ثبت نام سهام عدالت با کد ملی

ثبت نام سهام عدالت با کد ملی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
از آنجایی که در حال حاضر هیچگونه خبر قطعی در رابطه با امکان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت وجود نداشته و تنها طرح آن اخیراً توسط مجلس مطرح و به تصویب رسیده است، لذا پیش بینی می شود که در صورت اجرایی شدن طرح متقاضیان آن لازم است تا اقدام به ثبت نام سهام عدالت با کد ملی و با استفاده از سایت مربوطه کنند.



ثبت نام اولیه سهام عدالت در سال 1384 توسط دولت به منظور کمک به اقشار ضعیف تر جامعه در اختیار آن ها قرار گرفت. با توجه به مزایای بسیار زیادی گه دولت برای این سهم در نظر گرفته بود سبب شد تا در دوره اول ثبت نام مورد استقبال چشمگیر افراد جامعه قرار گیرد، به طوری که در مجموع 49 میلیون نفر این سهام را دریافت کنند.

اما از آنجایی که بسیاری از اقشار ضعیف جامعه به دلایل مختلفی موفق به شرکت در دوره اول ثبت نام سهام عدالت و دریافت سهم مورد نظر نشدند و همچنین با توجه به ارزش بالایی که این سهام در سال جاری همزمان با رونق بازار سرمایه بدست آورد لذا بسیاری از این افراد خواستار برگزاری مجدد فرایند ثبت نام سهام عدالت شدند.

در نتیجه این موضوع  اخیرا مجلس طرحی را تصویب کرده است که بر اساس آن دور دوم ثبت نام سهام عدالت با استفاد از کد ملی برای افراد امکان پذیر شده است . بر اساس این طرح تمامی افرادی که موفق به دریافت سهام عدالت در دور قبل نشده اند و همچنین دارای شرایط تعریف شده از سوی مجلس برای دریافت سهم مورد نظر می باشند قادر به ثبت نام در این دوره خواهند بود.

با توجه به استقبال بالای افراد از مصوبه اخیر مجلس و میزان اهمیت این نوع سهام در بین آن ها لذا در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با آموزش نحوه ثبت نام سهام عدالت با کد ملی با استفاده از سایت مربوطه پرداخته شده است.




نحوه ثبت نام سهام عدالت با کد ملی
از آنجایی که طرح اعطای مجدد سهام عدالت با استفاده از کد ملی برای افراد بازمانده به تازگی توسط مجلس به تصویب رسیده است، لذا در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با جزئیات این مصوبه وجود ندارد. اما با توجه به روند اجرای ثبت نام دور اول سهام عدالت پیش بینی می شود که برای ثبت نام و دریافت این سهام در دوره دوم نیز با استفاده از کد ملی و مشابه با روند دوره گذشته صورت پذیرد.

اما از آنجایی که اخیراً سامانه ای تحت عنوان سامانه سهام عدالت ایجاد شده است این امکان وجود دارد که برای ثبت نام سهام عدالت دیگر نیازی به مراجعه حضوری نبود و تنها از طریق سایت مربوطه و به صورت اینترنتی انجام پذیرد.





به محض اطلاع از شرایط دقیق نحوه ثبت نام سهام عدالت با استفاده از کد ملی متن مقاله به روز رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام سهام عدالت











چه افرادی واجد شرایط برای ثبت نام سهام عدالت با کد ملی می باشند
با توجه به گزارش هایی که اخیرا اعلام شده است به طور کلی ثبت نام دور دوم سهام عدالت به 3 گروه مشخص از افراد واجد شرایط دریافت این سهم تعلق خواهد گرفت که به ترتیب عبارتند از :

 افرادی که در دور اول ثبت نام سهام عدالت، علی رغم اقدام به طی کردن فرایند ثبت نام به دلایل مختلفی همچوم نبود زیر ساخت های مناسب برای سیستم های ثبت نام و ... موفق به ثبت نام و دریافت سهام عدالت نشده اند.

تمامی کسانی که عضو سازمان های حمایتی مانند بهزیستی ، کمیته امداد و ... بوده اند اما به دلایل مختلفی شناسایی نشده و یا بعد از پایان مهلت ثبت نام سهام عدالت عضو این سازمانه ها شده اند.

فرزندان تازه متولد شده خانوده ها که در زمان انجام ثبت نام دور اول سهام عدالت در خانواده وجود نداشته اند.

تمامی افرادی که جزو دهک های پایین ( یک تا شش ) بوده و در زمان ثبت نام اولیه سهام عدالت به هر دلیلی موفق به انجام این کار نشده اند.

بر طبق مصوبه جدید مجلس تمامی افرادی که جزو یکی از گروه های بالا باشند برای دور دوم ثبت نام سهام عدالت با استفاده از کد ملی و به صورت اینترنتی مجاز می باشند.



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام سهام عدالت با کد ملی در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام سهام عدالت با کد ملی پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام جا ماندگان سهام عدالت









سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام سهام عدالت با کد ملی به چه صورت است ؟
با توجه به روند اجرای ثبت نام دور اول سهام عدالت پیش بینی می شود که برای ثبت نام و دریافت این سهام در دوره دوم نیز با استفاده از کد ملی و مشابه با روند دوره گذشته صورت پذیرد که در مقاله گفته شده است


2- چه افرادی واجد شرایط برای ثبت نام سهام عدالت با کد ملی می باشند ؟
با توجه به گزارش هایی که اخیرا اعلام شده است به طور کلی ثبت نام دور دوم سهام عدالت به 3 گروه مشخص از افراد واجد شرایط دریافت این سهم تعلق خواهد گرفت که در متن مقاله توضیح داده شده است


3- شرایط ثبت نام در دور دوم سهام عدالت به چه صورت می باشد ؟
از آنجایی که این طرح به تازگی توسط مجلس به تصویب رسیده است لذا در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با جزئیات این مصوبه وجود ندارد که در متن مقاله به این موضوع اشاره شده است.

منبع : ثبت نام سهام عدالت با کد ملی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wJBM
نظرتان را بنویسید