دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت چگونه است؟

دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

مقدمه: اگر در این صفحه هستید احتمالا به دنبال دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت هستید. لمینت یکی از خدماتی است که امروزه به شدت مورد استقبال قراره گرفته است. از این رو دارای هزینه به نسبت بالایی است که معمولا هر کسی توان پرداخت هزینه های آن را ندارد. بنابراین افراد به دنبال دریافت تخفیف هستند که معمولا به در بسته میخورند. ما اینجا هستیم که یک راه عالی در جهت دریافت تخفیف لمینت به شما معرفی کنیم. اما قبل از آن لازم است اطلاعات کافی درباره‌ی لمینت داشته باشید تا بتوانید با آگاهی کامل برای دریافت این خدمات اقدام کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان شامل یک لایه بسیار نازک است که همرنگ دندان بوده و برای اصلاح طراح لبخند از آن استفاده میشود. در این روش قطعات کوچک لمینت به صورت جدا گانه روی دندان ها قرار میگیرد و باعث زیبایی دندان ها میشود. این لایه نازک از طریق ماده خمیری شکل ساخته میشود. به طوری که ماده را روی دندان قراره داده و به آن شکل میدهند. از این رو لمینت میتواند باعث تغییر رنگ دندان ها، منظم کردن آن ها، پر کردن فاصله و غیره استفاده شود. همچنین لمینت کمک میکند که مقاومت دندان ها نسبت به فشارهای خارجی و فشارهای ناشی از جویدن کاهش یابد. بنابراین لمینت علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد در سلامت دندان ها نیز تاثیر گذار است.

دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت

جنس لمینت از چیست ؟

عموما لمینت ها از دو نوع مواد ساخته میشوند‌.

  1. لمینت چینی.
  2. کامپوزیت رزینی.

جالب است بدانید لمینت های چینی از کیفیت بیشتری برخوردار هستند به طوری که در برابر لکه از خود مقاومت نشان میدهند. بنابراین لمینت های چینی چون دارای درخشندگی بالاتر و عدم لکه گیری دارای محبوبیت بیشتری نسبت به کامپوزیت رزینی هستند.

انواع لمینت ها

دو نوع لمینت دندان داریم:

  1. کامپوزیت
  2. سرامیکی

لمینت کامپوزیتی

این دسته از لمینت ها توسط ماده ای ساخته میشود که در ترمیم دندان مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده در ابتدا به صورت خمیری بوده و روی دندان شکل داده میشود. این ماده دارای طیف رنگی مختلف و ضخامت نازکی است. در این دسته از مواد لمینت پزشک بدون تراشیدن دندان، لمینت ها را جایگذاری میکند و همین موضوع باعث محبوبیت کامپوزیت شده است. چرا که در صورت پشیمانی میتوان کامپوزیت ها را برداشت.

لمینت سرامیکی

در این روش لمینت ها در آزمیشگاه ساخته میشوند سپس دندان پزشک با تراشیدن دندان ها لمینت ها را جایگذاری میکند‌. گفتنی است که این مواد دارای تنوع و زیبایی بسیار بیشتری نسبت به کامپوزیت است ولی از آنجایی که برگشت پذیر نیست ممکن است برخی افراد با آن موافق نباشند‌. همچنین قیمت این روش از روش قبلی بالاتر بوده و ممکن است افراد مجبور به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت باشند.

کاربرد لمینت

اگر قصد انجام لمینت دارید و میخواهید هزینه سنگینی را در این باره بپردازید و یا مجبور به دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی و تخفیف لمینت باشید، لازم است از کاربرد آن اطلاع داشته باشید تا در نهایت تصمیم درستی را در این باره بگیرید.

  1. گاهی دندان ها به دلایل مختلفی چون تغذیه، مصرف تتراسایکلین، پر کردن دندان و غیره دچار تغییر رنگ شده اند میتوانند از لمینت دندان استفاده کنند.
  2. دندان هایی که به دلایل مختلف دچار ترک یا شکستگی شده باشند.
  3. دندان هایی که به صورت ارثی فاصله دار هستند و ظاهر خوشایندی ندارند.
  4. دندان هایی که به صورت خفیف نامرتب و ناهموار هستند.

چه افرادی نمیتوانند لمینت کنند ؟

متاسفانه امروزه اکثر افراد بدون هیچ آگاهی و بدون مشاوره با افراد متخصص اقدام به انجام لمینت میکنند و هزینه زیادی را متحمل میشوند. اما لازم است بدانیم در برخی شرایط احتیاجی به انجام لمینت نیست و یا اصلا مناسب نیست. که در ادامه به آن میپدازیم.

  1. اگر فردی دارای دندان های پوسیده باشد کاندیدای دریافت لمینت نیست. پس باید ابتدا تمامی پوسیدگی ها را ترمیم کند سپس اقدام به انجام لمینت نماید.
  2. اگر فردی بیماری های مرتبط با لثه داشته باشد نمیتواند لمینت انجام دهد مگر اینکه از درمان خود مطمعن شده باشد.
  3. گاهی برخی افراد قصد انجام لمینت سرامیکی دارند ولی از مینای دندان کافی برخوردار نیستند.
  4. افرادی که مبتلا به دندون قروچه هستند نمیتوانند لمینت انجام دهند‌. این عادت سبب میشود که به مرور زمان لمینت ها ساییده شده و کنده شود.

پس در صورتی که قصد انجام لمینت را داشتید در اولین قدم به متخصص دندان پزشک مراجعه کنید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد و در دومین قدم اقدام به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت کنید چرا که این خدمات از هزینه بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیمه دندان پزشکی

احتمالا میدانید که دندان پزشکی از آن جمله خدمات پر هزینه است که امروزه همه افراد جامعه از هزینه های سنگین آن به ستوه آماده اند. از طرف دیگر بیمه دندان پزشکی به صورت خیلی محدود این خدمات را تحت پوشش قرار میدهد. بنابراین افراد در شرایط اضطراری نیاز به دریافت تخفیف هستند. اگر چه خدماتی چون لمینت در بیشتر مواقع جنبه زیبایی دارد ولی در شرایطی چون پوسیدگی دندان فرد احتیاج به دریافت تخفیف عصب کشی دندان دارد که باز هم اکثر بیمه ها این خدمات را تحت پوشش خود قرار نمیدهند‌. اما در چنین شرایطی باید چه کرد؟

کارت طلایی

همانطور که گفته شد در شرایط برخی افراد برای دریافت خدمات دندان پزشکی در شرایط اضطراری هستند و هیچ بیمه ای کمک نمیکند. اما در این میان بیمه ای با عنوان کارت طلایی دندان پزشکی و کارت طلایی عمل بینی وجود دارد که تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از زیبایی و درمانی را تحت پوشش خود قرار میدهد. این بیمه شامل تمامی افراد جامعه میشود و همگی افراد میتوانند از خدمات آن بهره مند شوند. بنابراین در صورت تمایل به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت میتوانید به سایت مربوطه مراجعه کنید و با ثبت نام خود اقدام به دریافت این بیمه نمایید.

لینک مرجع https://kartetalaee.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BDl2
نظرتان را بنویسید