ابزار مکانیکی ضروری

ابزار مکانیکی ضروری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara zamani

ست انبر گیره IRWIN

 

علاوه بر سیم‌کش‌های بالا، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه‌ای از انبردست‌های باکیفیت (با فرض اینکه قبلاً از خودتان ندارید) مانند این از ایروین تهیه کنید. بین طرح‌های بینی سوزنی، مفصل لغزنده، مفصل شیار و طرح‌های مورب، به هر چیزی که برای بریدن، رسیدن و گرفتن راه خود نیاز دارید مسلح خواهید بود. حتی با رول ابزار مخصوص به خود برای ذخیره سازی فشرده و راحت ارائه می شود.

 

 

 

پایه جک استیل 3 تنی قرمز بزرگ تورین

 

مگر اینکه از داشتن یک آسانسور برخوردار باشید، احتمالاً با استفاده از یک خزنده زیر ماشین خود کار خواهید کرد. هرگز، هرگز به جک سرویس برای چیزی غیر از پیاده کردن وسیله نقلیه خود از زمین اعتماد نکنید. با 2 تا 3 تن معلق فقط اینچ بالاتر از شما، بسیار مهم است که از پایه های جک برای پایه پایدار، ظرفیت بار سنگین و پین های قفل استفاده کنید. امنیت اضافه شده (بخوانید: زندگی شما) بیش از ارزش هزینه کردن دارد. همچنین، کاملاً واضح است، اما لطفاً قبل از سفارش، وزن وسیله نقلیه خود را بررسی کنید.

 

 

 

ست ابزار مکانیک 135 قطعه ای CRAFTSMAN

 

بسیار خوب، بنابراین به احتمال زیاد، شما به طور منظم به آچار و سوکت خود اضافه خواهید کرد - هر وسیله نقلیه ای ویژگی های خاص خود را دارد - اما به یک نقطه شروع خوب نیاز دارید تا شما را در مسیر درست قرار دهد. بسته به نوع ماشینی که در حال حاضر دارید (به عنوان مثال کلاسیک یا مدرن، داخلی یا وارداتی)، این مجموعه ابزار متریک 135 قطعه ای از Craftsman باید فقط بلیط را انجام دهد. با هشت آچار ترکیبی، سه جغجغه 72 دندانه، نزدیک به 100 سوکت مختلف، و مجموعه ای از ابزارهای تخصصی، می تواند تقریباً با هر گونه تعمیر باغی مقابله کند.

 

 

 

آچار ضربه ای DEWALT XTREME

 

یک بار از یک آچار ضربه ای استفاده کنید و متوجه خواهید شد که چرا این آچارها برای هر مکانیک خودکار DIY ضروری هستند. آنها یک تغییر واقعی بازی در گاراژ هستند. علاوه بر صرفه جویی در خستگی شما برای بستن پیچ ها با دست (در نتیجه جریان کار شما را بسیار کارآمدتر می کند)، همچنین تلاش لازم برای برداشتن مهره ها و پیچ های سفت را از مناطقی که در معرض زنگ زدگی هستند کاهش می دهد. و این حتی به تنوع گسترده پیوست‌های موجود، از جمله همه چیز از مته‌ها گرفته تا پدهای پولیش و ابزارهای برش اشاره نمی‌کند.

 

 

 

جک SERVICE BLACKHAWK B6350

 

برای اینکه ماشین خود را روی پایه های بالا نصب کنید، ابتدا به یک جک سرویس نیاز دارید تا آن را تا ارتفاع کافی بالا ببرید. ما خرید این یکی را از Blackhawk توصیه می کنیم زیرا دارای یک سوپاپ ایمنی داخلی داخلی، یک زین چرخشی مناسب و ظرفیت بالابر سخاوتمندانه 3.5 تنی است. فقط مطمئن شوید که ابتدا فاصله خود را از زمین بررسی کنید. اگر یک خودروی اسپورت کم ارتفاع دارید، ارتفاع شروع 5.5 اینچی ممکن است زیر شاسی شما باشد.

 

 

 

کمپرسور هوای برقی سری بی صدا MAKITA MAC210Q

 

آخرین اما نه کم‌اهمیت ما یک کمپرسور هوا داریم. ایده‌آل برای پاک‌سازی کربوهیدرات، باد کردن لاستیک‌ها، و دستگاه‌های نیروبخش مانند میخکوب، آسیاب‌های زاویه‌ای و سمپاش‌های رنگ، یکی از افزودنی‌های متنوع‌تر به جعبه ابزار مکانیک DIY شما هستند. اگر قبلاً فکر استفاده از کمپرسور هوای پر سر و صدا را به خود مشغول کرده بود، حتما سری Quiet از ماکیتا را بررسی کنید. با سرعت پایین تر و عایق صوتی عالی، تنها با 60 دسی بل یا به صدای بلند یک مکالمه معمولی کار می کند.

 

دو نوع از انواع ابزار مکانیکی شامل آچار بکس و مولتی پلایر از سایت ابزار ماشین با بالاترین کیفیت قابل خریداری است.

نظرتان را بنویسید