معرفی بهترین برندهای کیف و کفش ترکیه

معرفی بهترین برندهای کیف و کفش ترکیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahsa

 

ترکیه از تولیدکنندگان برتر چرم در جهان می باشد که با تولید محصولات چرمی با کیفیت از جمله کیف، کفش و انواع پوشاک چرم توانسته است در بازار پوشاک جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند. ترکیه پس از ایتالیا، از بهترین تولیدکنندگان چرم باکیفیت در جهان شناخته می شود که سهم بازار خوبی در فروش محصولات چرم در جهان دارد. ترکیه پیشینه تاریخی غنی در تولید چرم دارد، اما امروزه با استفاده از بهترین امکانات از جمله کارخانه های مجهز به ماشین آلات پیشرفته و فناوری های مدرن در تولید و پرداخت چرم، سرعت چشمگیری در افزایش ظرفیت های تولید و ارتقای کیفیت محصولات خود داشته است. تولیدکنندگان زیادی در ترکیه با تولید و صادرات انواع پوشاک چرم با کیفیت از جمله کیف و کفش با بهترین کیفیت در بازارهای جهانی خوش درخشیده اند. بسیاری از برندهای برتر جهان از چرم تولید شده در ترکیه برای تولید محصولات خود استفاده می کنند که نشان از اعتماد و اعتبار بالای کیفیت چرم ترکیه است. برای بسیاری از عرضه کنندگان کیف و کفش در کشورهای مختلف به خصوص در خاورمیانه، خرید از ترکیه بسیار هوشمندانه خواهد بود چرا که با توجه به کاهش نرخ لیر در سال های گذشته و همچنین پائین بودن هزینه های تولید و نیروی کار در ترکیه، بهترین کیفیت با قیمت های منصفانه عرضه می شود. بنابراین همواره تقاضا برای خرید کفش برند ترکیه از سوی کشورهای مختلف، روند روبه افزایش داشته است. برندهای معروف زیادی در ترکیه وجود دارند که به تولید و عرضه انواع کفش مردانه، زنانه و بچه گانه با کیفیت برتر می پردازند که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت؛

برندهای معروف کیف و کفش ترکیه عبارتند از:

برند ترگان – tergan

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده پوشاک چرم در ترکیه ، برند ترگان می باشد که در تولید انواع کیف و کفش با بهترین چرم شناخته شده می باشد. انواع کیف زنانه ترک در مدل های مجلسی، کیف کلاچ و کیف دستی در تنوع گسترده رنگ ها با بهترین کیفیت تولید و ارائه می شود. همچنین ترگان،  بهترین انتخاب برای خرید کیف های دستی، شانه ای و کوله پشتی مورد استفاده آقایان می باشد. انواع کیف و کفش تولید شده توسط برند ترگان به بیش از 30 کشور جهان از جمله  انگلیس، ژاپن، ایالات متحده، روسیه و خاورمیانه صادر می شود. ترگان انتخاب اول بسیاری از آقایان برای خرید کفش مردانه ترک به شمار می آید.

برند کمال تانجا -     kemal tanca

از برندهای معروف و موفق کیف و کفش ترکیه، می توان به برند کمال تانجا اشاره کرد. محصولات چرم با کیفیت در جدیدترین مدل ها و به روزترین طرح ها ارائه می شود. انواع کفش های زنانه و مردانه در سبک های کلاسیک و لوکس با بهترین کیفیت چرم تولید می شود که در محدوده قیمت گران به فروش می رسد. همچنین در تولید انواع کیف زنانه و مردانه، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود ربوده و سهم بازار خوبی در صادرات محصولات خود بدست آورده است.

برند بیمن – beymen 

برند بیمن یکی از معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه می باشد که شهرت آن به دلیل تولید محصولات چرم لوکس می باشد. محصولات این برند اغلب در سبک های کلاسیک و در سطح لوکس طراحی و تولید می شود اما طیف گسترده ای از انواع کیف و کفش چرم و غیر چرم در سبک های مختلف و در محدوده قیمت متوسط تا گران ارائه می شود. 

برند دریمود – Derimod 

برند دریمود از برجسته ترین برندهای پوشاک ترکیه به شمار می آید که در تولید محصولات چرم با کیفیت متمایز است. محصولات برند Derimod در طیف گسترده ای از انواع کفش های مردانه، زنانه و بچه گانه در سبک های کفش راحتی، کفش ورزشی و کفش مجلسی ارائه می شود. دریمود در تولید انواع کیف های زنانه و مردانه در مدل های اسپرت، مجلسی و کلاسیک با ارائه مدل های جدید و مدروز موفق بوده است و انتخاب بسیاری از افراد برای خرید کیف از ترکیه بوده است.

برند هاتیج – Hotiç

از قدیمی ترین برندهای پوشاک ترکیه که در تولید انواع کیف و کفش شهرت متمایزی دارد، برند هاتیج می باشد. محصولات این برند، طراحی منحصر به فردی داشته و متناسب با سبک های مختلف تولید و ارائه می شود. استفاده از چرم مرغوب و تولید مطابق با استانداردهای بین المللی، از ویژگی های برجسته این برند می باشد. تولید طیف گسترده ای از انواع کیف و کفش زنانه و مردانه با بهترین کیفیت و جدیدترین طرح ها، گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید کیف و کفش ترکیه ای پیش روی خریداران قرار می دهد.

برند ماتراش – Matras 

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کیف و کفش از ترکیه، برند ماتراش می باشد که تنوع و کیفیت محصولات آن وجه متمایزی در میان رقبا ایجاد کرده است. برند ماتراش بزرگترین تولید کننده محصولات چرم ترکیه به شمار می آید که دارای بیشترین ظرفیت تولید و صادرات به کشورهای جهان و همچنین برندهای برتر دنیا دارد. تولید و ارائه انواع کیف و کفش زنانه، مردانه و بچه گانه با بهترین چرم و مطابق با جدیدترین طرح های روز دنیا از دلایل شهرت و موفقیت این برند به شمار می آید.

تولیدکنندگان زیادی در ترکیه به تولید انواع کیف و کفش با بهترین کیفیت می پردازند که می توان به برندهای ال سی وایکیکی، برند دفاکتو، برند کوتون و برند دسا نیز اشاره کرد که برای خرید کیف ترکیه ای یا خرید کفش ترک گزینه های مناسبی به شمار می آیند. علاوه بر این می توان از طریق سایت های فروشگاهی ترکیه مانند سایت ترندیول ترکیه و سایت FLO اقدام به خرید کیف و کفش ترکیه ای نمود.  برای خرید مستقیم انواع کالا از ترکیه  می توانید از طریق سایت خرید از ترکیه اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه اقدام نمایئد.

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y4oM
نظرتان را بنویسید