روشهای خم ورق شیروانی سقف

روشهای خم ورق شیروانی سقف
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دانستنی های مفید روز

چگونه می توانم سقف فلزی را خم کنم؟ نصب مواد سقف خود می تواند هزینه های بازسازی شما را کاهش دهد. فلز به دلیل انعطاف پذیری و دوام، یک انتخاب محبوب در بین سقف‌سازها است.

هنگام نصب سقف فلزی خود، اغلب نیاز دارید که قطعات فلزی را خم کنید تا محکم به قاب ساختاری خانه شما شکل بدهد. تکنیک خمشی مناسبی را که باید در طول ساخت سقف خود برای مواد مختلف سقف فلزی اعمال کنید، شناسایی کنید.

 

پرس بریک

با استفاده از پرس بریک سقف ورق فلزی را با دست خم کنید. پرس بریک دستگاهی است که با پدال کار می‌کند و ورق فلز را بین یک گیره محکم می‌کند و به فرد اجازه می‌دهد تا با تا کردن فلز در خارج از پرس برک به بالا یا پایین، خمیدگی‌های دقیقی ایجاد کند. بسته به اندازه پرس بریک خود، ممکن است بتوانید چین های راه راه را در سقف فلزی ایجاد کنید.

 

پرس فلزی

برای خم کردن مقادیر زیادی سقف فلزی از پرس فلزی استفاده کنید. یک پرس فلزی می‌تواند به شکل قابل‌اطمینانی شکل‌های فلزی قوی‌تر مانند فولاد را در برش‌های مختلف از جمله لوله، لوله یا تیر خم کند. دستگاه پرس می تواند گران باشد و پرس فلز را فقط برای پروژه های بزرگ امکان پذیر می کند. خمش پرس فلزی بهترین تکنیک برای خم کردن تیرهای نگهدارنده باربر بالا است.

 


نورد

از تکنیک خم کن لوله برای خم کردن ورق های سقف فلزی استفاده کنید. نورد از یک قالب استفاده می کند که با توجه به شعاع مورد نظر ورق فلزی اندازه می شود. نورد می تواند حداکثر خمش 360 درجه را در اکثر اشکال فلز ایجاد کند. برخی از فلزات مانند فولاد را می توان قبل از نورد گرم کرد تا اثر کشسانی ایجاد کند. دستگاه های نورد مدرن دارای قالب مکانیزه نورد هستند که در هر دو جهت می چرخد ​​تا فلز را بیشتر تشکیل دهد.

 

ابزار دستی

از ابزارهای دستی برای خم کردن و اصلاح مواد فلزی با اندازه پایین استفاده کنید. گیج به ضخامت فلز اشاره دارد. فلزات گیج پایین تر نازک تر هستند و بنابراین خم شدن با دست آسان تر است. خمیدگی های مداوم در ورق فلز را می توان با فک های خمشی ورق ایجاد کرد. برای افزایش سهولت خم شدن با یک ابزار فک لبه حلبی، مهره هایی ایجاد کنید. از پوشه های درز برای ایجاد درز برای اتصال ورق های مختلف فلزی استفاده کنید. اگر می توانید یک قالب را در سراسر میز خود محکم کنید، می توانید فلز خود را با کشیدن آن در اطراف قالب با انبردست خم کنید.

از تکنیک نورد برای خم کردن ورق های سقف فلزی استفاده کنید.

برخی از فلزات مانند فولاد را می توان قبل از نورد گرم کرد تا اثر کشسانی ایجاد کند.

منبع مطلب صفحه خمکن لوله و پروفیل: https://pouyaboresh.com/section-bending/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lzrg
نظرتان را بنویسید