کفش ورزشی پیاده روی

کفش ورزشی پیاده روی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
adidasderakhti


با فرا رسیدن فصل بهار و بهتر شدن هوا بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تا پیاده روی و دویدن را آغاز کنند. طبق تحقیقات انجام شده در سال 2019، پیاده روی به عنوان یک ورزش معجزه آسا معرفی شده که تاثیر بسزایی بر سلامت بدن خواهد داشت. توجه به نکاتی مهم در حین انجام این ورزش فوق‌العاده، نه تنها عملکرد شما را چندین برابر می‌کند بلکه مانع از آسیب رسیدن به بدن می‌شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که برای پیاده روی و دویدن باید به آن توجه کنیم خرید کفش ورزشی پیاده روی است چرا که استفاده از‌ کفش نامناسب با صدمه زدن به پا، کمر و زانو می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به وجود آورده و سلامت بدن را به خطر اندازد. 

 

اما سوالی که پیش می‌‌آید این است که :

کفش ورزشی پیاده ‌روی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ 

برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا آنچه که باید در خرید و انتخاب یک کفش خوب و مناسب در نظر بگیریم برایتان توضیح دهیم.

  • راحتی کفه کتونی

یکی از نکات قابل توجه برای خرید کفش پیاده روی زنانه توجه به تکنولوژی‌های لایه میانی کفش است. فناوری به کار رفته در ساخت لایه میانی کفش مخصوص پیاده روی باید به گونه‌ای باشد تا ضربات وارد شده از سطح زمین بر پا را نیز به حداقل برساند چرا که انتخاب کفش نامناسب نه تنها باعث ایجاد پینه، میخچه و... می‌شود بلکه بیماری‌هایی نظیر کمر درد را نیز ایجاد می‌کند. کفش های پیاده روی اسپرت که دارای سیستم لایه گذاری کوشن (Cushioning) خود هستند می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی به عنوان کفش روزمره باشند.

 

  • اندازه کفش

 یک کفش حرفه‌ای باید کاملا اندازه‌ی پا باشد، نه بیش از حد گشاد و نه خیلی تنگ! از طرفی دیگر پنجه‌ی پا درون کتونی باید راحت بوده و فشاری را احساس نکنند. کفش‌های تنگ در تمامی موارد بدترین انتخاب ممکن هستند. بنابراین از کتانی‌های اسپرت خاصی استفاده کنید که در لایه رویی خود دارای جنس کشی بوده و مناسب با اندازه پا تغییر پیدا کرده و در عین حال فشار بیش از حد به پا وارد نکند. در اصطلاح به این مدل کتونی‌ها، کفش‌های جورابی گفته می‌شود. به یاد داشته باشید که در هنگام خرید کفش مخصوص دویدن و پیاده روی هردو جفت کفش را پوشیده و مدتی با آن راه بروید. سعی کنید هنگام خرید و یا امتحان کردن کتانی همان جورابی را بپوشید که معمولا آن را به پا می‌کنید. مقاله انتخاب سایز مناسب کفش می‌تواند شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کند.

 

  • فناوری اِنکپ

یکی از فناوری‌های بسیار کاربردی در دنیای کفش و کتونی اورجینال، تکنولوژی اِنکپ (Encap)می‌باشد. در این فناوری لایه‌ای از جنس پلی اورتان را در کفه ی کفش قرار می‌دهند. پلی اورتان نوعی پلیمر پیچیده است که به علت ساختار مولکولی خاص، خاصیت ارتجاعی فوق العاده‌ای دارد و باعث ایجاد نرمی و راحتی کفه‌ی کفش هنگام پیاده روی‌های طولانی می‌شود. این فناوری نه تنها حس راحتی بی‌نظیری را برایتان فراهم می‌کند، بلکه دوام و ماندگاری کفش را نیز افزایش می‌دهد. بنابراین استفاده از کتانی‌هایی که این فناوری را در ساخت زیره‌ی خود دارند می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای کتونی های مخصوص پیاده روی باشد.

 منبع : آدیداس درختی

https://adidasderakhti.ir/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C/

 

 

لینک مرجع https://adidasderakhti.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gAyl
نظرتان را بنویسید