اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ چند روز پس از برگزاری آزمون و به صورت اینترنتی منتشر می شوند . دانش آموزان باید بلافاصله پس از اعلام نتایج این آزمون به سایت Azmoon.tehranedu.ir مراجعه کرده و پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور ، نتیجه نهایی خود را مشاهده نمایند . 



آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 تنها برای دانش آموزان پسر پایه نهم به دهم برگزار می شود . دانش آموزان داوطلب این آزمون در رشته های تجربی و ریاضی به رقابت با یک دیگر پرداخته و تمام تلاش خود رزا برای قبولی در این آزمون به کار میگیرند .

قبولی در آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401​ برای ثبت نام و ادامه تحصیل در این مدارس لازم و ضروری است و همین امر نشان دهنده اطلاع به موقع و درست از اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 می باشد .

تحصیل در مدارس پسرانه ماندگار البرز 1400 - 1401 برای بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان دارای اهمیت بوده و آموزش این مدارس نظرات بسیاری از محصلان را به خود جلب کرده است چرا که موارد درسی و امکانات و شرایط تحصیلی دانش آموزان در این مدارس به مراتب بسیار بهتر از سایر مدارس عادی دیگر می باشد .

با توجه به نگرانی دانش آموزان از نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ و اهمیت اطلاع از این نتایج در ادامه موارد مربوطه مانند زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون مدارس البرز 1400 - 1401 را بررسی و ارائه می نماییم .



زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​
آگاهی از زمان دریافت نتایج آزمون ماندگار البرز 1400 - 1401 ، برای دانش آموزان شرکت کننده اهمیت زیادی دارد چرا که با این آگاهی می توانند تصمیمات بهتری برای انتخاب مدارس دیگر داشته باشند . اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ معمولا چند هفته پس از برگزاری آزمون انجام می شود .

تغییرات ایجاد شده در اثر تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس و تاخیر در برگزاری آزمون ها و امتحانات مدارس باعث شده است که امکان پیش بینی زمان مشخصی برای اعلام نتایج آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 وجود نداشته باشد اما در صورت اعلام نتایج آزمون جزئیات لازم در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



در حال حاضر هیچ تاریخ معینی برای زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ از سوی آموزش و پرورش تهران اعلام نشده است . به محض اعلام زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی





نحوه مشاهده نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​
متقاضیان آزمون دبیرستان البرز 1400 - 1401 باید در زمانی که به آن اشاره شد ، وارد سایت آموزش و پرورش تهران به آدرس azmoon.tehranedu.ir شده و نتایج آزمون خود را دریافت نمایند . با توجه به اهمیت موضوع دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ در این قسمت به شرح مختصری از نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس البرز 1400 - 1401 می پردازیم .



 نحوه مشاهده نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ 



 ورود به سایت azmoon.tehranedu.ir

 وارد کردن کد ملی و رمز عبور

 دریافت نتیجه نهایی



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان










راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401
شرایط حاکم بر روحیات دانش آموزان در زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401  ممکن است در بسیاری از مواقع با ایجاد اشتباه و یا سردرگمی در انجام مراحل مشاهده نتایج شود . 

اهمیت انجام صحیح فرآیند مشاهده نتایج آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401​ و دریافت نتایج مذکور در زمان معین و به روش درست و مناسب باعث شده است که در ادامه این قسمت مراحل دریافت نتایج آزمون ماندگار البرز 1400 - 1401 را در قالب راهنمای تصویری و به زبانی ساده به برای داوطلبان تشریح نماییم .

ابتدا آدرس سایت azmoon.tehranedu.ir را در مرورگر خود سرچ کرده و وارد سایت آموزش و پرورش تهران شوید ،







 سپس  کد ملی و کلمه عبوری که در حین ثبت نام دریافت نموده اید را مانند تصویر زیر وارد کنید . 







 در نهایت برای مشاهد نتایج روی گزینه « دریافت نتیجه آزمون » که در تصویر زیر مشخص شده است ، کلیک کنید . 









 لازم به ذکر است که نتایج نهایی آزمون مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401 معمولا کمی دیر منتشر می شود ، به همین دلیل توصیه می کنیم برای پیش ثبت نام در مدارس خوب و با کیفیت دیگر اقدام کنید تا اگر نتیجه نهایی آزمون به نفع شما نبود ، زمان ثبت نام مدارس خوب دیگر را از دست نداده باشید .



بیشتر بخوانید: دریافت کارنامه انلاین مدارس








 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 




سوالات متداول


1- زمان دریافت اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 در چه تاریخی است ؟
در حال حاضر مشخص نیست اما به محض اعلام زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز به چه صورت اعلام می شوند ؟
به صورت اینترنتی در سایت آموزش و پرورش تهران که آدرس آن در این مقاله ارائه شده است .




3- برای دریافت نتایج آزمون مدرسه البرز به چه چیزهایی نیاز است ؟
به کد ملی و رمز عبور که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون ارائه داده شده است .

منبع : اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O3Qg
نظرتان را بنویسید