پردرآمد ترین کار پاره وقت

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
علی
شرکت ام ای ام برند با بیش از5 سال سابقه اکنون سایتی طراحی کرده است که درکنار فروش محصولات فرهنگی برای ایرانیانن فرصت شغلی جدیدی ایجاد کند. شما می توانید در کنار شعلی که دارید به کسب در آمد بپردازید. پس از ورود به سایت تمامی مجوزات ، کدپستی و آدرس شرکت را دریافت می کنید.
راهنمای ثبت نام: پس از ورود به سایت تمام اطلاعات را وارد کرده وثبت نام را بزنید.
نکته: پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری شما باید حساب کاربری خود را فعال کنید. به منظور فعال سازی حساب کاربری هر سه ماه یک بار باید پکیجی از محصولات دانلودی که به ارزش 30000 تومان می باشد را خریداری کنید
مراحل فعال سازی حساب کاربری:
ابتدا وارد سایت شوید
روی سه خط بالا سمت راست کلیک کرده و وارد بخش محصولات شوید
محصول را انتخاب کرده و پس از افزودن به سبد خرید روی پرداخت کلیک کنید. امنیت پرداخت کاملا تایید شده، پس نگران نباشید اکنون حساب کاربری شما فعال است و اما کسب درآمد:
پس از فعال سازی حساب کاربری لینک و کد معرف اختصاصی به شما تعلق می گیرد و باید بعد از آن کار را به دیگران معرفی کنی به همین راحتی و اما درآمد شما:
پس از معرفی هر شخص به شرکت میم برند و فعال سازی حساب کاربری شخص معرفی شده به شما مبلغ 10000 تومان پورسانت تعلق می گیرد و دعوت هر شخصی دیگر توسط آن شخص به شما 2000 تومان پورسانت تعلق می گیرد. برای ساده شدن مطلب به مثال زیر توجه کنید فرض می کنید شما سه نفر را دعوت کردید و آنها هم سه نفر دیگر را دعوت کردند که به ترتیب شما پورسانت زیر را دریافت می کنید.
پاداش سطح اول 3*10000=30000 تومان
پاداش سطح دوم 2000*9=18000 تومان
پاداش سطح سوم27*2000=54000 تومان
پاداش سطح چهارم:81*2000=164000 تومان والی آخر...
خب تصمیم با خودته الان فقط از راه های اینترنتی میشه به پول خوب رسید و تمام...
موفق باشید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DOmB
نظرتان را بنویسید