نمونه سوالات یازدهم انسانی

نمونه سوالات یازدهم انسانی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزان پایه یازدهم متوسطه دوم می توانند برای آمادگی بیشتر برای امتحانات دی 1400 این پایه تحصیلی و همچنین آشنایی با انواع سوالات دروس مختلف یازدهم و میزان دشواری آن ها، نمونه سوالات ویژه امتحانات دی ماه را دریافت کرده و مطالعه نمایند.

 

 

برای آماده سازی هر چه بهتر و بیشتر دانش آموزان کلاس یازدهم انسانی برای امتحانات میان دوره و پایان دوره این پایه تحصیلی، بهتر است آن ها را با انواع نمونه سوالات ویژه امتحانات درس هایشان آشنا سازید. برای این کار می توانید نمونه سوالات قرار گرفته شده در این مقاله را به صورت رایگان دریافت کرده و به وسیله آن ها دانش آموزان یازدهم را با انواع سوالات دروس مختلف این پایه آشنا سازید.

دانش آموزان یازدهم متوسطه می توانند با انجام تمرینات و سوالات ارائه شده در این مقاله پایه های آموزشی خود را قوی تر کرده و نقاط ضعف و اشکالات درسی خود را بر طرف سازند. به همین منظور در ادامه، سوالات مربوط به هر دو نوبت اول و دوم تمامی درس های پایه یازدهم انسانی، برای دریافت رایگان دانش آموزان این پایه تحصیلی ارائه شده است. 

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم رشته انسانی نوبت اول و دوم

درس ریاضی، جزو دروسی است که نیاز به آشنایی با انواع سوالات و حل تمرین های متفاوت و بسیاری دارد. با وجود این که درس ریاضی و آمار 3 از دروس آموزشی دشوار هر پایه تحصیلی محسوب می شود اما با آشنایی با نوع سوالات و انواع راه حل های موجود برای سوالات این درس، می توان از دشواری یادگیری ریاضی کم کرده و به شیرینی حل مسائل آن اضافه کرد.

در واقع در صورتی که دانش آموزان پایه یازدهم انسانی با نوع سوالات ویژه کتاب درس ریاضی و آمار 2 یازدهم ریاضی  و راه حل های آن ها آشنا شوند به این درس علاقه مند شده و نسبت به سوالات امتحانی این درس هراس و اضطراب نشان نخواهند داد.

به همین منظور در این بخش چند سری از نمونه سوالات درس ریاضی و آمار 3 یازدهم انسانی ارائه شده است که والدین می توانند در صورت نیاز هریک از نمونه سوالات ارائه شده را به صورت رایگان دانلود نمایند.

 

نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار 2  یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات امتحانی ریاضی و آمار 2  یازدهم رشته انسانی ( سری 1 )
سوالات امتحانی ریاضی و آمار 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 2 )
سوالات امتحانی ریاضی و آمار 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات ریاضی و آمار 2 یازدهم انسانی متوسطه دوم عبارتند از :

 

معادله گویای زیر را حل کنید.

 حاصل عبارت مقابل را بنویسید.

معادله زیر را به روش دلتا حل کنید.

درستی ونادرستی را هر عبارت را مشخص کنید.

دامنه و برد را مشخص کنید.

 انواع متغیر ها را نام ببرید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

حتما بخوانید: نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار 2 یازدهم انسانی

 

 

دانلود رایگان نمونه سوالات زبان انگلیسی 2 یازدهم انسانی نوبت اول و دوم

در درس زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه دوم  لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی و ترجمه و معانی جملات و ترکیبات این زبان به دانش آموزان پایه یازدهم انسانی آموزش داده می شود. به همراه این کتاب درسی یک کتاب کار و تمرین زبان که شامل تمامی موارد مرتبط با آموزش های کتاب زبان انگلیسی یازدهم انسانی می باشد نیز به دانش این پایه ارائه می گردد.

مطالب عنوان شده در این کتاب دربرگیرنده آموزش ساخت جملات و ترکیبات با یادگیری دستور زبان انگلیسی و همچنین ترجمه اصطلاحات موجود در کتاب و مکالمات روزمره می باشد . 

با توجه به لزوم یادگیری مطالب کتاب زبان انگلیسی یازدهم متوسطه دوم و آشنایی بیشتر با این کتاب درسی ، تعدادی از نمونه زبان انگلیسی یازدهم جهت دانلود دانش آموزان در این قسمت ارائه شود.

 

نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی 2 پایه یازدهم انسانی متوسطه دوم
سوالات درس زبان انگلیسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس زبان انگلیسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس زبان انگلیسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 3 )​

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات زبان انگلیسی 2 پایه یازدهم انسانی عبارتند از :

 

شکل صحیح کلمات داخل پرانتز را بنویسید.

 به سوالات زیر پاسخ کامل دهید .

بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 صحیح و غلط بودن را با نماد مشخص کنید.

متن زیر را بخوانید و به سوالات پاسخ دهید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از انگلیسی 2 یازدهم انسانی باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

حتما بخوانید: نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی 2 یازدهم انسانی

 

 

 

 

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان عربی زبان قرآن یازدهم انسانی نوبت اول و دوم

مطالب عنوان شده در درس عربی زبان قرآن پایه یازدهم انسانی متوسطه، شامل قواعد زبان عربی، شیوه ترجمه متون و همچین یادگیری لغات عربی می شود که دانش آموزان برای یادگیری این مطالب نیاز به تمرین و حل نمونه سوالات مرتبط دارند.در درس عربی یازدهم متوسطه دانش آموزان می آموزند که با رعایت دستور زبان مربوط به هر یک از موضوعات زبان عربی بتوانند جملات درستی ساخته و حتی در قالب گفت و گو از آن ها استفاده کنند. 

با توجه به این که ممکن است بسیاری از مطالب کتاب درس عربی زبان قرآن پایه یازدهم انسانی، برای دانش آموزان این پایه تحصیلی، تازگی داشته باشد، لذا بهتر است برای یادگیری بهتر موضوعات و مطالب این درس، همزمان با مطالعه کتاب با نمونه سوالات ویژه امتحانات خرداد و دی ماه عربی زبان قرآن یازدهم متوسطه دوم نیز آشنا شوند.

با این کار علاوه بر یادگیری بهتر، با انواع سوالات این درس آشنا شده و برای امتحانات نوبت اول و حتی نوبت دوم پایه یازدهم، آمادگی خواهند داشت .

به همین منظور در این قسمت چند سری از سوالات امتحانی درس عربی یازدهم انسانی را برای دانلود رایگان دانش آموزان این پایه ارائه کرده ایم .

 

نمونه سوالات امتحانی عربی 2 پایه یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته انسانی 
سوالات درس عربی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس عربی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس عربی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نوبت اول عربی 2 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی عبارتند از :

 

مشخص کنید کدام یک از جملات زیر اشتباه ترجمه شده اند.

نوع مشتق را مشخص کنید.

به این دو سوال به عربی جواب بده.

اسم تفضیل را در این دو جمله مشخص کن.

ترجمه صحیح را انتخاب کنید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از عربی 2 باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی عربی 2 یازدهم انسانی

 

 

 

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان فلسفه یازدهم انسانی نوبت اول و دوم

درس فلسفه، جزو دروسی است که نیاز به آشنایی با انواع سوالات و حل تمرین های متفاوت و بسیاری دارد. با وجود این که درس فلسفه از دروس آموزشی دشوار پایه یازدهم محسوب می شود اما با آشنایی با نوع سوالات و انواع راه حل های موجود برای سوالات این درس، می توان از دشواری یادگیری فلسفه کم کرده و به شیرینی حل مسائل آن اضافه کرد.

در واقع در صورتی که دانش آموزان پایه یازدهم انسانی با نوع سوالات ویژه کتاب درس فلسفه یازدهم انسانی و راه حل های آن ها آشنا شوند به این درس علاقه مند شده و نسبت به سوالات امتحانی این درس هراس و اضطراب نشان نخواهند داد.

به همین منظور در این بخش چند سری از نمونه سوالات درس فلسفه یازدهم انسانی ارائه شده است که والدین می توانند در صورت نیاز هریک از نمونه سوالات ارائه شده را به صورت رایگان دانلود نمایند .

 

نمونه سوالات امتحانی فلسفه 1 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات امتحانی فلسفه 1 یازدهم رشته انسانی ( سری 1 )
سوالات امتحانی فلسفه 1 یازدهم رشته انسانی ( سری 2 )
سوالات امتحانی فلسفه 1 یازدهم رشته انسانی ( سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات فلسفه 1 یازدهم انسانی متوسطه دوم عبارتند از :

 

سقراط درباره چه مفاهیمی پرسش می کرد؟

ویژگی های فلسفه را نوشته و یک مورد را توضیح دهید.

آشفتگی فکری در یونان باستان منجر به چه امری شد؟

فلسفه مضاف چیست؟

هستی شناسی به چه معناست.

یکی از نشانه های ارزش واعتبار شناخت چیست؟

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از فلسفه باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی فلسفه 1 یازدهم انسانی

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان جامعه شناسی 2 یازدهم انسانی نوبت اول و دوم

درس جامعه شناسی، جزو دروسی است که نیاز به آشنایی با انواع سوالات و حل تمرین های متفاوت و بسیاری دارد. با وجود این که درس جامعه شناسی از دروس آموزشی دشوار پایه یازدهم محسوب می شود اما با آشنایی با نوع سوالات و انواع راه حل های موجود برای سوالات این درس، می توان از دشواری یادگیری جامعه شناسی کم کرده و به شیرینی حل مسائل آن اضافه کرد.

در واقع در صورتی که دانش آموزان پایه یازدهم انسانی با نوع سوالات ویژه کتاب درس جامعه شناسی یازدهم انسانی و راه حل های آن ها آشنا شوند به این درس علاقه مند شده و نسبت به سوالات امتحانی این درس هراس و اضطراب نشان نخواهند داد.

به همین منظور در این بخش چند سری از نمونه سوالات درس جامعه شناسی یازدهم انسانی ارائه شده است که والدین می توانند در صورت نیاز هریک از نمونه سوالات ارائه شده را به صورت رایگان دانلود نمایند .

 

نمونه سوالات امتحانی جامعه شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم cرشته انسانی 
سوالات امتحانی جامعه شناسی 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 1 )
سوالات امتحانی جامعه شناسی 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 2 )
سوالات امتحانی جامعه شناسی 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نوبت اول جامعه شناسی 2 یازدهم انسانی متوسطه دوم عبارتند از :

 

مهم ترین ویژگی انسان شناختی فرهنگ معاصر غرب چیست؟

فرهنگ سلطه یا استکبار را تعریف کنید.

تفاوت هنر قرون وسطی و هنر مدرن را بنویسید.

چه زمانی فرد در محدوده جهان ذهنی خود زندگی میکند؟

شیوه عمل استعمار نو را توضیح دهید.

پیامد فرو ریختن اقتدار کلیسا را توضیح دهید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از جامعه شناسی 2 باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی جامعه شناسی 2 یازدهم انسانی

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان فارسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی نوبت اول و نوبت دوم 

درس فارسی 2، درسی است که دانش آموزان در تمام طول تحصیل و حتی زندگی خود با آن در ارتباط خواهند بود. آموزش درست تلفظ کلمات و نوشتن لغات علاوه بر تاثیر گذاری بر املا و دستور زبان دانش آموزان یازدهم انسانی بر نوع مکالمات و حتی جمله بندی های آن ها نیز تاثیر خواهد گذاشت.

بنابراین بهتر است از همین ابتدای امر تمامی موارد عنوان شده در کتاب فارسی یازدهم انسانی متوسطه دوم  به درستی و به طور کامل به دانش آموزان یازدهم انسانی آموزش داده شود تا بعد ها موجب ایجاد مشکللات گوناگونی برای آن ها نشود.

باتوجه به تمامی موارد ذکر شده در این بخش چند سری از نمونه سوالات ویژه فارسی 2 امتحانات دی و خرداد پایه تحصیلی یازدهم برای دانلود رایگان دانش آموزان این پایه قرار گرفته است.

 

نمونه سوالات امتحانی فارسی 2 پایه یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات درس فارسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس فارسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس فارسی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات فارسی 2 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی عبارتند از :

 

نوع و روابط معنایی موجود در واژه های مشخص شده عبارت های زیر را بنویسید.

بیت زیر به کدام دیدگاه دینی، اشاره می کند؟

درک و دریافت خود را از عبارت زیر بنویسید.

معانی کلمات مشخص شده را بنویسید .

 متون داده شده را معنی کنید.

ارایه ادبی هریک از ابیات زیر را بنویسید و در مورد آن توضیح دهید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از فارسی 2 باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی فارسی 2 یازدهم انسانی

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان علوم و فنون ادبی 2 پایه یازدهم رشته انسانی نوبت اول و نوبت دوم 

درس علوم و فنون ادبی 2، درسی است که دانش آموزان در تمام طول تحصیل و حتی زندگی خود با آن در ارتباط خواهند بود. آموزش نوشتن صحیح کلمات و شیوه جمله بندی و نگارش صحیح و همچنین املا و دستور زبان لیست موضوعاتی است که در این درس بیان شده و به خوبی می تواند بر نوع مکالمات و حتی جمله بندی ها دانش آموزان یازدهم نیز تاثیر خوبی بگذارد.

بنابراین بهتر است از همین ابتدای امر تمامی موارد عنوان شده در کتاب علوم و فنون ادبی 2 یازدهم انسانی متوسطه دوم  به درستی و به طور کامل به دانش آموزان یازدهم انسانی آموزش داده شود تا بعد ها موجب ایجاد مشکللات گوناگونی برای آن ها نشود .

باتوجه به تمامی موارد ذکر شده در این بخش چند سری از نمونه ویژه امتحان 1400 سوالات علوم و فنون ادبی 2 نوبت اول و دوم پایه تحصیلی یازدهم برای دانلود رایگان دانش آموزان این پایه قرار گرفته است.

 

نمونه سوالات امتحانی علوم و فنون ادبی 2 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات امتحانی علوم و فنون ادبی 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 1 )
سوالات امتحانی علوم و فنون ادبی 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 2 )
سوالات امتحانی علوم فنون ادبی 2 یازدهم رشته انسانی ( سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات علوم و فنون ادبی 2 یازدهم انسانی متوسطه دوم عبارتند از :

 

دو ویژگی مهم نثر دوره مغول را بنویسید .

جدول زیر را کامل کنید.

دو ویژگی زبانی و دو ویژگی ادبی آن را بنویسید.

هر واژه را به نشانه ی هجایی معادل خود وصل کنید .

نوشته های زیر را از لحاظ زیبایی شناسی بررسی کنید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از علوم و فنون ادبی باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی علوم و فنون ادبی 2 یازدهم انسانی

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان جغرافیا پایه یازدهم رشته انسانی نوبت اول و نوبت دوم

در این قسمت تعدادی از نمونه سوالات امتحانی جغرافیا پایه یازدهم رشته تجربی نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) که بر پایه کتاب جغرافیا یازدهم انسانی می باشد را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

 

نمونه سوالات امتحانی جغرافیا 2 پایه یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات درس جغرافیا 2  پایه یازدهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس جغرافیا 2  پایه یازدهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس جغرافیا 2  پایه یازدهم رشته انسانی (سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات جغرافیا 2 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی عبارتند از :

 

به کدام دلیل قاره آسیا یا آفریقا را نمی توان یک ناحیه قلمداد کرد ؟

ویژگی های اصلی هر ناحیه کدام است .

توده هوا را تعریف کنید.

منظور از کانون ناحیه را بنویسید

زیست بوم(بیوم)را تعریف کنید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از جغرافیا باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات جغرافیا 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته انسانی 

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان نگارش 2 پایه یازدهم رشته انسانی نوبت اول و نوبت دوم 

درس نگارش 2، درسی است که دانش آموزان در تمام طول تحصیل و حتی زندگی خود با آن در ارتباط خواهند بود. آموزش نوشتن صحیح کلمات و شیوه جمله بندی و نگارش صحیح و همچنین املا و دستور زبان لیست موضوعاتی است که در این درس بیان شده و به خوبی می تواند بر نوع مکالمات و حتی جمله بندی ها دانش آموزان یازدهم نیز تاثیر خوبی بگذارد.

بنابراین بهتر است از همین ابتدای امر تمامی موارد عنوان شده در کتاب نگارش 2 یازدهم انسانی متوسطه دوم  به درستی و به طور کامل به دانش آموزان یازدهم انسانی آموزش داده شود تا بعد ها موجب ایجاد مشکللات گوناگونی برای آن ها نشود.

باتوجه به تمامی موارد ذکر شده در این بخش چند سری از نمونه ویژه امتحان 1400 سوالات نگارش 2 نوبت اول و دوم پایه تحصیلی یازدهم برای دانلود رایگان دانش آموزان این پایه قرار گرفته است.

 

نمونه سوالات امتحانی نگارش 2 پایه یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات درس نگارش 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس نگارش 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس نگارش 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نگارش 2 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی عبارتند از :

 

  بیت زیر را بخوانید و درک ودریافت خود را از آن بنویسید.

 حکایت زیر را به زبان ساده بازنویسی کنید.

یکی از مثل های زیر را به دلخواه انتخاب کنید و متنی به عنوان مثل نویسی ارایه دهید.

داستان زیر را کامل کنید.

حکایت زیر را بخوانید و با توجه به آموخته های خود حدود چهار سطر حکایت گردانی کنید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از نگارش 2 باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی نگارش 2 یازدهم انسانی

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان روانشناسی یازدهم انسانی نوبت اول و دوم

درس روانشناسی یازدهم متوسطه دوم از جمله درس هایی است که دانش آموزان نسبت به مطالب و مباحث ارائه شده در آن دچار نگرانی و اضطراب می شوند و یادگیری مباحث جامعه شناسی  2 را سخت و دشوار می دانند. این مسئله به این دلیل در ذهن دانش آموزان ایجاد می شود که آن ها آشنایی کافی با نحوه حل سوالات و راه حل های گوناگون آن ها نداشته و در برخی مواقع متوجه منظور کلی سوالات روانشناسی نمی شوند .

دانش آموزان کلاس یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی در صورتی که با انواع نمونه سوالات درس روانشناسی یازدهم متوسطه آشنا شده و با امتحان کردن راه حل های گوناگون به آن ها پاسخ دهند ، علاوه بر آشنایی با میزان سختی سوالات ، اشکلات و ضعف های آموزشی خود را نیز در درس روانشناسی برطرف می سازند .

به همین منظور در ادامه این مقاله چند سری از سوالات نوبت اول و دوم روانشناسی یازدهم متوسطه دوم که بر پایه کتاب درسی روانشناسی یازدهم می باشد، به صورت رایگان برای دانلود دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی ارائه شده است.

 

نمونه سوالات امتحانی روانشناسی یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات امتحانی روانشناسی یازدهم رشته انسانی ( سری 1 )
سوالات امتحانی روانشناسی یازدهم رشته انسانی ( سری 2 )
سوالات امتحانی روانشناسی یازدهم رشته انسانی ( سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات روانشناسی یازدهم انسانی متوسطه دوم عبارتند از :

 

روش های جمع آوری اطلاعات را نام ببرید.

 انواع حافظه با توجه به نوع اطالعات را بنویسید,

عوامل موثر در ایجاد فراموشی کدام اند؟

رسش یا پختگی را تعریف کنید؟

سلسه مراتب گزاره های علمی را نام ببرید؟

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از روانشناسی یازدهم باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات روانشناسی یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته انسانی

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان دین و زندگی 2 یازدهم انسانی نوبت اول و دوم

کتاب درسی دین و زندگی 2 یازدهم انسانی متوسطه دوم  به عنوان درس دینی و قرآنی دانش آموزان پایه یازدهم در برنامه های آموزشی آن ها قرار گرفته است .درس دین و زندگی 1 شامل آیات و روایاتی و همچنین شیوه های تربیت دینی و اخلاقی را به دانش آموزان این پایه می آموزد که می توان درس دین و زندگی 2 را به راحتی و بدون نگرانی به دانش آموزان کلاس یازدهم انسانی تعلیم داد و حتی درباره نتیجه گیری های مربوط به روایات و پیام های قرآنی این درس با آن ها صحبت کرد . 

با توجه به این که درس دین و زندگی 2 پایه یازدهم انسانی دارای آیات و روایت و مطالب دینی و اخلاقی هست و همچنین پیام آیات نیز حائز اهمیت هستند ما در ادامه این مقاله برای آشنایی با فضای سوالات ویژه امتحانی این درس چند مورد نمونه سوال را به طور رایگان قرار دادیم:

 

نمونه سوالات امتحانی دین و زندگی 2 پایه یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی 
سوالات درس دین و زندگی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس دین و زندگی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس دین و زندگی 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات دین و زندگی 2 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی عبارتند از :

 

  قرآن کریم چه کسی را ناسپاس می نامد؟

آیه ولایت را نوشته و ترجمه کنید.

با تفکر در آیه تطهیر چه نتایجی استنباط می شود؟

مسئولیت های سه گانه پیامبر را فقط نام ببرید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از دین و زندگی باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی دین و زندگی 2 یازدهم انسانی

 

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان تاریخ 2 یازدهم انسانی نوبت اول و دوم

درس تاریخ 2 پایه یازدهم رشته انسانی از جمله درس هایی است که دانش آموزان نسبت به مطالب و مباحث ارائه شده در آن باید اهمیت بیشتری نشان داده و منابع سوالات و تمرینات آن را مطالعه نمایند، چرا که این درس تمامی موارد مربوط به یادگیری تاریخ 2 را در بر می گیرد.

دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی در صورتی که با انواع نمونه سوالات درس تاریخ 2 آشنا شده و آن ها را تمرین نمایند می توانند مطالب درسی عنوان شده در کتاب تاریخ 2 پایه یازدهم متوسطه دوم را به خوبی یاد گرفته و دچار مشکل نشوند.

به همین منظور در ادامه چند سری از سوالات نوبت اول و دوم تاریخ 2 پایه یازدهم رشته انسانی که بر پایه کتاب درسی تاریخ 2 پایه یازدهم انسانی می باشد، به صورت رایگان برای دانلود دانش آموزان پایه یازدهم ارائه شده است.

 

نمونه سوالات امتحانی تاریخ 2 پایه یازدهم متوسطه دوم انسانی 
سوالات درس تاریخ 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس تاریخ 2 پایه یازدهم رشته انسانی  (سری 2 )
سوالات درس تاریخ 2 پایه یازدهم رشته انسانی (سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات تاریخ 2 یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی عبارتند از :

 

 علل خصومت فاطمیان وعباسیان راتوضیح دهید.

دوجنگ حضرت علی(ع) بامخالفانش رانام ببرید.

چهارموردازدیوانهای دوره ی عباسیان رانام ببرید.

حنفا به چه کسی گفته شد؟

از اقدامات منصور عباسی سه مورد بنویسید.

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از تاریخ 2 باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید.

 

در ادامه بخوانید: نمونه سوالات تاریخ 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته انسانی 

 

 جهت اطلاع از نمونه سوالات امتحانی پایه های مختلف ، عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس کتاب های درسی پایه یازدهم رشته انسانی متوسطه دوم با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .



 

سوالات متداول

 

1- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟

حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان​ پایه یازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی را دریافت کنید .



 

2- چگونه می توانیم نمونه سوالات امتحان پایه یازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی را دانلود کنیم ؟

 شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوالات امتحان پایه یازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .



 

3- آیا درجه سختی نمونه سوالات پایه یازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی متفاوت است ؟

 بله . در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان​ پایه یازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

منبع : نمونه سوالات یازدهم انسانی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7ENB
نظرتان را بنویسید