بهترين کتاب علوم غريبه چه ویژگی دارد

بهترين کتاب علوم غريبه چه ویژگی دارد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یاسر بدانی

بهترين کتاب علوم غريبه برای شما چه معنایی دارد؟ برای من، این راز بزرگ را به بهترین شکل بیانیه پائو دل روسا، سیاستمدار کاتالونیایی قرن هفدهم نشان می دهد:بهترين کتاب علوم غريبه «ما در دنیا نیستیم که دعا کنیم و مراقبه کنیم. هدف ما این نیست. هدف ما عشق به خدا و همسایه است. اما برای انجام این کار صادقانه و صمیمانه، باید با دعا و تفکر تقویت شویمبهترين کتاب علوم غريبه. با این حال، واضح است که دعا پایه و اساس یک رابطه شخصی با پدر ما در بهشت ​​است. اگر می خواهید این رابطه را عمیق تر کنید، یک نکته عالی برای شما دارم: قطع کردن کتاب دعای رونالد رولهایزر، عمیق ترین آرزوی ما.دعا فقط برای مبتدیان و کسانی که قبلاً مقدس هستند آسان است. و در آن سالهای طولانی، در عین حال، سخت است. چرا؟ زیرا دعا همان پویایی درونی عشق را دارد و عشق تنها در مرحله اولیه خود که عاشق می شویم شیرین است و سپس در مرحله نهایی و بلوغ خود. و در این میان، عشق کار سختی است، وفاداری سگ، و مستلزم تسلیم است که فراتر از احساسات و تخیل ماست. (82)
اعتراف می کنم که دوست دارم خودم را «شوق نماز» بدانم.بهترين کتاب علوم غريبه من عاشق نه، انواع مختلف تسبیح یا عبادت، مداحی و سرود گریگوری هستم. من در وسایل حمل و نقل، در کلیسا، در کلیسا و در حمام با خدا صحبت می کنم. و علاوه بر "تمرین نماز" واقعی، چندین سخنرانی شنیده ام و کتاب های زیادی در مورد نماز، زندگی معنوی یا ادراک خدا خوانده ام. من حتی نمی توانم زندگی خود را بدون نماز تصور کنم.
با این وجود، من همیشه به دنبال ایده های جدید، توصیه ها یا افکار جالبی هستم که بتواند زندگی معنوی من را غنی تر کند. با این حال باید تاکید کنم کسانی که در درازمدت واقعاً مرا تکان می دهند مانند زعفران هستند. آیا من خیلی خواستار هستم... یا شما آن را به همین شکل تجربه می کنید؟
عشق خدا چیزی نیست که بتوان آن را تحسین کرد. این چیزی است که باید بپذیریم و از آن زندگی کنیم. (42)
وقتی کتاب دعا، عمیق‌ترین آرزوی ما را دریافت کردم،بهترين کتاب علوم غريبه نمی‌دانستم از آن چه کنم. و بنابراین خوب بود. بدون هیچ توقعی که اغلب با کتاب های موفق همراه است (و بارها برای من ناامید کننده است!) شروع به خواندن آن کردم.
من حتی بیشتر مجذوب این کار یک کشیش آمریکایی شدم. اونقدر با روحم حرف میزد که کل روز نمیتونستم حرفاش رو از ذهنم بیرون کنم! او باعث شد با ایده های بسیار ساده به عمق واقعی بکشم. او به زبان معمولی و انسانی زنده شد. و شما اغلب آن را نمی بینید.
به بیان ساده، اگر می خواهید دعا کنید و عصبانی هستید، برای عصبانیت دعا کنید. اگر درگیر رابطه جنسی هستید، در مورد رابطه جنسی دعا کنید. اگر می‌خواهی بکشی، برای قتل دعا کن، و اگر احساس شادی می‌کنی و می‌خواهی خدا را حمد و شکر کنی، برای شادی دعا کن. هر فکر یا احساسی کمک خوبی به دعاست. مهم این است که با آنچه در درونمان است دعا کنیم نه با آنچه فکر می کنیم خدا می خواهد در ما ببیند. (22)
این کتاب به وضوح در شش فصل تقسیم شده است که به موضوعات خاص مربوط به نماز می پردازد. این مضامین بر اساس زندگی واقعی یک فرد عادی است.بهترين کتاب علوم غريبه بنابراین، آنها معنویتی را نشان نمی دهند که از انسان شهری امروزی دور باشد. امتیاز این است که شما به زمان زیادی برای مطالعه نیاز ندارید. هر فصل به وضوح به چند فصل تقسیم می شود. دو یا سه ضلع بیشتر ندارند. با تشکر از این، شما قادر خواهید بود آنها را در کمتر از پنج دقیقه بخوانید.
کسی که فقط زمانی دعا می کند که قلب و روحش درگیر عاطفه باشد، در نماز زیاد دوام نمی آورد . اما عادت به نماز، تشریفات، وفای ساده به نماز، نماز خواندن بدون در نظر گرفتن احساسات و خلق و خوی می تواند نماز را مادام العمر نگه دارد و او بر سر و قلب تسلط یابد. (92)
من خودم روزی یک فصل فرعی را به عنوان بخشی از تفکر روزانه ام می خوانم. با این حال، من بیش از حد کافی برای فکر کردن مطالب دریافت کردم. بنابراین، اگر به دنبال کمک سریع و مؤثر در زندگی دعای خود هستید، دریغ نکنید و همین کار را انجام دهید. من به شما تضمین می دهم که پنج دقیقه در روز که به کتاب اختصاص می دهید زندگی شما را تغییر می دهد! تنها چیزی که به جز دعا نیاز دارید، عمیق ترین آرزوی ما، گشودگی به صدای روح القدس و میل به دعا است.
هر چه بیشتر روابط و دعایمان را عمیق تر کنیم، ناامنمان بیشتر می شود و این آغاز بلوغ است. فقط وقتی می‌گویم «نمی‌توانم دوست داشته باشم» و «نمی‌توانم دعا کنم»، شروع می‌کنم به درک اینکه عشق و دعا چیست. (82)
آرزو می‌کنم این کتاب واقعاً عمیق‌ترین آرزوی شما شود.بهترين کتاب علوم غريبه دعای شفاعت نوعی دعا است که در آن چند نفر (شفاعت کنندگان) برای شخص خاصی یا مشکلاتی که به تنهایی قادر به حل آن نیستند دعا می کنند. این ابزار قدرتمندی است که به ما کمک می کند عیسی را به مشکلات و مشکلات خود دعوت کنیم. برای مثال می تواند دعا برای شفا، بخشش، حفاظت معنوی، دعا برای هدایت خداوند در تصمیم گیری های مهم زندگی و غیره باشد.

همانطور که عیسی گفت:   اگر شما دو نفر روی زمین در مورد چیزی توافق کنید، پدر آسمانی من آن را با آنها انجام خواهد داد. زیرا هر جا که دو یا سه نفر به نام من جمع شوند، من در میان آنها هستم.» (متی 18: 19-20)  اگر چیزی به نام من از من بخواهید، آن را انجام خواهم داد. (14 و 14 ژانویه)

دعای شفاعت چگونه صورت می گیرد
دعای شفاعت شکلی ندارد، بنابراین ممکن است از شفیعی به شفیعی دیگر متفاوت باشد.

معمولاً دو یا چند شفیع شما را روی صندلی می‌گذارند و از شما می‌پرسند که برای چه چیزی باید دعا کنند و آیا می‌توانند دست‌هایشان را روی شما بگذارند (معمولاً دست‌هایشان را روی شانه‌های شما یا بالای سرتان می‌گذارند؛ اگر تماس فیزیکی ناراحت‌کننده باشد. از گفتن آن نترسید) . سپس شفاعت کنندگان شروع به دعا برای شما می کنند.


همچنین ممکن است متوجه شوید که برخی از شفاعت کنندگان به زبان دعا می کنند. این یکی از هدایای روح القدس است که در بسیاری از جاهای کتاب مقدس ذکر شده است. زیرا کسی که در خلسه سخن می گوید نه با مردم، بلکه با خدا سخن می گوید و هیچ کس نمی تواند او را درک کند. او توسط روح هدایت می شود، اما آنچه او می گوید یک راز باقی می ماند. (کورت 14، 2)

در پایان یکی از شفاعت کنندگان از خداوند راهنمایی می خواهد و به طور اتفاقی کتاب مقدس را باز می کند و چند آیه برای شما می خواند. غالباً خداوند از این طریق به مشکل شما پاسخ می دهد یا به چیز دیگری اشاره می کند.

در پایان شفاعت کنندگان می توانند شما را در آغوش بگیرند، بر پیشانی شما صلیب بگذارند و برکت دهند و غیره.

کجا می توان شفیع پیدا کرد
دعای شفاعت غالباً در مناسبت های مختلف مانند تجدید روحی، زیارت، شب های حمد و ... انجام می شود یا به سادگی از افرادی که با آن سروکار دارند درخواست دعای شفاعت کنید. اگر چنین کسی را نمی شناسید، با دفتر محله تماس بگیرید .

چگونه شفیع شویم
بهتر است به گروهی بپیوندید که با دعای شفاعت سروکار دارند. همچنین ادبیاتی وجود دارد که می توانید در مورد دعای شفاعت بخوانید، مانند قدرت دعای شفاعت اثر Kateřina Lachmanova، دعوت به دعای شفاعت توسط سیریل جان و غیره.

نظرتان را بنویسید