چرا نمی توانم خودم صافکاری PDR یا بدون رنگ را انجام دهم؟

چرا نمی توانم خودم صافکاری PDR یا بدون رنگ را انجام دهم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara zamani

اگر روی این وبلاگ کلیک کرده اید، حدس می زنیم که احتمالاً تبلیغات ابزار صافکاری یا کیت های آن را دیده اید. می‌دانید، ظاهراً نمی‌خواهیم شما در مورد آن‌ها بدانید زیرا آنها ما را از تجارت خارج می‌کنند. اگرچه ما نمی‌توانیم شما را از امتحان کردن یکی از این کیت‌ها بر روی خودروی شخصی خود بازداریم - به هر حال این وسیله نقلیه شماست - ما قویاً توصیه می‌کنیم از این تجربه صرف نظر کنید. در درازمدت ممکن است هزینه، هزینه و ناامیدی زیادی برای شما به همراه داشته باشد. ما بهترین‌ها را برای شما و وسیله نقلیه‌تان می‌خواهیم، ​​بنابراین قبل از اینکه دست خود را در صافکاری PDR امتحان کنید، چند دقیقه وقت بگذارید و دلایلی را که فکر می‌کنیم باید این نوع تعمیرات را به متخصصان بسپارید، بخوانید.

 

ترمیم دندان بدون رنگ چیست؟

 

اول از همه، باید بدانید وقتی می گوییم تعمیر فرورفتگی بدون رنگ، که در بادیگارد در آن تخصص داریم، در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. بیایید با نگاهی به روند طولانی ترمیم دندان سنتی شروع کنیم. ترمیم فرورفتگی سنتی مستلزم سمباده زدن رنگ اصلی کارخانه، چکش زدن مواد آسیب دیده به شکل اولیه، پر کردن هر گونه شکاف با بتونه، دور دوم سنباده زدن و سپس رنگ آمیزی مجدد است که به یک آستر، یک لایه پایه و یک رنگ آمیزی نیاز دارد. لایه نهایی رنگ از طرف دیگر، تعمیر فرورفتگی بدون رنگ، یا PDR، دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: بازگرداندن مواد فرورفته به شکل اولیه خود در حالی که شرایط رنگ کارخانه را حفظ می کند. در این فرآیند سنباده کاری و رنگ آمیزی وجود ندارد. در عوض، بیشتر شبیه این است:

 

یک تکنسین آسیب را بررسی می کند و بهترین راه برای دسترسی به آن را تعیین می کند. این ممکن است از طریق یک پنجره، از طریق حذف یک پانل داخلی، یا یک تاکتیک مشابه باشد.

سپس تکنسین ابزار مناسب برای کار را تعیین می کند. تکنسین های ما ابزارهای مختلفی را در اختیار دارند و آموزش و تجربه کافی برای دانستن بهترین ابزار برای استفاده بسته به نوع آسیب دارند.

در نهایت، تکنسین از لبه بیرونی ناحیه آسیب‌دیده شروع می‌کند و مواد را با دقت ماساژ می‌دهد تا به موقعیت صحیح برگردد. همانطور که تکنسین کار می کند، ناحیه آسیب دیده کوچکتر و کوچکتر می شود و در نهایت به کلی ناپدید می شود.

این فقط آسیب زیبایی است. چقدر میتونه سخت باشه

 

به عنوان مثال، فرض کنید ماشین شما در بهار امسال در یک طوفان تگرگ گرفتار شد. ممکن است به آسیب ناشی از تگرگ خودرو نگاه کنید و فکر کنید که این فقط جنبه زیبایی دارد و ارزش این را ندارد که با شرکت بیمه خود برای انجام تعمیرات حرفه ای کار کنید. به خصوص زمانی که می توانید یکی از آن کیت های ارزان قیمت ترمیم دندان را بخرید و خودتان این کار را انجام دهید، درست است؟ در حالی که ما میل به دور زدن دردسر را درک می کنیم، ارزش ماشین شما چیزی نیست که بخواهید با آن بازی کنید. مردم اغلب از این که وقتی برای فروش یا تجارت ماشین خود می روید، واقعاً به معنای "یک آسیب آرایشی کوچک" است شوکه می شوند. تعمیراتی که ممکن است برای شما به ارزش چند صد دلار به نظر برسد در واقع می تواند هزاران دلار ارزش تعمیر داشته باشد و همچنین می تواند ارزش خودروی شما را تا این حد کاهش دهد. همه آسیب ها، حتی اگر فقط جنبه آرایشی داشته باشند، ارزش زحمت تعمیر حرفه ای را دارند.

منبع: https://bodyguardpdr.com/

لینک مرجع https://bodyguardpdr.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pN5p
نظرتان را بنویسید