اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

نتایج دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۱ در دو مرحله اعلام میشه، در مرحله اول اسامی دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه و در مرحله دوم که همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری هست، منتشر میشه. نتایج نهایی این دانشگاه برای داوطلبایی که در مصاحبه شرکت کردن و موفق به قبولی در مصاحبه شدن، در سایت سنجش اعلام میشه.

 

 

داوطلبایی که تمام شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان رو دارن و بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته برای این دانشگاه شدن، بعد از پر کردن فرم انتخاب رشته کنکور سراسری، منتظر اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ هستن تا ببینن حد نصاب قبولی برای تحصیل در این دانشگاه رو کسب کردن یا نه.

 

 

نتایج دانشگاه فرهنگیان ورودی 1401 هنوز منتشر نشده، به محض انتشار تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام میشه.

 

اما از اونجایی که این دانشگاه به صورت متمرکز با شرایط خاص پذیرش خودش رو انجام میده، نتایج اون در دو مرحله که به صورت نتایج اولیه و نتایج نهایی در سایت سنجش اعلام میشه که در ادامه این مقاله در مورد جزئیات هر کدوم از این نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401 برای داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه، توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشین!

 

زمان و نحوه مشاهده نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 مجاز به انتخاب رشته برای دانشگاه فرهنگیان هستن و رشته محل های این دانشگاه رو در فرم انتخاب رشته کنکورشون هم وارد کردن، باید منتظر اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه در سایت سازمان سنجش باشن تا ببینن تونستن حد نصاب برای دعوت به مصاحبه برای این دانشگاه رو در انتخاب های خودشون رو به دست بیارن یا نه.

 

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ در مرداد ماه اعلام شد که پیش بینی می کنیم، زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ هم​ مرداد ماه اعلام بشه. همچنین به تمامی داوطلبا، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو باشن تا به محض اعلام نتایج مطلع بشن.

 

بعد از اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 همه داوطلبایی که متقاضی این دانشگاه بودن باید با ورود به سایت سنجش و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ببینن، جزو افراد دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هستن یا نه، که در این صورت خودشون رو برای حضور در مصاحبه و اقدامات لازم اون آماده کنن.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام اسامی دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 مشخص بشه در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم. 

 

 

نحوه مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 به طور خلاصه :

 

ورود به سایت سنجش و بخش سراسری

کلیک روی لینک " نتایج رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱"

وارد کردن اطلاعات خواسته شده

مشاهده نتیجه

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

بعد از ورود به سایت سازمان سنجش، انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست و کلیک روی گزینه " نتایج رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1401"

 

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

 

انتخاب یکی از دو روش زیر برای وارد کردن اطلاعات

 

روش اول : شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

 

روش دوم : شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

 

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401

 

 

این تصاویر مربوط به سال های گذشته است. به محض اینکه تغییراتی در روند اعلام نتایج اولیه برای این دانشگاه ایجاد بشه این تصاویر بروزرسانی میشه. همچنین، لینک مشاهده نتایج اولیه فرهنگیان 1401 رو به محض فعال شدن در این مقاله میذاریم.

 

داوطلبایی که به مصاحبه این دانشگاه دعوت شدن، برای آمادگی حضور در این مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پیشنهاد میدیم مقاله زیر که درباره سوالات این مصاحبه هستش، رو بخونن.

بیشتر بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 

زمان و نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان همزمان با نتایج کنکور سراسری 1401 اعلام میشه و داوطلبایی که به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شن و در زمان مقرر در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کردن، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ هستن تا ببینن تونستن حد نصاب لازم برای قبولی در این دانشگاه رو کسب کنن یا نه.

 

سال گذشته نتایج دعوت به مصاحبه فرهنگیان با توجه به زمان برگزاری کنکور 1400 نتایج نهایی این دانشگاه در مهر ماه 1400 در سایت سازمان سنجش اعلام شد. هنوز زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱​ مشخص نشده که پیش بینی می کنیم زمان اعلام مانند پارسال در مهر ماه باشه. درهر صورت به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو باشن تا به محض اعلام این نتایج مطلع بشن.

 

 

به محض اینکه نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان سال 1401 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1401 به طور خلاصه :

 

ورود به سایت سنجش

انتخاب گزینه نتایج نهایی کنکور سراسری

وارد کردن اطلاعات خواسته شده

مشاهده نتیجه

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱:

داوطلبا برای مشاهده نتیجه آزمون سراسری، وارد سایت سازمان sanjesh.org بشن و بعد از اون روی لینک " نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1401" کلیک کنن.

 

اعلام نتایج فرهنگیان ۱۴۰۱

 

و سپس روی لینک " سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری 1401" کلیک کنن.

 

 نتایج دانشگاه فرهنگیان

 

در مرحله بعد داوطلبا می تونن به 2 روش نتایج رو مشاهده کنن،

 

در روش اول : شماره داوطلبی و شماره شناسنامه 

 

و در روش دوم : شماره شناسنامه و شماره پرونده

 

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان

 

 

این تصاویر مربوط به سال های گذشته است. به محض اینکه تغییراتی در روند اعلام نتایج نهایی این دانشگاه ایجاد بشه این تصاویر بروزرسانی میشه. همچنین، لینک مشاهده نتایج نهایی فرهنگیان 1401 رو به محض فعال شدن در این مقاله میذاریم.

 

اگه بعد از مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 متوجه شدین که جزو قبولی های دانشگاه فرهنگیان نیستین، اصلا نگران نباشین، چون معمولا این دانشگاه هر سال به صورت تکمیل ظرفیت هم اقدام به پذیرش دانشجو می کنه که شما متقاضیای این دانشگاه می تونین شانستون رو برای پذیرش در این تکمیل ظرفیت، امتحان کنین.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تمام سوالا و ابهامای شما در خصوص نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای پذیرش در این استفاده کنین. داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این دانشگاه و اخبار مربوط بهش، در کانال کنکور سراسری تحصیلیکو هم عضو باشن.

 

داوطلبایی که نتونستن برای این دانشگاه امتیاز لازم رو در مصاحبه کسب کنن، می تونن از راه تکمیل ظرفیت هم برای این دانشگاه اقدام کنن که در مقاله زیر در مورد این موضوع تمام اطلاعات مربوطه قرار داده شده و به داوطلبا پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو حتما بخونن.

در ادامه بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 کی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج احتمالا در مهر ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج رو در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

2- ✔️ نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401 در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله می ذاریم.

 

3- ✔️ نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری در سایت سنجش اعلام میشه که در این مقاله زمان دقیق رو بعد از اعلام، اطلاع رسانی می کنیم.

منبع : اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xpRz
نظرتان را بنویسید