تور مالديو نوروز 1402

تور مالديو نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور مالديو نوروز 1402 
مالديو مكاني شگفت انگيز و آرام مانند بهشت ​​طبيعي با آب و هواي مطبوع و سرزميني جذاب با مناظر خيره كننده و شگفت انگيز براي مسافران است. سفر دريايي تور مالديو نوروز 1402 بدون شك يكي از رويايي ترين سفرهاي شما در تعطيلات عيد خواهد بود. اكثر هتل در يك جزيره ساخته شده اند و به مسافران مناظر و امكانات فوق العاده اي از دريا مانند استخرهاي شنا، غواصي، موج سواري و ساير ورزش هاي آبي ارائه مي دهند. لطفا توجه داشته باشيد كه در حال حاضر تنها راه سفر تورISTI به مجمع الجزاير مالديو، خريد بليط تهران-ماله و سفر به مالديو با پرواز غير مستقيم است.بنابراين، پروازهاي سيستم تهران-مالديو با پروازهاي لوكس مانند پروازهاي هواپيمايي امارات مالديو (از دبي)، پروازهاي قطر ايرلاينز مالديو (از دوحه)، پروازهاي اير سريلانكا ايرلاينز مالديو (از كلمبو) و پروازهاي مالديو با خطوط هوايي سنگاپور (از سنگاپور) ) انجام شد. اما لازم است بدانيد كه گاهي به خصوص در روزهاي شلوغ تور مالديو، برخي از پروازهاي چارتر نيز توسط برخي از ايرلاين هاي داخلي مانند ماهان در اين مسير هوايي انجام مي شود.همچنين ويزاي مالديو فقط يك ويزاي فرودگاهي با مدت 30 روز اعتبار است كه به محض ورود به اين مجمع الجزاير براي شما صادر مي شود. بدين ترتيب پس از فرود در فرودگاه بين المللي ماله در پايتخت مالديو، بايد فرم ويژه ويزاي مالديو را پر كنيد و هزينه بسيار كمي براي صدور ويزاي مالديو بپردازيد و در نهايت بدانيد كه تور بهار مالديو در 2 نوع برگزار مي شود. ممكن است مدت زمان آنها متفاوت باشد، بنابراين يكي تور مالديو 5 شب و 6 روز و دومي تور مالديو 6 شب و 7 روز، رزرو هر يك از اين دو به عهده شماست.
توجه: پس از آن براي سفر به اين منطقه فقط بايد پاسپورت و تور مالديو تهيه كنيد. براي ورود به اين مقصد نيازي نيست نگران دريافت ويزا باشيد و شايد يكي از دلايل محبوبيت تور نوروز مالديو 1402 در بين گردشگران ايراني اين باشد كه براي سفر به اين كشور نيازي به دريافت ويزاي مالديو نداريد. .
 
تور مالديو نوروز
قيمت تور مالديو نوروز 1402 قبل از هر چيز لازم است بدانيد كه سيستم رزرو آنلاين نامي گشت به شما اين امكان را مي دهد تا بسته تور بهار مالديو 1402 خود را مطابق با سليقه خود ترتيب دهيد و همچنين هتل مورد علاقه خود را در مقصد مالديو و همچنين رزرو پرواز مالديو انجام دهيد. با توجه به سليقه و تاريخ سفر خود به راحتي رزرو و خريد كنيد.تورs Maldives طيف گسترده اي از هتل ها را ارائه مي دهد كه هر كدام جاذبه هاي منحصر به فرد خود را دارند. آيا مي خواهيد كابين هاي هتل در آب هاي اقيانوسي جزيره هيداهو داشته باشيد يا كابين هاي هتل پوشيده از درختان سبز گرمسيري را دوست داريد؟ در اين سيستم براي تعطيلات سال نو پروازهاي مالديو و هتل را خريداري كنيد و به يك سفر هيجان انگيز برويد. علاوه بر اين، به غير از اين دو، امكان رزرو ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي و گشت شهري و غيره نيز وجود دارد. شما همچنين مي توانيد سفارش دهيد.
اما اگر مي خواهيد در مورد نحوه محاسبه قيمت تور و عوامل موثر بر قيمت تور در نوروز مالديو بيشتر بدانيد، بايد بگوييم كه قيمت تور با توجه به سطح كيفي سفر تورB كه انتخاب مي كنيد تعيين مي شود. براي مثال نوع خطوط هوايي و كلاس پروازي جزو اولين گزينه هاست يا اينكه آيا ترانسفر از فرودگاه خواهيد داشت. قيمت تور قطعاً بالاتر از هزينه ترانسفر اتوبوس يا مسافر خواهد بود يا هتل محل سكونت شما تأثير مهمي در قيمت تور شما دارد.
به عنوان يك قاعده، اقامت در هتل لوكس و رويايي در مالديو بيش از اقامت در هتل در مركز شهر يا هاستل ها براي شما و همچنين كيفيت غذا، خدمات ارائه شده براي بازديد از جاذبه هاي گردشگري و غيره هزينه دارد.همچنين اين يكي از عوامل ديگري است كه بر محاسبه قيمت تور و قيمت تور تاثير مي گذارد.
 
قيمت تور مالديو نوروز
پيشنهاد تور مالديو نوروز 1402خوب، اگر به دنبال يك سفر ارزان تور مالديو عيد 1402 هستيد، يكي از راه‌هاي كاهش هزينه‌هاي اين مقصد اقامت در هاستل است. همچنين، اقامت در مهمان‌خانه‌ها در شهرهاي شلوغ مالديو، گزينه اقتصادي‌تري براي اقامت در تور مالديو ارزان‌تر است. توجه داشته باشيد كه براي خريد ارزان تور به مالديو، حتما از پروازهاي چارتر ايرلاين هاي محلي موجود استفاده كنيد. البته اين پروازها در فصل شلوغ تور مالديو انجام مي شود.
در تعطيلات عيد نوروز هزينه اقامت در تور مالديو افزايش چشمگيري پيدا مي كند و شايد در روزهاي پاياني تور پيشنهاد تور مالديو توسط آژانس ها ارائه شود پس بايد هميشه آماده سفر باشيد. لازم به ذكر است كه فصل كم گردشگري در مالديو يا فصل پايين تور در مالديو از ماه مي شروع مي شود و تا اكتبر ادامه دارد كه گزينه بسيار خوبي است و قيمت ها نيز در مقايسه با فصل بالا بسيار مناسب است.
اگر در لحظه آخر به دنبال تور مالديو هستيد، بايد پايان فصل شلوغ تور مالديو را براي سفر به اين كشور انتخاب كنيد.علاوه بر اين، لحظه آخري تور مالديو معمولا در اكثر فصول سال است، زيرا پيشنهادات تور مالديو در روزهاي آخر موجود است، بيشتر ظرفيت پرواز فروخته شده است و فقط چند بليط براي فروش باقي مانده است و به دليل قيمت در آخرين لحظه تور كمتر است. سريع به فروش مي رسد.
 
پيشنهاد نوروزي تور مالديو
بهترين زمان براي خريد تور مالديو نوروز 1402 مارس تا هفته اول آوريلطبيعتا بهترين زمان براي سفر به مالديو در سال جديد همين بازه زماني است و در واقع محبوب ترين و پرطرفدارترين زمان براي خريد نوروزي تور همين تاريخ است زيرا معروف ترين هتل با برنامه هاي مختلف و شاد عيد و همچنين امكانات شگفت انگيز است. درست در همان تاريخ را به مسافران ارائه مي دهند. پيشنهاد ما اين است كه اگر اين تاريخ را انتخاب كرديد حتما در اوايل اسفند رزرو يا خريد كنيد زيرا هر چه به فروردين نزديكتر مي شويم قيمت تور مالديو افزايش مي يابد.
 
هفته دوم فرورديناين بازه زماني براي افرادي مناسب است كه ترجيح مي دهند زمان تسليم سال را در خانه خود با خانواده و دوستان خود بگذرانند و هفته دوم تعطيلات را براي سفر خود انتخاب كنند.برخي از افراد به دلايل شخصي يا شغلي مجبورند بعد از يك هفته تعطيلات رسمي برگردند، بنابراين اين مقصد كمي ساكت تر از هفته اول است. لازم به ذكر است براي خريد تور در اين زمان، اواخر اسفند يا اوايل فروردين مي باشد.
 
9 آوريل به بعدخب در آن زمان كمتر مسافري را در اين شهر خواهيد ديد زيرا تعطيلات رسمي تقريباً تمام شده است و اكنون زمان شروع كار و فعاليت هاي مدرسه است، اما افراد زيادي نيز هستند كه دغدغه خاصي ندارند و مي توانند هر زمان كه بخواهند بروند. . و مهمتر از آن، مي توانيد در اين مدت تور ارزان تري خريداري كنيد زيرا بازار تقاضا كاهش يافته و اين بار مسافران كمتري استقبال مي كنند.
به وقت مالديو در نوروز 1402 آب و هواي مالديو گرمسيري است و در طول سال گرم و خشك يا گرم و مرطوب است. بهار، تابستان و حتي اوايل پاييز گرم و خشك است. اما در زمستان با وجود گرما، رطوبت هوا كمي بالاست. اگر از مسافران تور عيد مالديو هستيد، فصل بهار بهترين فرصت براي سفر شما و لذت بردن از ورزش هاي آبي و طبيعت بكر و بي نظير اين كشور با آب و هواي عالي محسوب مي شود.به دليل اين هواي مطبوع و مطبوع، فصل بهار يكي از توريستي ترين فصل ها براي سفر به مالديو است و در نهايت گردشگراني كه در اين فصل مي خواهند به مالديو سفر كنند، بليط خود را از چند ماه قبل رزرو كنند.
 
آب و هواي مالديو در نوروز
بهترين هتل مالديو براي نوروز 1402 قطعا انتخاب هتل يكي از سخت ترين بخش هاي برنامه ريزي سفر است. به خصوص اگر براي اولين بار قصد سفر به مالديو را داريد. مالديو به عنوان يكي از برترين مقاصد گردشگري جهان، تنوع منحصر به فردي دارد. هتل هاي لوكس، هتل هاي بوتيك و هر هتل با توجه به بودجه شما آماده پذيرايي از شما گردشگران گران قيمت هستند. مالديو جزيره اي زيبا با محيطي رويايي است كه درست در دل اقيانوس هند قرار دارد و جالب است كه مساحت اين كشور كوچك تنها 298 كيلومتر مربع است اما با اين وجود توانسته است بيشتر گردشگران را به خود جذب كند. از سراسر جهان به عنوان تور بيشترين - پرجمعيت ترين كشور در جهان.
اگر تصميم گرفته ايد بهار پيش رو را در مقصد رويايي مالديو بگذرانيد، با ما همراه باشيد تا در عيد امسال بهترين هتل مالديو را براي اقامتي رويايي به شما معرفي كنيم:
هتل Kurumba Maldives (Kurumba Maldives)هتل Paradise Island Resort & Spaهتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spaباروس مالديوهتلEE Velassaru مالديوهتل رويال آيلند ريزورت و اسپاهتلEE Vivanta by Taj Coral Reef (Vivanta By Taj - Coral Reef)هتل كنراد مالديو جزيره رانگالي.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/maldives/nowruz

مطلب بعدی
تور چابهار
نظرتان را بنویسید