رعایت سختگیرانه تر نکات بهداشتی کنکور ارشد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در روز های شانزدهم ، هفدهم و هیجدهم مرداد ماه با انجام تمهیدات بهداشتی شدید تری صورت می گیرد .
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای کشور و به تبع آن نظام آموزش عالی ، دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و سراسری اعلام شده است .
هرساله این آزمون در 2 روز برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از 2 روز به 3 روز در آزمون کارشناسی ارشد کرده است و این مساله یکی از تمهیدات بهداشتی برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد است که خیال داوطلبان کنکور را از بابت شیوع ویروس در آزمون راحت تر می کند .
همچنین یکی دیگر از راهکارها برای آسوده کردن خیال داوطلبان ، افزایش تعداد حوزه های آزمون است .
زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود .
برای پیشگیری از تجمع ، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکرده و از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
یک نفر به عنوان کارشناس بهداشت و سلامت که تخصص های لازم را داشته باشد ، تعیین شده است تا برای ارائه مشاوره های بهداشتی در حوزه فعالیت نماید .
بعد از جمع آوری پاسخنامه ها و دفترچه های آزمون ، داوطلبان با مدیریت صحیح زمان و با فاصله مناسب ، برای خروج از محل آزمون هدایت و راهنمایی می شوند .
منبع : رعایت سختگیرانه تر نکات بهداشتی کنکور ارشد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RzBK
نظرتان را بنویسید