ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه اردکان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
دانشگاه اردکان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو ممتاز می پذیرد .

دانشگاه اردکان در نظر دارد با استناد به آیین‌نامه ارائه تسـهیلات بـه برگزیـدگان علمـی بـرای ورود بـه دوره‌های تحصیلی بالاتر برای نیمسـال اول سـال تحصـیلی 1401-1400 اقـدام بـه پـذیرش دانشجو (بدون آزمون سهمیه استعدادهای درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه اردکان و سایر دانشگاه‌ها نماید.



 شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی ( ورودی نیمسال دوم 95 و نیمسال اول و دوم 96 ) که حائز یکی از شرایط زیر هستند ، می توانند برای استفاده از مزایای این آئین نامه درخواست خود را به آموزش دانشگاه اردکان ارائه نمایند .



برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی - دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط ، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی کشور



 دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی ( با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی ) به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند . ( اتمام تحصیلات کارشناسی از 99/7/1 تا تاریخ 1400/6/31 )



زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه اردکان تا 15 بهمن می باشد.



 تبصره 1 : دانشجویان مندرج در بند ب که در مدت 6 نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند ، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته خواهند شد . ( اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ 1400/6/31 )



 تبصره 2 : پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است .



برای مطالعه کامل متن فراخوان پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه اردکان کلیک کنید .


منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه اردکان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jp1P
نظرتان را بنویسید