چگونه بهترین مواد را برای میز آشپزخانه خود انتخاب کنید

چگونه بهترین مواد را برای میز آشپزخانه خود انتخاب کنید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara zamani

اگر در حال بازسازی یا برنامه ریزی برای یک آشپزخانه جدید هستید، عوامل متعددی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. از کابینت‌ها، کشوها، عملکرد، فضای ذخیره‌سازی، اما هر چند وقت یک‌بار روی میز آشپزخانه تمرکز می‌کنیم. همه ما آشپزخانه‌ای سخت‌کوش می‌خواهیم که آشپزی هندی ما را حفظ کند، بنابراین یک میز آشپزخانه ثابت، بادوام و مقرون‌به‌صرفه ضروری است. این سرمایه‌گذاری است که می‌خواهید سال‌ها دوام بیاورید، اما سبک زندگی برای سبک دکوراسیون در انتخاب کانتر مناسب ضروری است. این راهنما به شما کمک می کند که چگونه می توانید کانتر مناسب برای آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

جهت آشنایی با انواع کابینت ام دی اف و تفاوت لترون و ام دی اف می توانید به سایت پومونوکس مراجعه کنید.

کدام کانترتاپ را باید انتخاب کنید؟
انتخاب بهترین متریال برای میز آشپزخانه برای اکثر صاحبان خانه آسان نیست زیرا بازار انتخاب های زیادی دارد. انواع مختلفی از مواد، قیمت ها و رنگ ها را خواهید دید. برای تصمیم گیری صحیح، باید ماده ای را انتخاب کنید که دوام زیادی داشته باشد و برای سال های آینده زیبا به نظر برسد.

و برای رسیدن به انتخاب عاقلانه ای برای آشپزخانه خود، انتخابی که بر اساس سبک زندگی و بودجه شما باشد، باید خود را با مزایا و معایب هر نوع ماده، میزان مراقبت مورد نیاز و دوام آن آشنا کنید.

بنابراین کدام متریال میز آشپزخانه برای شما مناسب است؟ آیا چیزی شیک می خواهید که با حس استایل و شخصیت شما مطابقت داشته باشد؟ آیا تعمیر و نگهداری برای شما اولویت اصلی است؟ آیا در خانه بچه دارید؟ همانطور که می بینید هنگام طراحی میز آشپزخانه باید به نکات زیادی توجه کرد.

راهنمای ما در اینجا زندگی شما را آسان‌تر می‌کند، بنابراین اجازه دهید در انتخاب بهترین متریال برای میز آشپزخانه شما به دنیای احتمالات نگاهی بیندازیم.

در این راهنما، ما در مورد سه ماده محبوب مورد استفاده برای میز آشپزخانه صحبت خواهیم کرد.

میز آشپزخانه گرانیتی
گرانیت یک سنگ طبیعی است و به طور طبیعی بسیار زبر است. با این حال سطح آن را می توان با پرداخت صاف کرد و درخشندگی دوست داشتنی به آن داد. این یک ماده محکم و کاملا بادوام است. بنابراین اگر یک ظرف سنگین یا یک قابلمه داغ را روی آن قرار دهید آسیبی به آن وارد نمی شود. هر تخته گرانیت دارای الگوی منحصر به فرد رگه های خود است جدا از چندین گزینه رنگی که این سنگ را به انتخابی ارجح در میان صاحبان خانه تبدیل می کند.

نکاتی برای پولیش گرانیت
آیا می خواهید درخشش آن فاکتور را بازیابی کنید؟ در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

گرانیت را می توان با مواد مرطوب یا خشک جلا داد.
پودر پولیش خشک بهترین گزینه برای تعمیرات سبک و همچنین ارزان تر است.
پولیش مرطوب یک تکنیک پولیش حرفه ای است که برای درمان آسیب های شدید میز پیشخوان استفاده می شود.
به آن پولیش مرطوب می گویند زیرا آب روی سنگ ریخته می شود تا اصطکاک حرارتی بین میز و لنت های پولیش را کاهش دهد.
قیمت میز گرانیت
عوامل متعددی تعیین کننده باند قیمت گرانیت موجود در بازار است. اینها بسته به منشاء سنگ، پرداخت و در دسترس بودن از قیمت متوسط ​​تا انواع بالا متغیر هستند. همچنین چندین درجه موجود است: تخفیف، سازنده، حق بیمه و طراح. عامل دیگری که ممکن است قیمت را تعیین کند پیچیدگی کار است - هر چه طراحی پیچیده تر باشد، درزها و کار بیشتری برای ساخت آن در فضای داخلی شما لازم است.

کانترهای آشپزخانه مرمر
اگر به دنبال ظاهری کلاسیک و در عین حال مجلل برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود هستید، سنگ مرمر انتخاب شما برای کانتر است. سنگ مرمر، یک سنگ طبیعی با رگه های غنی، این قدرت را دارد که یک آشپزخانه معمولی را به آشپزخانه ای خارق العاده تبدیل کند. میز رومیزی با سنگ مرمر سفید می تواند فضای داخلی آشپزخانه را ارتقا دهد و ظاهری تمیز و براق به آن ببخشد. این ماده همچنین در رنگ های بسیاری از جمله سایه های خاکستری، قهوه ای، قهوه ای و حتی سبز موجود است. سنگ مرمر نرم تر از سنگ های دیگر است، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از سرمایه گذاری روی آن، مزایا و معایب آن را ارزیابی کنید.

قیمت پیشخوان مرمر
سنگ مرمر یکی از گزینه های گران قیمت در انتخاب مواد برای میز آشپزخانه است. نمرات وجود دارد - تخفیف، سازنده، حق بیمه و طراح با هزینه هر یک از انواع بیشتر. پیچیدگی کار و برآوردها بر اساس متغیرهایی است که انتخاب می کنید.

نحوه انتخاب میزهای مرمری و قیمت آنها را بررسی کنید

نکاتی برای تمیز کردن میزهای مرمری
Mable گران است بنابراین مراقبت مورد نیاز در اینجا بیشتر است. از کارخانه مهر و موم شده است و باید اغلب مهر و موم شود.

تمیز کردن سنگ مرمر یک فرآیند روزانه است.
شما باید فوراً تمام ریزش ها را با یک پارچه تمیز و مرطوب تمیز کنید.
اگر کانتر به نظر پژمرده به نظر می رسد، باید قبل از آب بندی مجدد آن را جلا دهید.

 

منبع: 

نظرتان را بنویسید