اعلام نتایج جهش تحصیلی

اعلام نتایج جهش تحصیلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج جهش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه که به منظور جهشی خواندن یک پایه تحصیلی در امتحانات شهریور شرکت نموده اند ، قبل از شروع مدارس اعلام خواهد شد . این دانش آموزان می بایست برای دریافت جواب جهش تحصیلی 99 - 1400 به مدارس محل تحصیل خود مراجعه نمایند .




دانش آموزانی که متقاضی جهش تحصیلی در سال تحصیلی 99 - 1400 هستند از از تاریخ 31 مرداد لغایت 22 مرداد با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود ، درخواست خود برای جهش تحصیلی را ثبت می نمایند . مرحله بعد از آن شرکت در آزمون هوش بوده که در صورت قبولی در این آزمون ، دانش آموزان در امتحانات شهریور ماه ( همراه با تجدیدی ها ) شرکت می کنند .

دانش آموزانی که در این امتحانات نمره حد نصاب را کسب نمایند ، می توانند در سال تحصیلی 99 - 1400 جهش تحصیلی انجام داده و به عنوان مثال از پایه دوم به چهارم بروند . در واقع قبولی در دو آزمون که شامل آزمون هوش و امتحانات شهریور ماه پایه مورد نظر می شود ، لازمه قبولی در جهش تحصیلی است .

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس در سال قبل ، قرار است سال تحصیلی 99 - 1400 ، از 15 شهریور ماه 99 آغاز شود . از این رو سوال مهم متقاضیان جهش این است که جواب جهش تحصیلی چه زمانی اعلام خواهد شد ؟ . در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری درباره زمان و نحوه اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400  کسب نمایید .



زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400
نتایج آزمون هوش جهش تحصیلی که در مرحله اول از دانش آموز گرفته می شود ، احتمالا تا پایان مرداد ماه اعلام خواهد شد . زمان اعلام جواب امتحانات جهش تحصیلی در شهریور ماه معمولا قبل از شروع مدارس اعلام می شود اما در حال حاضر زمان دقیق آن اعلام نشده است . با توجه به زمان شروع مدارس از 15 شهریور 99 ، پیش بینی می شود ، نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400 قبل از این زمان اعلام شود .



زمان دقیق اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400 مشخص نیست اما به محض دریافت خبرهای بیشتر ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: زمان شروع مدارس










نحوه اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400
دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی 99 - 1400 می بایست ابتدا در آزمون هوش جهش شرکت نمایند که جواب آزمون هوش جهش تحصیلی 99 - 1400 معمولا از طریق اداره آموزش و پرورش استثنایی به مدرسه اعلام می شود . در صورت قبولی در آزمون هوش ، دانش آموز متقاضی می بایست در امتحانات شهریور ماه پایه مورد نظر شرکت نماید . 

نتایج امتحانات پایانی شهریور ماه نیز معمولا از طریق مدرسه محل تحصیل دانش آموز اعلام شده و دانش آموز در صورت کسب نمره حد نصاب ، می تواند در پایه تحصیلی جدید ثبت نام نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط جهش تحصیلی 99 - 1400 می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .

در ادامه بخوانید: سامانه همگام مدارس










برای اطلاع از آخرین اخبار اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400 عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه مدارس هیوا را در اینستاگرام دنبال کنید . هم چنین برای دریافت مشاوره برای اعلام  جواب جهش تحصیلی 99 - 1400 می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .




سوالات متداول


1- نتایج جهش تحصیلی معمولا چه زمانی اعلام می شود ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شده ، نتایج جهش تحصیلی معمولا بعد از امتحانات شهریور ماه و قبل از شروع مدارس اعلام می شود .




2- چگونه می توان از نتایج جهش تحصیلی خود مطلع شد ؟
همان طور که در این مقاله نیز به آن پرداخته شده ، دانش آموزانی که در امتحانات جهش تحصیلی شرکت کرده اند ، می توانند با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود ، از نتایج جهش تحصیلی خود مطلع شوند .




3- نتایج آزمون هوش جهش تحصیلی چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج این امتحانات معمولا تا قبل از برگزاری امتحانات شهریور اعلام می شود . دانش آموزانی که در آزمون هوش پذیرفته شده اند ، میبایست در امتحانات شهریور ماه شرکت نمایند که در این مقاله به زمان دقیق آن اشاره شده است .

منبع : اعلام نتایج جهش تحصیلی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RzPw
نظرتان را بنویسید