تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 در بازه زمانی مشخصی انجام می شود اما به دلایل مختلفی ممکن است برخی از علاقه مندان به شرکت در این آزمون از ثبت نام جا بمانند که در این صورت مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تمدید می شود .






ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در
سال گذشته 

با ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ادغام و به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام استعدادهای درخشان به صورت همزمان و آزمون آن ها نیز به صورت هماهنگ کشوری برگزار شد . اما امسال برای آزمون نمونه دولتی ورودی نهم به دهم 99 - 1400 این دو آزمون از یکدیگر جدا شده و ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت استانی انجام می شود ، بدین صورت که هر استان سامانه ثبت نام نمونه دولتی مختص خود را دارد .

ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر ساله در بازه زمانی مشخصی انجام می شود اما ممکن است برخی متقاضیان در این بازه زمانی از ثبت نام جا ما نده و درخواست تمدید مهلت ثبت نام را داشته باشند که احتمالا برای این دسته از داوطلبان فرصت مجدد در نظر گرفته خواهد شد . در ادامه این مقاله می توانید جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400​ را مطالعه نمایید.


زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 از 17 خرداد ماه آغاز شده و تا 27 خرداد ماه 99 ادامه خواهد داشت . داوطلبان علاقه مند به شرکت در این آزمون می بایست در این زمان به سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم که برای هر استان متفاوت می باشد مراجعه کرده و بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام مربوط به استان محل سکونت خود ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند .

ممکن است برخی متقاضیان از ثبت نام جا مانده و درخواست تمدید مهلت ثبت نام را داشته باشند که معمولا تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400​ یک روز قبل یا در روز آخر ثبت نام از سوی سامانه ثبت نام استانی اعلام می گردد .

 



*** ثبت نام آزمون نمونه دولتی از 17 خرداد شروع شده و تا 27 این ماه نیز ادامه دارد و هنوز مهلت مجددی برای این آزمون اعلام نشده است اما به محض تمدید مهلت ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . ***

 

در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی







برای اطلاع از آخرین اخبار تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه ما در اینستاگرام مربوط به مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین می توانید سوالات خود را درباره تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . 

 









سوالات متداول

1- آیا ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تمدید خواهد شد ؟
ثبت نام آزمون نمونه دولتی هم چنان در حال انجام است و هنوز ثبت نام آن تمدید نشده است اما به محض تمدید مهلت ثبت نام ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .


2- ثبت نام آزمون نمونه دولتی چگونه انجام می شود ؟
متقاضیان شرکت در ثبت نام می بایست با ورود به سامانه ثبت نام استانی در بازه زمانی مشخص ، اقدام به ثبت نام آزمون نمونه دولتی نمایند که در این مقاله به جزئیات بیشتر در این باره پرداخته شده است .


3- زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در چه تاریخی می باشد ؟
در حال حاضر ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از 17 خرداد آغاز شده و تا 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت که در صورت تمدید مهلت ثبت نام ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ox3g
نظرتان را بنویسید