کتاب دعا برای استفاده معنوی و مذهبی

کتاب دعا برای استفاده معنوی و مذهبی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یاسر بدانی

مردم نزد من می آیند و می گویند که وقت زیادی را صرف دعا برای نیت خاصی کرده اند، اما احساس می کنند دعایشان مستجاب نمی شود و ناامید هستند. دریافته ام که می توان کمتر دعا کرد  اما دعای خود را مؤثرتر کرد.
مجموعه ای از چند دعای محبوب و معروف که برای کمک و آرامش در مواقع ضروری طراحی شده است. این کتاب دعا با پیشگفتار اسقف اعظم رابین ایمز و کمک های رئیس جمهور مری مک آلیز و اسقف اعظم دزموند توتو، در میان دیگران، برای کسانی که مواقع پریشانی یا بیماری را تجربه می کنند و کسانی که از آنها مراقبت می کنند و با آنها دعا می کنند گردآوری شده است. با تصاویری از Marie Calvert و همچنین تصاویری از شش روز خلقت، پنجره زیبای شیشه ای رنگارنگ کلیسای جامع چستر، Looking Through Glass امیدوار است به همه کسانی که در پیام خود سهیم هستند، حس شفابخشی و صلح دعایی را القا کند.
این کتابچه که به تازگی طراحی شده است، نگاهی غنی و قابل تأمل و ژست قدرتمند عیسی قبل از مرگش است که از جزئیات این نقاشی به عنوان تمرکز استفاده می کند. مناسب برای نماز روزه...
در زمان های اخیر احیای عبادت عشای ربانی در کلیساهای سراسر کشور وجود داشته است.
به گفته پاپ فرانسیس که از صمیم قلب این نوع دعا را تایید می کند، این تمرین غوطه ور شدن در پرستش خاموش قبل از مراسم مقدس، راز شناخت خداوند است. عمل افشای مرقد مقدس در هیولا، مؤمنان را قادر می‌سازد تا با دعا به میزبان خیره شوند و به آن‌ها فرصت تأمل می‌دهد.19 مشارکت کننده معاصر برای "روشن کردن یک شمع" برای انعکاس و دعا در مورد موضوعات فعلی و معنادار.
این یک کتاب الهام بخش برای استفاده به تنهایی یا در گروه است.در سال 1986 در طی مراسم شفابخشی در واترفورد، ایرلند، من تبدیل شدم و از آن زمان زندگی من تغییر کرد. من تجربیات معنوی زیادی داشته ام که همچنان در حال افزایش است. با قدرت روح القدس بانوی ما مرا از طریق صدای درونی یا موقعیت درونی هدایت می کند. رسالت بانوی ما، از طریق من، دعا برای ارواح مقدس است که در آرامش، غسل تعمید و موقعیت های شیطانی نباشند. هدایای معنوی دعا و تشخیص ارواح به من داده شده است تا نگرانی ها یا مشکلات مردم را بدانم تا بتوان به آنها کمک کرد.
در طول سال‌ها، هزاران تماس و نامه از مردم سراسر جهان دریافت کرده‌ام که با من تماس گرفته‌اند زیرا یک روح را دیده‌اند. اتفاقات غیرقابل توضیحی در خانه آنها در حال رخ دادن است. تصادفات جاده ای در همان منطقه تکرار می شود. بیماری های غیرقابل توضیح یا تراژدی هایی که در خانواده شان تکرار می شود، یا به سادگی می خواهند بدانند که یکی از عزیزانشان در بهشت ​​است یا نه...
این چیزها تهدیدآمیز به نظر می رسند، اما نیازی به ترس نیست... آنها نمی توانند شما را انجام دهند. صدمه. این تجربیات کاملاً قابل توضیح هستند و به سادگی از طریق قدرت دعا می توان آنها را 100% حل کرد.
در تجربه من دو دلیل وجود دارد که چرا این اتفاق می افتد، یا اینکه
1) یک روح در برزخ تلاش می کند توجه را جلب کند زیرا برای آوردن آنها به بهشت ​​نیاز به دعا دارد.
2) وضعیت بدی که باعث ناآرامی می شود و باید برطرف شود
جامعه امروزی کنونی ما که معنویت و دعا در آن نامحبوب و قدیمی تلقی می شود، غافل شده است که دعا قوی ترین ابزار برای حل وحشتناک ترین موقعیت ها است. به همه می توان کمک کرد، صرف نظر از اعتقاداتشان. ملکوت بهشت ​​بسیار قدرتمند است و هیچ چیز برای خدا غیر ممکن نیست.
در سال 2000، بانوی ما از من خواست تا تجربیاتم را با افراد بیشتری در میان بگذارم و کتاب های زیر چاپ شد.
فرازهای کوتاهی از کتاب مقدس برای تأمل
در مورد اینکه دریافت بدن مسیح در قلب به چه معناست. این عمل همچنین ارادت شخصی به عیسی را تقویت می کند و وفاداران را برای انجام مأموریت انرژی می بخشد. این مجموعه ارزشمند از مضمون خوانش کتاب مقدس، دعاها، اشعار و نقل قول ها به نمازگزاران در تعمیق و تداوم دعای خود در حین تفکر در مورد رمز و راز عشای ربانی کمک می کند.
درباره نویسنده
پدر تام مولیگان دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات از دانشگاه لویولا،

 

برچسب ها
نظرتان را بنویسید