تور استانبول نوروز 1402

تور استانبول نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور استانبول نوروز 1402 
تور استانبول ويژه نوروز 1402 يكي از پرطرفدارترين تور است كه در تعطيلات نوروز طرفداران بسياري را به خود جذب كرده است. استانبول به عنوان پايتخت گردشگري تركيه همه ساله ميزبان گردشگران نوروزي است به همين دليل با شروع فصل بهار و در ايام نوروز جشنواره هاي نوروزي جذاب و متنوع زيادي در استانبول برگزار مي شود كه لذت سفر شما را دو چندان مي كند.
تور استانبول نوروز 1402 يكي از آن مقاصد به ياد ماندني است كه هم نقاط ديدني تاريخي دارد و هم محله هاي زيبا، هم مراكز خريد متنوع، هم مناظر زيبا و هم آب و هواي مطبوع و مهمتر اينكه نوروز بهترين فصل از نظر آب و هوا است. استانبول به حساب مي آيد و مي توانيد در محله هاي آن قدم بزنيد و بنشينيد و از سواحل زيباي آن لذت ببريد.از طرفي از آنجايي كه تور استانبول بهار بسيار پرطرفدار است، تور استانبول زميني نيز برقرار است و اگر قيمت پرواز براي شما گران است، مي توانيد تور استانبول نوروز 1402 را به صورت زميني با قيمت كمتري خريداري كنيد.
در پايان توجه داشته باشيد كه حتي از امروز نيز پيش فروش تور استانبول عيد 1402 براي شما گردشگران امكان پذير است و برخي از آژانس هاي مسافرتي كه مجري مستقيم تور در استانبول هستند، تورB خود را پيش فروش كرده اند.پس از فرصت استفاده كنيد.
مجموعه سفر نامي گشت نيز سعي كرده است در اين بازه زماني ليستي از بهترين و با كيفيت ترين تور در استانبول را با قيمت هاي ارزان و مقرون به صرفه در اكثر پكيج هاي مسافرتي براي شما مسافران عزيز با بهترين شرايط ارائه دهد تا سفري فراموش نشدني را در اين مدت داشته باشيد. بهار. امسال زندگي كن
 
تور استانبول نوروز 1401
 
در پايان توجه داشته باشيد كه حتي از امروز نيز پيش فروش تور استانبول عيد 1402 براي شما گردشگران امكان پذير است و برخي از آژانس هاي مسافرتي كه مجري مستقيم تور در استانبول هستند، تورB خود را پيش فروش كرده اند. پس از فرصت استفاده كنيد.
مجموعه سفر نامي گشت نيز سعي كرده است در اين بازه زماني ليستي از بهترين و با كيفيت ترين تور در استانبول را با قيمت هاي ارزان و مقرون به صرفه در اكثر پكيج هاي مسافرتي براي شما مسافران عزيز با بهترين شرايط ارائه دهد تا سفري فراموش نشدني را در اين مدت داشته باشيد. بهار. امسال زندگي كن
قيمت تور استانبول نوروز 1402 قيمت تور استانبول نوروز 1402 به دليل افزايش تقاضا نسبت به ساير روزهاي سال بيشتر است اما نمي توان به طور قطعي قيمت تور استانبولي نوروزي را گفت! از آنجايي كه امكان تغيير شرايط وجود دارد و به همين دليل پيشنهاد مي كنيم براي مشاهده قيمت تور در استانبول به سايت نامي گشت مراجعه كنيد.اما به طور كلي نرخ تور عيد در استانبول به تور بسيار متفاوت نسبت به ساير روزهاي سال بستگي دارد كه مي توان آن را به تفاوت كرايه خطوط هوايي داخلي و خارجي (ايران اير، ماهان اير، قشم اير، معراج، تركي و اطلس گلوبال)، كرايه هاي هتلs استانبول و همچنين تعداد روزهايي كه قصد سفر به اين شهر را داريد.
قيمت پكيج هاي تور استانبول در فصول مختلف ارائه و به فروش مي رسد مثلا در فصل بهار با توجه به اينكه مردم سفرهاي خود را رها مي كنند قيمت تور استانبول نسبتا بالاتر است.
اين قيمت ها 30 تا 40 درصد افزايش نسبي خواهد داشت، ضمن اينكه منظور نسبت به روزهاي بيرم و نسبت به روزهاي اوج قبل از سال است، زيرا قيمت بسته ها در فروردين ماه و بعد از چهاردهم. ارديبهشت دوباره حدود 35% مي شود.تا روزهاي عيد مي رسد و در نهايت اگر قصد سفر در اين تعطيلات را داريد پيشنهاد ما اين است كه از ماه قبل تور خود را در سايت ما رزرو كنيد. ، اواسط فوريه يا اوايل مارس.
 
قيمت تور استانبول نوروز 1401
پيشنهاد تور استانبول نوروز 1402 خب براي نوروز امسال هم مثل هر سال سعي كرده ايم شرايط را به گونه اي مهيا كنيم كه بتوانيد از پيشنهاد نوروزي تور استانبول به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد.همچنين بايد بدانيد كه گردشگري تور اين مقصد از نظر تعداد گردشگران و مسافران همواره در فهرست 10 مقصد برتر گردشگري جهان در سال هاي اخير قرار داشته است.
اگر علاقه مند هستيد تعطيلات نوروزي خود را در استانبول زيبا بگذرانيد و خاطرات بي نظيري را در تنگه بسفر، بناهاي باشكوه و تاريخي اين شهر تجربه كنيد و از سوي ديگر خريدي فوق العاده جذاب با بهترين قيمت از بهترين فروشگاه ها و برندهاي تركيه داشته باشيد. و خريد بين المللي آژانس مسافرتي نامي گشت بهترين پيشنهاد نوروزي تور استانبول را ارائه مي دهد و در اين صورت مي توانيد با تماس با كارشناسان تور استانبول در مجموعه ما بهترين تور تركيه را خريداري كنيد.
 
پيشنهاد تور استانبول نوروز 1401
 
بنابراين به زودي تور هاي ارزان قيمت عيد امسال را در بالاي همين صفحه به شما علاقه مندان تقديم مي كنيم تا بتوانيد به راحتي رزرو يا خريد كنيد و مهمتر از آن با نزديك شدن به ماه مارس، تور هاي سفر هزينه هاي گزافي را متحمل مي شوند. اين تعطيلات. آنها پرداخت نمي كنند
ضمناً منظور از پيشنهاد تور استانبول در فصل بهار اين است كه تور بين 1 تا 2 روز قبل از مهلت ثبت نام توسط اپراتورهاي اين صنعت ارائه مي شود و دليل اين تور اين است كه سهميه رزرو شده توسط آژانس مي باشد. تكميل نشده و سپس آژانس ها مجبور مي شوند تور خود را 10% تا 50% زير قيمت واقعي بفروشند كه شامل تور خارجي ارزان مي شود.بهترين راه براي سفر تور استانبول عيد 1402 چيست؟ يكي از ويژگي هاي مثبت و قابل توجهي كه استانبول را به ويژه در ايام نوروز در بين ايرانيان محبوب كرده است، شرايط سفر است. همانطور كه مي دانيد براي سفر به اين شهر نيازي به درخواست و دريافت ويزاي تور نيست و به عنوان يك مقصد اروپايي فاصله قابل قبولي با كشورمان دارد. بنابراين سفر زميني و هوايي به استانبول براي شما امكان پذير است.
 
سفر با هواپيما به استانبول 
استفاده از هواپيما و هوا تور رايج ترين و راحت ترين روشي است كه ايراني ها مي توانند در ايام عيد براي سفر به استانبول استفاده كنند زيرا قيمت ها نسبت به ساير مقاصد خارجي ارزان تر است.
بيشتر اين پروازها از تهران، تبريز، مشهد و اصفهان انجام مي شود. انجام مي شود و فاصله زماني مناسبي دارند مثلا مدت زمان پرواز تهران استانبول حدود 3 ساعت است.
 
گشت زميني به استانبول 
سفر زميني به استانبول بسيار كمتر از هوايي است، اما شما گزينه هاي مختلفي مانند ماشين شخصي، اتوبوس و قطار داريد.البته در نظر داشته باشيد كه سفر بهاري شما از اين طريق زمان زيادي مي برد.
استفاده از خودروي شخصي يكي از راه هاي متداول سفر به استانبول و تركيه است كه نياز به مداركي مانند پوشش، گواهينامه بين المللي و ... دارد. نياز دارد.
بهترين زمان خريد تور استانبول نوروز 1402 شايد بزرگترين سوال مسافران هميشه اين باشد كه بهترين زمان براي خريد تور در استانبول در تعطيلات عيد چه زماني است؟ خوب، زمان اقدام كاملا به شما مسافر عزيز بستگي دارد، اما اگر به دنبال يك پيشنهاد معقول و مقرون به صرفه هستيد، پيشنهاد نامي گشت 1 تا 1.5 ماه قبل از تاريخ سفر شما است.
بسته هاي ويژه سفر استانبول براي بهار 1402 در سايت منتشر شده است و شما مي توانيد به صورت سيستمي بليط هواپيما رفت و برگشت را خريداري كنيد و قيمت بليط خود را به اين مقصد بسيار كمتر بپردازيد.
نكته مهم بعدي رزرو محل اقامت است كه بهتر است يك ماه قبل از تاريخ سفر اين كار را انجام دهيد تا نگران افزايش قيمت نباشيد و همچنين توجه داشته باشيد كه مكان مقرون به صرفه و نزديك به مركز شهر بايد به خاطر داشته باشيد كه هتل شما تا حد امكان به مركز شهر نزديك است.هزينه اقامت شما بيشتر خواهد بود و هر چه مكاني كه انتخاب مي كنيد از مركز شهر دورتر باشد مي تواند اقامت شما را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد و اين دقيقا به سليقه و بودجه شما مربوط مي شود.
 
بهترين زمان براي خريد تور استانبول نوروز 1401
ارائه تعطيلات نوروزي استانبول 1402 استانبول به عنوان پايتخت گردشگري تركيه و همچنين استقبال بي نظير گردشگران ايراني براي بازديد از آن در فصل بهار، باعث شده تا اين شهر جذاب و شگفت انگيز ميزبان گردشگران نوروزي بسياري از سراسر ايران باشد.
به همين منظور با شروع فصل بهار و در اين ايام جشنواره ها و اعياد بايرام زيادي در استانبول برگزار مي شود. 40 كتابفروش از سراسر شهر در ايستگاه مترو حيدر پاشا گرد هم مي آيند و كتاب هاي خود را در فضايي دوستانه و مفرح به نمايش مي گذارند، از دست ندهيد.
علاوه بر اين، در استانبول بلافاصله پس از تعطيلات، از 28 مارس تا 2 آوريل، "جشنواره بين المللي رقص" برگزار مي شود كه در آن شركت كنندگان خوش اخلاق و علاقه مند از سراسر جهان براي يادگيري رقص سنتي تركي مي روند.آخرين تعطيلات بهار، جشن لاله هاست، جالب اينجاست كه در ايران ايراني ها براي سفره هفت سين خود در روزهاي پاياني اسفند به دنبال لاله مي گردند، در استانبول گل لاله براي مردم تركيه بسيار مهم و با ارزش است و جزئي از آن محسوب مي شود. از فرهنگ به همين منظور با فرا رسيدن بهار زيبا جشنواره گل لاله در معروف ترين پارك هاي استانبول برگزار مي شود كه گردشگران ايراني زيادي در آن شركت مي كنند.
بهترين راه حمل و نقل در استانبول چيست؟ تور استانبول نوروز 1402 مسافران، به محض ورود به اين شهر، خريد «استانبول كارت» را از يكي از دستگاه ها يا غرفه هاي سطح شهر به شما پيشنهاد مي كنيم. اين كارت در تمامي وسايل نقليه عمومي حتي قايق ها پذيرفته مي شود. به علاوه، اين كارت‌ها ارزان‌تر از بليط‌هاي روزانه هستند و مي‌توانيد هر چقدر كه مي‌خواهيد آن‌ها را شارژ و استفاده كنيد.
بيشتر مكان ها و جاذبه هاي مهم و توريستي استانبول را مي توان با وسايل حمل و نقل عمومي به ويژه تراموا، مترو، قايق و قطار كابلي در دسترس قرار داد.
اما جدا از همه اين موارد، تا جايي كه مي توانيد در استانبول قدم بزنيد، زيرا جذابيت اين شهر كم نيست! استانبول شهري شگفت انگيز با معماري هاي هيجان انگيز و مكان هاي جذاب بسيار است.گشت و گذار در اين شهر با پاي پياده فرصتي فراموش نشدني و لذت بخش براي ديدار با مردم محلي و لذت بردن از حس واقعي تركي است.
همچنين اگر از تاكسي استفاده مي كنيد، از روشن بودن متر مطمئن شويد و هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري، كرايه ثابت را نپذيريد. به خاطر داشته باشيد كه تاكسي ها معمولاً بسيار بيشتر از آنچه واقعاً ارزش دارند، از شما هزينه مي گيرند.
علاوه بر اين مي توانيد از فرودگاه Ataتور با وسايل نقليه عمومي به شهر برسيد و اتوبوس هاي فرودگاه از فرودگاه به شهر و از شهر به فرودگاه توسط شركت هواتاس ارائه مي شوند.
 
بهترين راه حمل و نقل در استانبول
مهم ترين جاذبه هاي گردشگري در تور نوروز استانبول 1402 مكان هاي تاريخي استانبول 
استانبول يكي از تاريخي ترين شهرهاي جهان است كه همواره مورد توجه بوده است. در اين شهر مكان هاي تاريخي بسيار جذاب و متنوعي وجود دارد. دليل اصلي اين امر اين است كه 3 تا از مهمترين پادشاهان تاريخ يعني. ايران، روم و عثماني بر آن حكومت مي‌كردند و در سوي ديگر تاريخ در كنترل يونان بود.دسته بندي اصلي جاذبه هاي تاريخي، مساجد، كاخ ها و موزه هاي استانبول هستند و هر چه بيشتر در مورد اين مكان ها بدانيد، بهتر مي توانيد براي سفر خود برنامه ريزي كنيد.
مساجد استانبولكاخ هاي استانبولموزه هاي استانبولنامي گشت براي سهولت در بازديد از اين جاذبه هاي تاريخي در تعطيلات نوروز 1402 امسال، منطقه مهمي را به شما معرفي مي كند. منطقه سلطان احمد استانبول: اياصوفيه، مسجد سلطان احمد و كاخ توپكاپي را در خود جاي داده است و مي توانيد همه اين جاذبه ها را همزمان ببينيد.
مكان هاي تفريحي استانبولجاذبه هاي ديدني و تفريحي استانبول بسيار بيشتر از آن چيزي است كه مي توانيد تصور كنيد. در زير تنها چند نمونه محبوب از اين نوع را ارائه خواهيم داد. به عنوان مثال، موارد زير محبوب ترين مكان ها براي تفريح ​​در استانبول هستند:
خانه خون آشام در استانبول - لذت ماجراجويي و ترستالار شب تركي - تاريخ عملي فرهنگ جهانيپارك آبي Aqualand Estabol - سفري به دنياي كودكيميدان تقسيم استانبول و 
مهمترين جاذبه هاي گردشگري
راهنماي حمل و نقل عمومي در استانبول براي گشت و گذار در استانبول پيشنهاد مي كنيم از وسايل حمل و نقل عمومي با قيمت مناسب در نوروز بايرام 1402 استفاده كنيد.مترو، اتوبوس BRT، اتوبوس، تراموا، قايق، كشتي و تاكسي از جمله اين موارد هستند. براي پرداخت بليط حمل و نقل عمومي بايد كارت استانبول (بليت الكترونيكي شهري) با قيمت 10 لير داشته باشيد.
مترو: متروي استانبول با ۵ خط مختلف يكي از بهترين گزينه ها براي رفت و آمد در شهر است. خطوط مترو از ساعت 06:00 تا 24:00 كار مي كنند. قيمت هر سفر با كارت استانبول 2.6 لير است. اگر مي خواهيد يك تا ده بليط مترو بخريد، بايد چيزي حدود 5 تا 32 پوند بپردازيد.
اتوبوس: استانبول طيف گسترده اي از اتوبوس هاي معمولي و اتوبوس هاي بي آر تي دارد كه وظيفه حمل و نقل شما در اين شهر را بر عهده دارند. قيمت بليت اتوبوس هاي معمولي 1.6 لير است، در حالي كه كرايه اتوبوس هاي BRT با توجه به تعداد ايستگاه هاي سفر محاسبه مي شود.
تراموا: حتماً ترامواي قرمز معروف استانبول را ديده ايد، مي دانيد كه از خيابان استقلال مي گذرد. با اين تراموا مي توانيد بين نقاط ديدني قسمت اروپايي حركت كنيد و فقط بايد 2.6 لير با كارت استانبول پرداخت كنيد.اتوبوس دريايي: براي سفر در آبراه بسفر يا رسيدن به جزاير پرنس، مي توانيد از اتوبوس دريايي يا قايق ها و كشتي هاي عمومي در استانبول استفاده كنيد. علاوه بر اين، هنگام سفر با تور در آوريل 1402 در استانبول، هزينه سواري اين وسايل حمل و نقل آبي را مي توان با استانبول كارت يا نقدي پرداخت كرد. در مسيرهاي استانبول قيمت بليط با استانبول كارت 2.6 لير و نقدي 5 لير است و قيمت دسترسي به جزاير پرنس حدود 5 تا 7 لير خواهد بود.
 
بهترين زمان سفر به استانبول از نظر آب و هوا چه زماني است؟ قطعا و بدون شك فصل بهار را مي توان بهترين زمان براي سفر به استانبول از نظر آب و هوا ناميد. هواي مطبوع، آفتاب گرم و مطبوع و رايحه دلپذير گل هاي لاله در آسمان، بهار 1402 استانبول را به يكي از خاطره انگيزترين فصل هاي گردشگري تبديل كرد.
ميانگين دماي استانبول در فصل بهار حدود 16 تا 25 درجه سانتيگراد است و علاوه بر اواخر بهار و پاييز (شهريور تا اوايل آذر) اين زمان طلايي و محبوب ديگري براي سفر به استانبول است.
جاده هاي دسترسي از فرودگاه استانبول به مركز شهر فرودگاه استانبول حدود 45 كيلومتر با مركز شهر فاصله دارد.شما يك مسافر تور بهار استانبول مي توانيد از روش هاي زير براي خروج از فرودگاه و دسترسي به مركز شهر استفاده كنيد:
اتوبوس: فرودگاه استانبول داراي اتوبوس هاي ويژه به نقاط مختلف استانبول است. پس مهم نيست هتلE شما كجاست! با اين اتوبوس ها به راحتي مي توانيد به محل زندگي خود برسيد.
بسته به اينكه مقصد شما كدام منطقه از استانبول باشد، اتوبوس مورد نظر شما هر 15 تا 40 دقيقه از فرودگاه خارج مي شود و كرايه متفاوتي مي پردازيد. اگر مقصد شما مركز شهر باشد، با اين اتوبوس ها حدود يك ساعت و نيم ديگر به آنجا خواهيد رسيد و بايد هزينه اي معادل 18 پوند بپردازيد.
تاكسي: قيمت تاكسي از فرودگاه استانبول تا مركز شهر حدود 200 تا 250 لير خواهد بود و البته در نظر داشته باشيد كه در صورت انتظار راننده تاكسي و داشتن چمدان زياد، اين قيمت در شب افزايش مي يابد. و چمدان.
 
جاده هاي دسترسي از فرودگاه استانبول به مركز شهر
 
تاكسي عمومي: تاكسي هاي زرد رنگ استانبول را در سراسر شهر خواهيد ديد. قيمت اين خودروها توسط تاكسي متر محاسبه مي شود و ورودي تاكسي ها معادل 5 پوند است و به ازاي هر 1 كيلومتر 3.1 پوند به كرايه شما اضافه مي شود.تاكسي آنلاين: اگر علاقه مند به استفاده از تاكسي هاي آنلاين هستيد، حتما يكي از سه اپليكيشن موبايل BayTaxi، Uber يا Karim را دانلود و نصب كنيد. بايد بدانيد كه BeTaxi محبوب ترين تاكسي آنلاين استانبول است و مي توانيد قيمت آن را به صورت نقد يا آنلاين پرداخت كنيد.
در سفر با تور استانبول بهار 1402 چه سيم كارتي بخريم؟ تركيه داراي ارائه دهندگان تلفن همراه opera تورB از جمله Turkcell، Vodafone و Avea است، البته Turkcell معروف ترين و محبوب ترين ارائه دهنده خدمات Opera تورB است.
شما مي توانيد سيم كارت، بسته تماس و اينترنت را در فرودگاه، مراكز خريد و شعب Opera تور در سراسر استانبول خريداري كنيد. بد نيست بدانيد محدوده قيمت خريد سيم كارت هاي تور براي اين 3 اپرا تورB بين 150 تا 200 لير است.
در تور نوروز استانبول 1402 كجا اقامت كنيم؟ براي دسترسي آسان به مكان هاي جذاب و ديدني استانبول، پيشنهاد مي كنيم در هتل در منطقه سلطان احمد اقامت كنيد. براي دسترسي آسان به بهترين و معروف ترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر، بهترين مكان براي اقامت، شهر قديمي استانبول يا سلطان احمد است.اگر زندگي شبانه در استانبول براي شما در اولويت است، گزينه هايي را در منطقه گالاتا انتخاب كنيد، مانند: Pera Palace و Grand Hyatt، در ميان هتل استانبول. منطقه گالاتا قلب تفريحات شبانه اين شهر محسوب مي شود كه سرشار از شور و انرژي جوانان است و هيجانات دلپذير زيادي را براي شما به ارمغان مي آورد.
همچنين مي توانيد هتل را براي اقامت راحت در نزديكي تنگه بسفر پيدا كنيد. جايي كه هتل كاخ 5 ستاره Chiraghan Kempinski به شما امكان مي دهد در اقامتگاه آخرين سلطان استانبول بمانيد.
 
در تور نوروز استانبول 1401 بهتر است
آب و هواي استانبول در فصل بهار تقريبا تمام ماه هاي سال براي سفر به استانبول مناسب است، اما بهترين زمان سفر به اين شهر را بدون شك مي توان فصل بهار ناميد. با كاهش ميزان بارش هاي فصلي و تجربه طراوت خاص و مطبوع هوا.
همچنين در اين فصل حراج ها و برنامه هاي ويژه اي براي نوروز 1402 برگزار مي شود كه همگي باعث مي شود سفري عالي و خاطره انگيز را تجربه كنيد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/turkey/istanbul/nowruz

نظرتان را بنویسید