لغو کنکور سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کنکور سراسری در روز های چهارشنبه 29 مرداد ، پنج شنبه 30 مرداد ، جمعه 31 مرداد و شنبه اول شهریور ماه برگزار می شود . اما شیوع مجدد ویروس کرونا سبب شده تا بار دیگر بحث لغو آزمون سراسری 99 در ستاد مبارزه با کرونا و مجلس بررسی شود .




با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری 99 و شیوع مجدد ویروس کرونا در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران و همچنین اعلام وضعیت قرمز در بسیاری از شهرها ، زمزمه های تغییر و یا لغو برگزاری کنکور از سوی برخی مسئولان از جمله ستاد ملی مقابله با کرونا جدی شد .

همچنین در طی روز های اخیر با افزایش بی شمار مبتلایان ، مرگ و میر نگرانی داوطلبان و والدین آن ها از میزان تأثیر پذیری و سرعت انتشار ویروس افزایش یافت و نگرانی ها را در خصوص برگزاری آزمون‌ دو چندان کرد . حال سوال اینجاست با وجود همه این تفاسیر آیا کنکور لغو می شود یا خیر ؟ در این مقاله با توجه به آخرین اخبار منتشر شده جریان برگزاری یا لغو کنکور را دنبال کرده و در اختیار متقاضیان این ماراتن بزرگ آزمون  سراسری 99 قرار داده ایم .



ماجرای لغو کنکور سراسری 99
با وجود تمامی نگرانی ها در خصوص برگزاری کنکور سراسری 99 ، سازمان سنجش و وزارت علوم تاکید بر برگزاری آزمون داشته و در جهت کاهش استرس و نگرانی داوطلبان از برنامه ریزی و ارائه پروتکل های بهداشتی و افزایش روزهای برگزاری کنکور در روز های چهارشنبه 29 مرداد ، پنج شنبه 30 مرداد ، جمعه 31 مرداد و شنبه اول شهریور ماه خبر داده اند .

با همه این اوصاف ستاد مبارزه با کرونا و عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا بر روی کار آمد و از مخالفت خود با برگزاری هر گونه تجمع و تعویق کنکور خبر داد و اعلام کرد سرعت انتشار بیماری وحشتناک و فوق‌العاده بالاست و به سرعت همه را ابتلا می ‌کند بنابراین کنکور باید عقب بیفتد . 

به دنبال مخالف ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری کنکور باید منتظر آخرین تصمیمات وزارتین علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی باشیم که البته توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار لغو آزمون سراسری 99 عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید .



به محض انتشار هر گونه اخبار قطعی در خصوص لغو کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی شده و در این بخش اطلاع رسانی می شود .

وزیر بهداشت به دلیل جمعیت زیاد داوطلبان آزمون سراسری و تایم طولانی که باید سر جلسه آزمون حضور داشته باشند ، مخالف برگزاری این آزمون است .



بیشتر بخوانید: حذف کنکور سراسری










طرح دو فوریتی مجلس برای لغو کنکور سراسری 99
 در مدت باقی مانده از زمان برگزاری کنکور و در پی افزایش اعتراضات اکثر داوطلبان و والدین آن ها در خصوص زمان برگزاری کنکور 99 ، طرح دو فوریتی تعویق مجدد برگزاری کنکور سرسری 99 این هفته به مجلس می رود . 

 برای اطلاع از نتیجه این طرح دوفوریتی و اطلاع از تعویق و یا لغو کنکور سراسری توصیه می شود عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید ، تا به محض اتخاذ تصمیم نهایی در خصوص برگزاری این آزمون از آخرین اخبار مطلع شوید .



به محض انتشار اطلاعیه ای در خصوص تعویق و یا لغو کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .



 با توجه به اینکه احتمال لغو یا تعویق آزمون سراسری در سال 99 ، وجود دارد ، به علاقمندان ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد توصیه می کنیم این فرصت را از دست ندهند و در ثبت نام بدون کنکور شرکت کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری





با انتشار ویروس کرونا ، سازمان سنجش تدبیراتی برای داوطلبان مبتلا اندیشید به نحوی که همه متقاضیان باید از طریق سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir در جهت بررسی سلامت خود اقدام کرده و چنانچه نتیجه این خود ارزیابی مثبت باشد بایداز طریق تکمیل فرم خود اظهاری خود را به سازمان سنجش معرفی کنند .

حتما بخوانید: خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری

 در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به عنوان همراهان همیشگی داوطلبان کلیه اخبار و اطلاعیه های مختلف لغو کنکور سراسری 99 را دنبال کرده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود .










سوالات متداول


1- آیا برگزاری کنکور سراسری 99 لغو می شود ؟
در حال حاضر اطلاعیه مشخصی برای لغو آزمون سراسری 99 منتشر نشده به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  احتمال لغو برگزاری کنکور سراسری 99 وجود دارد ؟
با توجه به شیوع مجدد و سرعت انتقال ویروس کرونا ، احتمال لغو آزمون وجود دارد که جزئیات آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .




3- لغو برگزاری کنکور سراسری 99 به چه صورت اعلام می شود ؟
از طریق سازمان سنجش اعلام می شود که به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : لغو کنکور سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VE7o
نظرتان را بنویسید