اعلام نتایج دانشگاه های علمی کاربردی ۱۴۰۰

اعلام نتایج دانشگاه های علمی کاربردی ۱۴۰۰
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از اتمام مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در 2 نوبت، سازمان سنجش سوابق تحصیلی داوطلبان را بررسی کرده و صلاحیت و یا عدم صلاحیت هر داوطلب را اعلام می کند. داوطلبان برای اطلاع از نتایج خود باید مشخصات خواسته شده را در سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ثبت نمایند. 

 

 

پس از پایان یافتن زمان قانونی ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1400 ثبت نام کنندگان منتظر نتیجه ثبت نام خود هستند تا از قبولی و یا عدم قبولی شان آگاه شوند.

هر ساله سازمان سنجش پس از پایان یافتن زمان ثبت نام، مدارک، شرایط و سوابق تحصیلی، مخصوصا معدل مقطع قبلی داوطلبان را در حدود 2 هفته بررسی می کند و پس از آن نتایج را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. داوطلبان باید در زمان مقرر از جواب ثبت نام بدون آزمون خود مطلع شده تا در صورت قبولی در زمان قانونی نسبت به ثبت نام نهایی خود در محل دانشگاه قبولی اقدام نمایند.

 

 

نتایج بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 هنوز اعلام نشده است.

 

زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور این دانشگاه با توجه به نحوه ثبت نام مشخص خواهد شد که در ادامه این مقاله به شرح زمان و نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن ۱۴۰۰ برای متقاضیان پرداخته ایم.

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن ماه برگزار می شود و با توجه به زمان ثبت نام هر دوره، زمان اعلام نتایج نیز در هر نوبت متفاوت است که در ادامه زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 را در هر مقطع به تفکیک هر نوبت ذکر کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج هر یک از ورودی های مهر و بهمن ممکن است به دلایل مختلفی زمان بیشتری طول بکشد و متقاضیان می توانند برای اطلاع از آن، سایت سازمان سنجش را برای اطلاعیه های تکمیلی بررسی نمایند.

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

امسال طبق اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 نتایج این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. داوطلبان با در دست داشتن اطلاعات شخصی وارد شده در فرم ثبت نام این دانشگاه، می توانند نتیجه خود را در زمان تعیین شده، مشاهده نمایند.

 

 

زمان نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش مشخص می شود.

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400

 

نتایج ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی معمولا چند روز بعد از ثبت نام اعلام می شود. نتایج بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه سال 1400 اعلام شد. برای مشاهده این نتایج، داوطلبان می باسیت به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

نتایج بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 1400 اعلام شد.

پس از مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

 

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

هر سال نحوه اعلام نتایج با توجه به نحوه ثبت نام مشخص می شود و در صورتی که ثبت نام به صورت اینترنتی برگزار شود نتایج هر ورودی نیز اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام می شود. در ادامه مراحل و نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی را در هر نوبت ورودی مهر و بهمن گفته ایم.

 

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 1400

 

 نتایج امسال برای مهر ماه به صورت اینترنتی اعلام شد و نتایج ورودی بهمن ماه 1400 نیز به همین صورت، در سایت سنجش اعلام خواهد شد و هر داوطلب برای دیدن نتیجه ثبت نام بدون کنکور خود می بایست اطلاعات را در سامانه اعلام نتایج ثبت نماید. مراحل مشاهده جواب اینترنتی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۰ به قرار زیر است  :

 

مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

 

انتخاب گزینه جامع علمی کاربردی از منوی رنگی سمت سمت راست بالای صفحه 

 

انتخاب گزینه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400

 

وارد نمودن مشخصات خواسته شده از جمله شماره پرونده و شماره شناسنامه 

 

داوطلبانی که ثبت نام خود را با موفقیت انجام داده اند، می توانند پس از اعلام زمان انتشار نتایج، با وارد نمودن مشخصات خواسته شده مثل اطلاعات ثبت نامی و یا اطلاعات فردی - شناسنامه ای به 2 روش نتیجه خود را مشاهده نمایند. برای دیدن نتایج خود لازم است مطابق راهنمای تصویری ارائه شده عمل کنید:

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 1400

 

هر داوطلب برای مشاهده نتیجه خود در گام اول باید آدرس " sanjesh.org " و یا " سنجش " را در مرورگر سیستم خود تایپ نماید و گزینه " google search " را کلیک کنید.

 

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه " جامع علمی کاربردی " را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

در صفحه ای که باز می شود با توجه به مقطعی که در آن شرکت نموده اید گزینه " اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ " در کارد قرمز رنگ شماره 1 و گزینه " اعلام نتایج پذیرش دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۴۰۰ " در کادر آبی رنگ شماره 2 را انتخاب کنید تا وارد سامانه اعلام نتایج شوید.

 

نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

داوطلبان هر دو گروه کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در سامانه اعلام نتایج به دو روش نتایج خود را می توانند مشاهده نمایند.

 

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

تصاویر فوق برای اعلام نتایج ورودی های سال های گذشته می باشد. در صورت تغییر در مراحل، راهنمای تصویری این مقاله بروزرسانی خواهد شد. به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج این ثبت نام، در این مقاله قرار خواهد گرفت.

 

پیش از ثبت نام نهایی توصیه می شود مجددا شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع و گروه آموزشی خود را بررسی نمایید و در صورت داشتن استطاعت مالی در رشته محل قبولی خود ثبت نام نمایید.

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. متقاضیان این دانشگاه می توانند در صورت تمایل به دریافت اخبار های بعدی این دانشگاه در کمترین زمان ممکن، در کانال تلگرامی بدون کنکور هیوا عضو شوند.

 

متقاضیانی که پس از مشاهده نتایج خود در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، تمایل به ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور آزاد را دارند، می توانند به مقاله زیر مراجعه کرده و اطلاعات کسب نمایند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400 چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتیجه ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی برای نیمسال اول حدودا 2 هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام می شود که در این مقاله زمان اعلام نتایج را گفته ایم.



 

2- ✔️ نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال 1400 به چه صورت است؟

✔️ نحوه اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم تحصیلی 1400 در سایت سازمان سنجش اعلام می شود، که به محض انتشار تاریخ دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

3- ✔️ لینک اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 در چه سایتی فعال می شود؟

✔️ لینک اعلام نتایج ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400  در سایت سازمان سنجش فعال می شود که در این مقاله لینک اعلام نتایج قرار می گیرد.

منبع : اعلام نتایج دانشگاه های علمی کاربردی ۱۴۰۰

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PODl
نظرتان را بنویسید