ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی می بایست در صورت وجود هر گونه اشتباه در ورود اطلاعات در زمان ثبت نام ، در بازه زمانی مشخص به سامانه ثبت نام نمونه دولتی استان خود مراجعه نموده و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 را انجام دهند .




در سال گذشته آزمون نمونه دولتی دچار تغییرات گسترده ای شد به این صورت که آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی حذف و آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با آزمون تیزهوشان نهم به دهم ادغام شد . اما آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و برای آزمون نمونه دولتی هر استان سامانه مخصوص خود را دارد .

 دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 مقطع نهم به دهم جهت ثبت نام در این آزمون می بایست به سایت ثبت نام استان محل زندگی خود مراجعه کرده و اطلاعات لازم جهت ثبت نام را تکمیل کنند . ممکن است در زمان ثبت نام برخی از داوطلبان در ثبت اطلاعات خود دچار اشتباه شوند و با توجه به این که کارت ورود به جلسه مطابق اطلاعات ثبت نامی داوطلب تهیه می شود ، اگر اطلاعات درج شده روی کارت مشکلی داشته باشد اجازه ورود دانش آموز به جلسه امتحان داده نخواهد شد .  

برخی دانش آموزان ممکن است بعد از پایان زمان ثبت نام متوجه اشتباه در ثبت اطلاعات خود شوند که جهت ویرایش آن ، باید منتظر اطلاعیه های سازمان آموزش و پرورش در خصوص مهلت زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 و فعال شدن امکان ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی در سامانه ثبت نام استانی باشند که در ادامه این مقاله می توانید نحوه ویرایش اطلاعات در سامانه ثبت نام استان ها و زمان آن را مشاهده نمایید .



زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 از 17 خرداد آغاز شده و تا 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت . داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست در بازه زمانی مشخص شده از سوی سامانه ثبت نام استان محل سکونت خود ، ثبت نام خود را با وارد کردن دقیق اطلاعات در سامانه انجام دهند .

متاسفانه گاهی اوقات اطلاعات دانش آموز به صورت اشتباه وارد می شود و اگر این اطلاعات که بر روی کارت ورود به جلسه دانش آموز ثبت می شود صحیح نباشد ، از ورود وی به جلسه جلوگیری خواهد شد ، بنابراین سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر استان معمولا بازه زمانی مشخصی را معمولا قبل از دریافت کارت ورود به جلسه به منظور ویرایش اطلاعات دانش آموزان در نظر می گیرد .

با توجه به زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 در تاریخ 20 تیر ماه 99 پیش بینی می شود دهه اول تیر ماه جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام در نظر گرفته شود . 





***زمان احتمالی ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی : دهه اول تیر ماه 99 **

*** به محض فعال شدن بخش ویرایش اطلاعات ثبت نام ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . ***



بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی









نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400
با توجه به این که در سال گذشته آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ با آزمون تیزهوشان انجام شد ، ثبت نام هر دوی این آزمون ها نیز از طریق سامانه پرورش استعداد های درخشان صورت پذیرفت . بنابراین نحوه ویرایش اطلاعات در این سامانه برای تمامی کشور نیز مشابه بود .

امسال اما با توجه به مجزا بودن سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برای هر استان ، ممکن است مراحل ویرایش اطلاعات با یکدیگر کمی متفاوت باشد اما مراحل کلی ویرایش اطلاعات در سامانه ثبت نام هر استان مشابه است که در ادامه به آن پرداخته شده است .



 ورود به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل سکونت

 انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات 

 وارد کردن کد ملی و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام دریافت نموده اید .

 ویرایش اطلاعات ثبت نام و ثبت در سامانه



لازم به ذکر است هرگونه ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امکان پذیر نمی باشد و گزینه ویرایش اطلاعات ثبت نام پس از پایان ثبت نام فعال خواهد شد . هم چنین پس از پایان این بازه زمانی امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نیز وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی










برای اطلاع از آخرین اخبار ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه ما در اینستاگرام مربوط به مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین می توانید سوالات خود را درباره ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . 




سوالات متداول


1- نحوه ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به چه صورت می باشد ؟
داوطلبان شرکت در آزمون می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام استانی در صورت نیاز ، ویرایش خود را انجام دهند که در این مقاله به نحوه ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پرداخته شده است .




2- زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم در چه تاریخی می باشد ؟
با توجه به زمان برگزاری آزمون امسال در 20 تیر ماه ، پیش بینی می شود امکان ویرایش اطلاعات در سامانه در دهه اول تیر فعال شود که در این به مقاله به زمان دقیق ویرایش اطلاعات نمونه دولتی نهم به دهم پرداخته شده است .




3- آیا متقاضی می تواند در صورت مغایرت اطلاعات در کارت ورود به جلسه باز هم در آزمون شرکت نماید ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، متقاضیان می بایست در صورت وجود هر گونه اشتباه ، ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند زیرا هر گونه مغایرت در کارت ورود به جلسه مانع از ورود ایشان به جلسه آزمون خواهد شد .

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Py3z
نظرتان را بنویسید