زمان اعلام نتایج امتحان نهایی دوازدهم

زمان اعلام نتایج امتحان نهایی دوازدهم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم دی ماه چند هفته پس از اتمام آزمون ها تعیین شده و نتایج ارزیابی کیفی آزمون‌ ها نیز، پس از اعلام نتایج مشخص می شود. دانش آموزان باید برای اطلاع از نتایج امتحانات نهایی 1400 - 1401 در تاریخ معین، به سامانه همگام مراجعه کرده و نتیجه را دریافت نمایند.

 

نتایج امتحانات نهایی برای دانش آموزان پایه دوازدهم اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم معدل دیپلم را تشکیل می دهد و این معدل تاثیر مثبت در نتایج کنکور خواهد داشت، از این رو دانش آموزان پایه دوازدهم همه رشته ها پس از پایان امتحانات بی صبرانه در انتظار اعلام نتیجه امتحانات نهایی می باشند.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی معمولا چند هفته پس از آخرین آزمون نهایی در آن سال تعیین می شود، که در مورد امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ این تاریخ هنوز مشخص نشده است. با توجه به اهمیت دریافت به موقع نتایج امتحانات نهایی برای بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آن ها در ادامه این مقاله به شرح و بررسی موارد مربوط به زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ماه 1400 - 1401 می پردازیم.

 

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

نتایج امتحانات نهایی تقریبا دو هفته پس از پایان برگزاری امتحانات اعلام می شود و در این فاصله ثبت نمرات در سناد توسط آموزگاران صورت می گیرد. ممکن است برگزاری امتحانات نهایی دی 1400 - 1401 به دلیل گسترش ویروس کرونا و شرایط بوجود آمده با کمی تاخیر انجام شود.

 

با توجه به این مطلب، زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نیز ممکن است همچون سال تحصیلی گذشته با کمی تاخیر همراه باشد. با وجود تمامی این موارد در صورت اعلام و انتشار هرگونه خبر در رابطه با زمان اعلام نتایج امتحان نهایی دی 1400، جزئیات لازم در این مقاله شرح داده شده و بررسی خواهد شد.

 

زمان اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش کشور در رابطه با تاریخ اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه های تحصیلی زمان دقیقی نبود و تاریخ احتمالی ارائه شده است. به محض اعلام تاریخ دقیق اعلام نتایج این امتحانات جزئیات لازم در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ دو هفته بعد از برگزاری آخرین امتحان خواهد بود که دانش آموزان با مراجعه به سامانه تحصیلی پادا می توانند نسخه الکترونیکی کارنامه خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.

 

 دریافت کارنامه از سایت همگام در سال های قبل از جمله روش های غیر حضوری دریافت نتایج امتحانات به شمار می آمد، اما با توجه به تغییرات ایجاد شده، دریافت کارنامه دانش آموزان تنها از طریق مراجعه به سایت پادا امکان پذیر بوده و راه دیگری ندارد.

 

با وجود این سامانه همگام مدارس از بخش های متنوع دیگری نیز تشکیل شده است که دانش آموزان و والدین آن ها برای اطلاع از جزئیات این سامانه می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: سایت همگام

 

 

نحوه دریافت نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

به دلیل حفظ سلامتی دانش آموزان و جلوگیری از تجمع افراد در محل های آموزش مختلف، این امکان برای دانش آموزانی در امتحانات نهایی دی 1400 شرکت کرده اند فراهم شده است که بتوانند کارنامه امتحانات نهایی خود را به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir دریافت نمایند.

 

جهت ارائه اطلاعات بیشتر درباره مشاهده نتایج آزمون امتحانات نهایی 1400 - 1401 در ادامه این بخش به ارائه راهنمای تصویری نحوه دریافت نتایج امتحان نهایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می پردازیم.

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه از سایت pada.medu.ir

 

ابتدا آدرس سایت pada.medu.ir را جهت جستجو در مرورگر وارد کنید.

 

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم

 

در صفحه باز شده نام کاربری و رمز عبور دریافتی خود از مدیر مدرسه را در محل های خواسته شده وارد کرده و روی گزینه ورود کاربران کلیک کنید.

 

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم  1400

 

در نهایت با انتخاب گزینه کارنامه می توانید کارنامه تحصیلی خود را مشاهده نمایید.

 

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم

 

 همچنین در صورت تمایل با انتخاب گزینه پرینت در سمت چپ کارنامه دانش آموزی امکان چاپ نسخه دستی کارنامه برای شما فراهم خواهد شد. لازم به ذکر است که دسترسی های مربوط به سامانه پادا در حال حاضر برای دانش آموزان فعال بوده و امکان دریافت کارنامه برای آن ها وجود دارد.

 

دانش آموزان پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم توجه داشته باشند که در حال حاضر تنها راه دریافت کارنامه آنلاین مدارس از طریق مراجعه به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir امکان پذیر می باشد.

 

برای کسب اطلاعات درباره اعلام نتایج امتحانات نهایی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی

 

 

 

 

توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه مدارس هیوا را در اینستاگرام دنبال نمایید. همچنین اگر در مورد تاریخ اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم سوالی دارید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید.

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج امتحانات نهایی دی ماه چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی معمولا چند هفته پس از پایان برگزاری امتحانات می باشد که در این مقاله زمان احتمالی اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ماه 1400 آمده است.



 

2- ✔️ چگونه می توان نتایج امتحانات نهایی دی ماه را مشاهده نمود؟

✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد، دانش آموزان دوازدهمی می بایست برای دریافت نتایج امتحانات نهایی به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایند اما احتمالا دریافت کارنامه از سامانه همگام نیز انجام شود.



 

3- ✔️ ایا امکان اعتراض به نتایج امتحانات نهایی وجود دارد؟

✔️ اعتراض به نتایج امتحانات نهایی دی ماه برای دانش آموزان وجود دارد که اطلاعات تکمیلی آن در این مقاله آمده است.

منبع : زمان اعلام نتایج امتحان نهایی دوازدهم

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VLj9
نظرتان را بنویسید