اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اعلام نتایج مرحله اولیه یا همان آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش سال 99 مدتی پس از برگزاری این آزمون از سوی سازمان سنجش صورت می گیرد. افرادی که بر اساس نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در صف پذیرفته شدگان قرار گرفته اند باید وارد مرحله دوم یعنی مصاحبه شوند.




داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 ثبت نام و شرکت کرده و رشته های شغلی مربوط به دبیری و فرهنگیان این وزارت خانه را انتخاب کرده اند، برای استخدام شدن در رشته انتخابی علاوه بر داشتن شرایط لازم باید مراحل گزینش استخدام سال جاری از جمله آزمون کتبی، آزمون شفاهی، بررسی مدارک و ... را با موفقیت طی کنند.

داوطلبان پس از حضور در جلسه آزمون کتبی و پاسخ دهی به سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 باید در انتظار انتشار نتایج چند برابر ظرفیت مرحله اول باشند تا از راهیابی خود به مرحله مصاحبه آگاه شوند. نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

داوطلبان هر چه سریع تر برای مشاهده کارنامه و جواب مرحله اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 اقدام کنند بهتر است چرا که در صورت قبولی باید در زمان مقرر با مدارک اعلامی در مصاحبه شرکت کنند و لازم است برای این آزمون شفاهی آماده شوند. در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون آموزش و پرورش 99 را ارائه داده ایم.



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است اولین مرحله در گزینش متقاضیان آزمون استخدامی فرهنگیان سال 99، شرکت و قبولی در آزمون کتبی عمومی و تخصصی می باشد. اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرحله اولیه معمولا یک الی یک ماه و نیم بعد از برگزاری این آزمون اعلام می شود.



 معمولا نتایج قبولی اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان با انتشار کارنامه مرحله اول این آزمون اعلام می شود. سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری آزمون استخدامی دبیران و معلمان سال جاری وظیفه اعلام نتایج اولیه و منتشر کردن کارنامه آزمون را بر عهده دارد.



 طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 برای مرحله اول پذیرش قبل از ساعت 20 روز شنبه مورخ 11 بهمن اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با ورود به سامانه کارنامه اولیه آزمون خود را مشاهده کنند.



  

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 قبل از ساعت 20 روز شنبه مورخ 11 بهمن اعلام می شود



 خاطر نشان می شود که در صورت مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 و یا انتشار کارنامه مرحله نخست آزمون سال جاری علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.



 اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که با اعلام شدن نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 متوجه مغایرت ها یا اشکالاتی در مندرجات کارنامه و نمرات خود شده اید می توانید در مهلت تعیین شده اعتراض خود به نتایج را در سامانه مربوطه در سایت سازمان سنجش ثبت کنید.

حتما بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش





نحوه اعلام کارنامه اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 برای مشاهده نتیجه عدم پذیرش یا پذیرش و کسب مجوز برای مرحله مصاحبه باید در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و جواب قبولی آزمون را به همراه کارنامه خود مشاهده کنند.



 داوطلبان برای دسترسی به نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش وارد قسمت مربوط به آزمون استخدامی اجرایی شده و اطلاعات خواسته شده از جمله اطلاعات ثبت نامی، فردی و آزمونی خود را در قسمت خواسته شده وارد کنند تا جواب قبولی خود را مشاهده کنند و در صورت قبولی برای آمادگی تا زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنند.



 مراحل مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 :



1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی " از منوی سمت راست

3 - انتخاب گزینه " کارنامه هشتمین آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال 1399 " در صفحه جدید

4 - انتخاب یکی از روش های ورود به سامانه نتایج

5 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتایج اولیه آزمون آموزش و پرورش



 در صورت قبولی در مرحله اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 می توانید با مطالعه مقاله زیر از جزئیات مصاحبه و آزمون شفاهی مرحله دوم مطلع شوید.

حتما بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش


 راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 :



1 - جست و جوی آدرس " sanjesh.org " و یا عنوان " سازمان سنجش " در قسمت مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه با عنوان " سازمان سنجش آموزش کشور " از بین نتایج نمایش داده شده







 3 - انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " پس از ورود به سایت سازمان سنجش







4 - کلیک بر روی گزینه " کارنامه آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال 1399 "







5 -انتخاب یکی از 2 روش برای مشاهده کارنامه و ورود به سامانه و مشاهده نتیجه​



 



  

به محض اعلام شدن نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99، علاوه بر بروزرسانی راهنمای تصویری ارائه شده لینک مشاهده کارنامه مرحله اول این آزمون در این قسمت فعال خواهد شد.



 با توجه به اهمیت بالای نمره آزمون شفاهی و مصاحبه در قبولی نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 به داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول این آزمون توصیه می شود تا با مطالعه مقاله زیر با سوالات و مباحث پر تکرار آزمون شفاهی آشنا شوند.

در ادامه بخوانید: سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش









اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99، سوالی در خصوص مشاهده کارنامه و جواب مرحله نخست آزمون سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید.












سوالات متداول


1- کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی منتشر می شود ؟
کارنامه اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که زمان دقیق پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در این مقاله عنوان خواهد شد .




2- نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چه طریقی اعلام می شود ؟
نتایج مرحله نخست آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی اعلام می شود که مراحل مشاهده جواب اولیه در این مقاله ارائه شده و به محض اعلم شدن نتایج لینک ورود به سامانه در این مقاله فعال می شود .




3- برای دریافت کارنامه اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه اطلاعاتی لازم است؟
همانطور که در این مقاله نیز توضیح داده شده است، برای دریافت کارنامه اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعاتی از جمله اطلاعات ثبت نامی ، فردی و آزمونی لازم است.

منبع : اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P3Rz
نظرتان را بنویسید