درخواست خود در سایت اداره ثبت شرکت ها نمایند.

 

 

امروزه با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و فراگیر شدن آن در زندگی افراد، در اغلب موارد ادارات و موسسات نیز جهت انجام بسیاری از امور دیگر به مراجعات حضوری افراد پاسخ گو نمی باشند و در پاسخ، آنها را به سامانه های راه اندازی شده از طرف نهاد مذکور جهت انجام امور مربوطه رهنمون می شوند.

از جمله موسسات و اداراتی که اقدام به اینترنتی کردن خدمات خود برای متقاضیان نموده و جهت این امر سامانه مخصوصی را نیز راه اندازی کرده است اداره ثبت شرکتها می باشد که در راستای ارائه خدمات به متقاضیان، سامانه جامع ثبت شرکت ها را راه اندازی نموده و متقاضیان جهت انجام امور خود از جمله ثبت درخواست در خصوص اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، اظهارنامه ثبت دفتر تجارتی و صورت جلسه تغییرات یا انصراف از درخواست به صورت اینترنتی می توانند به آن مراجعه نمایند.

از این رو بر آن شدیم تا در این مقاله به معرفی سامانه ثبت اینترنتی سایت اداره ثبت شرکتها پرداخته و به طور مخصوص در خصوص یکی از خدمات این سامانه که ثبت اینترنتی انصراف از درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها می باشد، ورود به سامانه و نحوه و مراحل آن توضیح دهیم.



 

سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

سامانه جامع ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده که جهت ارائه خدمات اینترنتی در خصوص امور مربوط به شرکت ها برای متقاضیان راه اندازی شده است و خدماتی از قبیل ثبت اینترنتی درخواست کد فراگیر، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، پیگیری درخواست و انصراف از درخواست را برای متقاضیان ارائه می دهد.

از جمله امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها که بسیار مورد استقبال افرادی که فعالیت تجاری دارند قرار گرفته است، سه گزینه اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، اظهارنامه ثبت دفتر تجارتی و صورت جلسه تغییرات می باشد اما گاه پیش می آید که متقاضیان این سه گزینه پس از ثبت درخواست مایل به انصراف از درخواست خود بوده که در این حالت باید وارد سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir شده و با انتخاب گزینه انصراف از درخواست و طی نمودن مراحل آن، اقدام به ثبت اینترنتی انصراف از درخواست نمایند.

حتما بخوانید: سامانه جامع ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir

 

ورود به سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

چنانچه از جمله متقاضیانی بوده اید که در خصوص اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، اظهارنامه ثبت دفتر تجارتی و صورت جلسه تغییرات خود به صورت اینترنتی و از سایت اداره ثبت شرکت ها اقدام به ثبت درخواست نموده اید و در حال حاضر قصد ثبت اینترنتی انصراف از درخواست خود را دارید، در ابتدا باید وارد سایت اداره ثبت شرکتها شده و گزینه انصراف از درخواست را انتخاب نموده. که در ادامه نحوه و مراحل ورود را برای شما عزیزان توضیح می دهیم که عبارتند از:

ابتدا در مرورگر خود آدرس irsherkat.ssaa.ir یا عبارت"سامانه جامع ثبت شرکت ها" را جست و جو نموده و گزینه اول را انتخاب نمایید.

 

ثبت اینترنتی درخواست انصراف از سایت اداره ثبت شرکتها

 

سپس از بین گزینه های موجود، گزینه انصراف از درخواست را انتخاب نمایید.

 

مراحل ورود به سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست

پس از ورود به سایت سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست نوبت به طی نمودن مراحل ثبت انصراف از درخواست می رسد که در ادامه مقاله به توضیح آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: شرکت تجاری چیست

 

 

 

نحوه و مراحل ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

متقاضیان انصراف از درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها در ابتدا باید با داشتن کد رهگیری خود که هنگام ثبت درخواست اولیه به آنها داده شده است مطابق آنچه در بخش بالا توضیح داده شد وارد سایت اداره ثبت شرکت ها شده و گزینه انصراف از درخواست را انتخاب نمایند. لازم به تذکر است که متقاضیان در صورت انصراف از درخواست خود امکان ادامه فرایند و پیگیری مجدد آن را نخواهند داشت. در ادامه نحوه و مراحل ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها را توضیح خواهیم داد:

پس از ورود به سایت سامانه به آدرس irsherkat.ssaa.ir گزینه انصراف از درخواست را انتخاب نمایید.

 

مراحل و ورود به سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

 

در این مرحله باید  در قسمت نوع درخواست از بین سه گزینه موجود، به فراخور نیاز یکی را انتخاب نموده و با وارد کردن کد رهگیری مرتبط اقدام به انصراف از درخواست خود نمایند.

 

ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

 

متقاضیانی که کد رهگیر خود را فراموش کرده اند می توانند پس از ورود به سامانه گزینه پیگیری درخواست را انتخاب نموده و پس از انتخاب نوع درخواست، گزینه کد رهگیری خود را فراموش کرده ام را انتخاب نمایند و اقدام به بازیابی کد رهگیری خود نموده.

 

مراحل ثبت اینترنتی انصراف از درخواست

چنانچه مراحل را به طور دقیق طی نمایید شما موفق به انصراف از درخواست خود از طریق سایت اینترنتی سامانه جامع شرکت ها خواهید بود.

در ادامه بخوانید: ثبت اینترنتی تاسیس شخصیت حقوقی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1-  سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها چیست؟

سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست از خدمات سایت اداره ثبت شرکت ها بوده که افراد متقاضی ثبت اینترنتی انصراف از درخواست می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق ورود به سایت سامانه اقدام به انصراف از درخواست خود نموده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

 

2- ورود به سامانه ثبت اینترنتی انصراف از درخواست در سایت  اداره ثبت شرکت ها چگونه است؟

جهت ورود ابتدا در مرورگر خود آدرس irsherkat.ssaa.ir یا عبارت سامانه جامع ثبت شرکت ها را جست و جو نموده و پس از ورود گزینه انصراف از درخواست را انتخاب نمایید که مراحل آن در متن مقاله به طور کامل ارائه شده است.

 

3- نحوه و مراحل ثبت اینترنتی انصراف از درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها چگونه است؟

باید وارد سایت سامانه به آدرس irsherkat.ssaa.ir شده و پس از انتخاب گزینه انصراف از درخواست با وارد کردن کد رهگیری و انتخاب نوع درخواست اقدام به انصراف از درخواست نمایید که مراحل آن به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : ثبت اینترنتی انصراف از درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p4wp
نظرتان را بنویسید