زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 هر سال طی اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش مشخص میشه و داوطلبایی که در مرحله اول این آزمون پذیرش شدن می تونن با توجه به تاریخ مصاحبه آموزش و پرورش استانشون در این جلسه حضور پیدا کنن .



چند سالیه که آموزش و پرورش از طریق یه آزمون سراسری ، اقدام به استخدام کسایی که حرفه دبیری رو دوست دارن ، می کنه و این آزمون برای کسایی که از طریق دانشگاه فرهنگیان نتونستند وارد رشته دبیری بشن ، فرصت خیلی مناسبی به حساب میاد . داوطلبایی که در این ازمون شرکت می کنن بعد از قبولی در مرحله اولیه باید خودشون رو برای حضور در جلسه مصاحبه استخدام آموزش و پرورش آماده کنن .

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 هر سال توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا باید خودشون رو تا این تاریخ برای حضور در جلسه مصاحبه آماده کنن . از اونجایی هم که خیلی از داوطلبا نمی دونن مصاحبه چه زمانی برگزار میشه ما در ادامه این مقاله در خصوص این موضوع توضیح دادیم .





زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
تمام کسایی که در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبول میشن ، وارد مرحله مصاحبه تخصصی و عمومی میشن و در صورت موفقیت در این مصاحبه ، جزو پذیرفته شده های نهایی این آزمون قرار می گیرن .

تاریخ برگزاری مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش 99 بعد از اعلام نتایج اولیه ، در سایت سنجش اعلام میشه که البته این زمان مصاحبه به صورت سراسری نیست و ممکنه مثلا زمان مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش استان گلستان با استان تهران یا فارس متفاوت باشه .

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین و بتونین سر تاریخ و زمانی که برای شهر و استان خودتون مشخص شده توی مصاحبه شرکت کنین . 





به محض اینکه ادارات آموزش و پرورش استان ها در مورد زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 اطلاعیه ای صادر کنن در این مقاله بهتون اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش


مشاوره زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
همون طور که گفته شد ، داوطلبایی که می تونن جزو قبول شدگان نهایی این آزمون قرار بگیرن که بتونن فرایند مصاحبه رو با موفقیت بگذرونن و از اونجایی که این مصاحبه هم فقط یه بار انجام میشه حتما در اون تاریخ مشخص شده در محل مصاحبه حضور داشته باشین ، چون این فرایند به هیچ عنوان تمدید نمیشه . 

پس حواستون خیلی به زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خودتون باشه و پیشنهاد ما اینه که بین نیم تا 1 ساعت زودتر از زمانی که بهتون اعلام شده در محل مصاحبه حاضر بشین تا علاوه بر کم کردن استرس با محیط هم آشنا بشین .

بهتره قبل از حضور در جلسه مصاحبه هم با سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آشنایی کافی داشته باشین تا بتونین با امادگی بیشتری در این جلسه حاضر بشین .

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان مصاحبه آزمون استخدامی 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاورهتحصیلی تلفنی تحصیلیکو با اسن کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای حضور در جلسه آزمون استفاده کنین .





سوالات متداول


1- مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی برگزار میشه ؟
تاریخ برگزاری این مصاحبه بعد اعلام نتایج اولیه این آزمون مشخص میشه که زمان دقیق برگزاری مصاحبه در این مقاله گفته شده .


2- چه کسایی می تونن در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنن ؟
همون طور که در این مقاله گفتیم افرادی که در مرحله اول اعلام نتایج پذیرش شدن می تونن در فرایند مصاحبه شرکت کنن .


3- آیا زمان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای همه استان ها یکیه ؟
خیر ، زمان برگزاری مصاحبه استان ها ممکنه متفاوت باشه که تاریخ دقیق مصاحبه هر استان رو در این مقاله گفتیم .

منبع : زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yLjE
نظرتان را بنویسید