نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش 1402 + {زمان انتشار}

نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش 1402 + {زمان انتشار}
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش 1402 خدمت افراد شرکت کننده در آزمون ورودی این دانشگاه اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش به سامانه مورد نظر به آدرس aja.ir مراجعه کنند. لازم به ذکر است که در این سامانه لیست قبول شدگان دانشگاه افسری ارتش بعد از اعلام جواب آزمون دانشگاه افسری ارتش درج شده است. بعد از مشاهده اسامی قبول شدگان دانشگاه افسری و یافتن نام خود در بین اسامی افراد قبول شده می توانید اقدامات لازم را برای ثبت نام در تاریخ مشخص شده انجام دهید. دقت داشته باشید که نتایج گزینش دانشگاه افسری ارتش بعد از طی معاینات پزشکی ضروری و همین طور بعد از سپری شدن مرحله مصاحبه اعلام می شود.

 

 زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش چه زمانی است؟

کلیه داوطلبانی که در مرحله اولیه پذیرش در دانشگاه های افسری ارتش پذیرفته شده اند، امکان شرکت و گذراندن مرحله مصاحبه دانشگاه ارتش و همین طور معاینات پزشکی را دارند. در سال گذشته شاهد انتشار جواب آزمون دانشگاه افسری ارتش در اواخر بهمن ماه بودیم.

بعد از اعلام جواب آزمون دانشگاه افسری ارتش در مرحله اولیه نوبت به اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش می رسد. در سال قبل، نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش در اولین روزهای تیر ماه خدمت داوطلبان اعلام شد.

اما برای سال جاری هنوز نمی توان نظر قطعی در رابطه با زمان اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش صادر کرد. ولی امسال هم به احتمال زیاد در همین زمان شاهد انتشار نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش باشیم.

برای ثبت نام در دانشگاه های ارتش به چه مدارکی نیاز دارید؟

پس از اعلام جواب آزمون و اطلاع از اسامی قبول شدگان دانشگاه افسری ارتش حال نوبت به به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی می رسد.

آیا حال که مؤفق به یافتن اسم خود در میان اسامی قبول شدگان دانشگاه افسری ارتش شده اید از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در تاریخ اعلام شده اطلاعی دارید؟

در این بخش، با ذکر شماری از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه های افسری ارتش بعد از اطلاع از نتایج گزینش دانشگاه افسری ارتش و مشاهده جواب آزمون دانشگاه افسری ارتش در خدمت شما دوستان عزیز داوطلب هستیم.

جهت اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه های افسری ارتش بعد از اطلاع از اسامی قبول شدگان دانشگاه افسری ارتش برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

🔹 تعداد دوازده قطعه عکس پرسنلی با داشتن پشت زمینه سفید رنگ

🔹 ارائه کپی و اصل از فرم ضامن

🔹 تحویل کپی و اصل کاربرگ مشخصات اقوام و بستگان

🔹 ارائه کپی و اصل کاربرگ عدم سوء پیشینه کیفری متقاضی

🔹 تحویل گواهی موقت و یا اصل گواهی نامه دیپلم

🔹 تحویل اصل کارت ملی و همین طور پنج سری از پشت و روی آن

🔹 ارائه اصل شناسنامه و همین طور 5 سری کامل از کلیه صفحه های آن

🔹 تحویل معرفی نامه یگانی و یا رضایت همراه با امضاء فرمانده یگان

منبع: https://b2n.ir/e69481

نظرتان را بنویسید