اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1400

اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج آزمون دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 برای پایه های مختلف دوره متوسطه دوم در زمان های متفاوتی اعلام می شود چرا که زمان برگزاری آن ها با یکدیگر متفاوت است که این نتایج به صورت اینترنتی و در سایت دبیرستان انرژی اتمی منتشر می شوند .




دبیرستان انرژی اتمی هر ساله برای پذیرش داوطلبان در دوره اول و دوم متوسطه اقدام به برگزاری آزمون می کرد اما اخیرا این آزمون فقط برای پایه دهم برگزار شد و پذیرش در پایه هفتم بدون برگزاری آزمون انجام می شود .

بسیاری از شرکت کنندگان بعد از برگزاری آزمون از زمان و نحوه مشاهده نتایج بی اطلاع بوده و دچار سردرگمی می شوند که در ادامه نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .



زمان اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401
با توجه به زمان اعلام نتایج آزمون انرژی اتمی در سال گذشته ، پیش بینی می کنیم نتایج آزمون دانش آموزان پایه دهم در تیرماه و نتایج آزمون دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در خرداد ماه اعلام شود .

هنوز زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 مشخص نیست اما به محض اطلاع رسانی از طریق سایت مربوطه این مقاله به روز رسانی خواهد شد .





در حال حاضر زمانی به عنوان تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 اعلام نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی می گردد.



با توجه به اینکه ممکن است بسیاری از دانش آموزان متقاضی آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان انرژی اتمی  1400 - 1401، در آزمون تیزهوشان دهم شرکت کرده باشند ، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر که درباره جزئیات اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم است را مطالعه کنید.



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401



نحوه اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401
برای مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 لازم است که دانش آموزان در هنگام ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبور خود را یادداشت و نزد خود نگه داری کنند . نتیجه این آزمون به سه گزینه "دعوت به مصاحبه ، ذخیره و پذیرفته نشده" دسته بندی می شود.



داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت دبیرستان انرژی اتمی، با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه خود به سامانه اعلام نتایج وارد شده و کارنامه آزمون خود را مشاهده و به نتایج آزمون دسترسی پیدا کنند . ضمنا نتایج آزمون ورودی از طریق پیامک نیز به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.



شایان ذکر است دانش آموزانی که در آزمون انرژی اتمی 1400 - 1401 موفق به کسب رتبه های برتر در سطح مدرسه شوند در قسمت دانش آموزان برتر سایت معرفی خواهند شد . در ادامه جدول زیر را برای ارائه آدرس سایت های مربوط به دبیرستان انرژی اتمی طراحی شده است .





دبیرستان  آدرس سایت 
دبیرستان انرژی اتمی پسرانه تهران www.aehighschool.com 
دبیرستان انرژی اتمی  دخترانه تهران dae2.aehighschool.com 
دبیرستان انرژی اتمی مشهد razavi.aehighschool.com
دبیرستان انرژی اتمی  قزوین به زودی اعلام خواهد شد 


جهت اطلاع از جزئیات و اطلاعات مربوط به میزان شهریه دریافتی دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 می توانید به مقاله زیر مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: شهریه دبیرستان انرژی اتمی









برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401، عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . همچنین در صورت وجود هرگونه سوال درباره ورود به دبیرستان انرژی اتمی می توانید با مشاورین ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل فرمایید .










سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی ورودی پایه دهم در چه تاریخی است ؟
درحال حاضر تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج این آزمون منتشر نشده است. به محض اعلام زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود . 




2- نتایج آزمون دبیرستان انرزی اتمی به چه صورت اعلام می شوند ؟
به صورت اینترنتی و در سایت این دبیرستان که ادرس آن در این مقاله ارائه شده است .




3- برای دریافت نتیجه نهای ازمون دبیرستان انرژی اتمی به چه چیزهایی نیاز است ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد برای دریافت این نتایج به نام کاربری و کلمه عبوری که در زمان ثبت نام دریافت شده ، نیاز است .

منبع : اعلام نتایج آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/52XB
نظرتان را بنویسید