دستگاه شیرینگ بسته بندی کتاب چیست؟

دستگاه شیرینگ بسته بندی کتاب چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirlnzri

اگر جزو افرادی هستید، که در زمینه ی تولید کتاب و مجله در حال فعالیت هستید، برای این که بتوانید از آسیب دیدن کتاب ها در حین جا به جایی جلوگیری کنید، نیاز به استفاده از دستگاه بسته بندی دارید. بهترین مدلی که شما می توانید برای استفاده در این عرصه انتخاب کنید، شیرینگ پک کابینی می باشد. این نوع از دستگاه شیرینگ مناسب برای بسته بندی کتاب، دفتر مجله، دفترچه روزنامه، انواع لوازم التحریر و نوشت افزار و... می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل های این دستگاه (رومیزی و ایستاده) را انتخاب کنید. وجود ویژگی های مختلفی اعم از سرعت، دقت، کیفیت، ظرفیت بالا در مقایسه با ابعاد کم و... باعث می شود، تا این دستگاه طرفداران زیادی داشته باشد.

دستگاه شیرینگ بسته بندی کتاب

دستگاه شیرینگ بسته بندی کتاب یکی از مدل های دستگاه شیرینگ پک محسوب می شود، که شما می توانید برای بسته بندی در این زمینه از آن کمک بگیرید. اکثر کتاب هایی که به صورت بسته بندی در بازار وجود دارند، به این روش بسته بندی می شوند. استفاده از این بسته بندی به شما کمک می کند، تا از نفوذ رطوبت و گرد و خاک به داخل بسته بندی کتاب ها جلوگیری شود. هم چنین دیگر نیاز نیست، نگران آسیب دیدن بسته بندی در حین جا به جایی آن باشید.

برای این که بتوانید کتاب های مد نظر خود را توسط این دستگاه بسته بندی کنید، نیاز به استفاده از نایلون شیرینگ دارید. (در مورد فیلم شیرینگ باید بگوییم، که این نایلون نوعی پلاستیک محسوب می شود، که در زمان حرارت دهی به دور محصول مد نظر شما می پیچد، و به شکل محصول مد نظر شما در می آید.) در مورد نحوه ی بسته بندی کتاب ها باید بگوییم، که به صورت کامل هوای داخل کیسه را تخلیه می‌ کنند، و بعد از آن با حرارت پلاستیک را به دور محصول مد نظر شما می پیچند. با توجه به این شیرینک پک در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، برای این که بتوانید بدون وجود هیچ مشکلی کتاب های خود را بسته بندی کنید، پیشنهاد می کنیم، مدل کابینی این دستگاه را انتخاب کنید. برای این که با این دستگاه آشنا شوید، در این بخش به معرفی آن می پردازیم.

شیرینگ پک کابینی 

شرینک پک کابینی برای بسته بندی محصولات از نایلون استفاده می کند، و به محافظت کردن از محصولات داخل بسته بندی کمک می کند. شما می توانید از این دستگاه برای بسته بندی محصولات مختلف اعم از کتاب و مجله، انواع جعبه و کارتن اعم از بسته بندی چای، بسته بندی جعبه قهوه، جعبه کیک، جعبه کلوچه، جعبه شیرینی، جعبه شکلات، بسته بندی جعبه خرما و شیرینگ کارتن استفاده کنید. استفاده از بسته بندی به شما کمک می کند، حتی با وجود نایلون بسته بندی بتوانید محصول داخل بسته بندی را به وضوح ببینید.

مزایای استفاده از شیرینگ پک کابینی 

  • ایجاد بسته بندی مقاوم، زیبا و شفاف
  • مجهز به درب تلقی شفاف و نسوز
  • مجهز به چرخ های گردان ترمزدار
  • کار با این دستگاه راحت و آسان می باشد.

https://shirzadmachine.com/post/76/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8

نظرتان را بنویسید