تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

درباره تور سن پترزبورگ

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه است و در بین مردم روسیه نماد مقاومت و سرسختی به شمار می رود زیرا این شهر دارای ویژگی های جذاب، منحصر به فرد و متنوعی است که آن را به یک مقصد گردشگری ایده آل تبدیل می کند.سن پترزبورگ را با تور تبدیل کنید. سنت پترزبورگ در سال 1730 توسط پیتر کبیر ساخته شد و به مدت 225 سال به عنوان پایتخت روسیه انتخاب شد. این شهر مدتی پتروگراد نامیده می شد، اما درست پس از فروپاشی سلطنت تزاری، به افتخار لنین «لنینگراد» نامیده شد. اما بعدها، با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آن را دوباره با همان نام قدیمی - "سن پترزبورگ" نامیدند و در آینده، سنت پترزبورگ را پرجمعیت ترین شهر شمالی جهان می دانند.
موقعیت جغرافیایی این شهر باعث شده است که در ابتدای تابستان به دلیل تابش طولانی مدت از تاریک شدن هوا جلوگیری شود و در بیشتر مواقع هوا صاف و یا حالت گرگ و میش باشد به همین دلیل به این شب ها می گویند. سه به نام سفید که یکی از جاذبه های این شهر است.

 

درباره تور سن پترزبورگ

نقشه توریستی سن پترزبورگ

 


خدمات تور سنت پترزبورگ، همان موضوعی که شما دوست دارید!
 
خدمات زیر خدمات رایج تورs در سن پترزبورگ است و ممکن است در هر بسته متفاوت باشد:

بلیط رفت و برگشت هواپیما
رزرو هتل (طبق انتخاب متقاضی و شامل صبحانه)
بیمه مسافرتی با توجه به تعداد روزهای اقامت در سن پترزبورگ
تور رهبر زبان فارسی
راهنمای محلی
گشت شهری
ترانسفر بین شهری و ترانسفر فرودگاهی
قیمت تور سن پترزبورگ چگونه قیمت تور سن پترزبورگ را تعیین کنیم؟
 
قیمت تور سنت پترزبورگ به 3 پارامتر اساسی و مهم مانند: محل اقامت هتل، پرواز رفت و برگشت و ویزای این کشور بستگی دارد.هزینه ویزای روسیه 95 دلار و ثابت می باشد. توجه داشته باشید که قیمت اقامتگاه هتل نیز به دلار مشخص شده است و نکته مهمی که در انتخاب هتل باید در نظر داشته باشید این است که هر چه محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیکتر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید. هر چه هتل از مرکز شهر یا حتی حومه شهر دورتر باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می کنید و در نهایت، تنها یک پرواز "نوردویند ایرلاین" از تهران به سن پترزبورگ وجود دارد که هزینه آن در تمام طول مدت ثابت است. سال . .

 

قیمت تور سن پترزبورگ

 

تور ارزان و لحظه آخری سنت پترزبورگ چیست؟

 

در سال های اخیر، پیشنهاد لحظه آخری ارزان قیمت تور یا تور سنت پترزبورگ در بین مسافران و گردشگران بسیار محبوب شده است و دلیل مهم آن این است که آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی که سفرهای تور را برگزار می کنند، تعداد مشخصی بلیط را ارائه می دهند. برای فروش بنابراین، به دلایلی، آنها تا نزدیک به پرواز نفروخته اند. به همین دلیل قیمت سفرهای تور را بسیار پایین می آورند تا مبلغ باقی مانده را بفروشند و در نتیجه بسیاری از مسافران از این موضوع مطلع می شوند و ترجیح می دهند سفر لحظه آخری تور خود را به سن پترزبورگ تجربه کنند. ارزان

همچنین لازم است بدانید که تور 90 دقیقه مستلزم این است که چمدان شما بسته باشد و ویزای روسیه خود را در دست داشته باشید تا به محض اطلاع، بتوانید سریعا یک تورB ارزان در سن پترزبورگ رزرو کنید. خوشبختانه لحظه آخری تور سنت پترزبورگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر تور لحظه آخری را انتخاب کنید، می توانید هزینه کمتری برای سفر خود بپردازید و با لحظه آخری و تور ارزان، این فرصت را دارید که از پیشنهادات و خدمات با تخفیف برخوردار شوید. مجموعه نامی گشت طول می کشدقیمت پرواز به سنت پترزبورگ

با توجه به نوسانات قیمت ارزهای خارجی، قیمت پرواز تهران به سن پترزبورگ روزانه در حال تغییر است و برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما به این مقصد با ارزان ترین قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما تماس بگیرید. از سایت نامی گشت.

فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ St. فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ
 
فرودگاه سن پترزبورگ یکی از بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه های روسیه پس از فرودگاه های مسکو است و در منطقه شمال غربی این کشور واقع شده است. فرودگاه سن پترزبورگ یا فرودگاه پولکوو یک فرودگاه بین‌المللی است که در دومین شهر بزرگ روسیه قرار دارد. این فرودگاه تا سال 1389 به عنوان فرودگاه محلی به فعالیت خود ادامه داد و تنها پس از آن تاریخ با اضافه شدن پروازهای بین المللی به برنامه سفر خود، ترمینال جدیدی به ناوگان خود اضافه شد.

این فرودگاه دقیقاً بعد از دو فرودگاه مسکو با 13 میلیون مسافر در سال 2015 شلوغ ترین فرودگاه روسیه است. البته عمده ترافیک این فرودگاه مربوط به پروازهای داخلی است، زیرا پروازهای استان لنینگراد نیز تحت پوشش آن هستند.

 

فرودگاه بین المللی سن پترزبورگ

 

مشخصات فرودگاه

نوع فرودگاه: عمومی (مسافری)
کد یاتا: LED
کد ایکائو: ULLI
ارتفاع از سطح دریا: 24 متر
مرکز اصلی خطوط هوایی: خطوط هوایی روسیه
فاصله هوایی تا تهران: 2664 کیلومتر معادل 3 ساعت و 34 دقیقه

 

مدت زمان پرواز از ایران به سن پترزبورگ چقدر است؟

شما از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران تا فرودگاه پالکوف سن پترزبورگ به مدت تقریبی 4 ساعت حرکت خواهید کرد و توجه داشته باشید که تنها هواپیمایی نوردویند از ایران به این شهر پرواز دارد.

بهترین هتل های سنت پترزبورگ
 
یکی از موارد مهم و اصلی برای این که سفری ایده آل و کاملی را تجربه کنید بی شک اقامت در یک هتل هیجان انگیز با امکانات درخور و روحیات شما می باشد و هیچ مقصد خارجی دیگری نیز از این قائده مستثنی نیست. همچنین از آنجاییکه در مناسب ترین فصل و بهترین زمان برای سفر به روسیه و یکی از شهرهای معروف و دیدنی آن یعنی شهر سنت پترزبورگ هستیم، ما قصد داریم تا بهترین هتل های این شهر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید هم با ویژگی ها و امکانات این هتل ها به خوبی آشنا شوید و هم از بین بهترین هتل در سطوح مختلف بتوانید به یادماندنی ترین سفر زندگیتان را تجربه کنید.

در ادامه از بهترین هتل های سنت پترزبورگ برای اقامتی رویایی می توان به: هتل چهار فصل کاخ شیر سن پترزبورگ (Four Seasons Hotel Lion Palace St. Petersburg)، هتل سولو سوکوس پالاس بریج (Solo Sokos Hotel Palace Bridge)، هتل کورینتیا سنت پترزبورگ (Corinthia Hotel St Petersburg)، هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ (Kempinski Hotel Moika 22)، هتل رادیسون رویال (Radisson Royal Hotel) و . اشاره نمود.

 

بهترین هتل های سنت پترزبورگ

حمل و نقل عمومی در سنت پترزبورگ
 
سنت پترزبورگ زیبا و پر از جاذبه های متنوع، شهری است پر جمعیت و بزرگ که بر اساس تصورات بنیان گذارش پتر کبیر که مردم این شهر با قایق رفت و آمد کنند بهتر است، اما با پیشرفت جوامع و هدیه هایی که تکنولوژی و عصر ماشین به تمام مردم جهان و علی الخصوص سنت پترزبورگ داد؛ این شهر در حال حاضر دارای وسایل نقلیه و متنوعی می باشد و در واقع سنت پترزبورگ امروزه یکی از کامل ترین سیستم های حمل و نقل در جهان را داراست.

 

اتوبوس

 

در سنت ‌پترزبورگ دو نوع اتوبوس وظیفه جابجایی مسافران را در داخل شهر عهده دار هستند، اتوبوس ‌های عمومی که به واسطه ناوگان حمل و نقل عمومی سن ‌پترزبورگ اداره می‌ شوند و اتوبوس ‌هایی که متعلق به شرکت ‌های خصوصی می باشند. لازم به ذکر است که مسیر حرکت اتوبوس ‌های عمومی و شخصی تفاوت زیادی با هم ندارد و تنها تفاوت این دو نوع اتوبوس ها در قیمت کرایه آن ‌هاست و ضمنا اتوبوس ‌های تجاری یا خصوصی با علامت‌ های K یا T مشخص شده ‌اند.

 

اتوبوس برقی

اتوبوس‌ های برقی با شماره پلاک T در سطح شهر در حرکت می باشند و در بیشتر مسیرهای پر رفت ‌و آمد سرویس به مسافران می‌ دهند. مهم است بدانید که اگر برای رفت ‌و آمد در این شهر از اتوبوس ‌های برقی و اتوبوس‌ ها استفاده می کنید، بهتر است از کارت اعتباری سفر درون ‌شهری استفاده نمایید که هزینه سفر با اتوبوس برقی برابر با 40 روبل میباشد.

 

تراموا

سنت ‌پترزبورگ به نوعی شهر ترامواها می باشد و این شهر با بیشترین تعداد تراموا در سراسر جهان همیشه مورد توجه بوده و هست. ایستگاه‌ های توقف تراموا در سن‌ پترزبورگ با علامت T مشخص شده اند. از ژانویه سال 1998 میلادی تراموا در سطح شهر فعالیت دارد و برای پرداخت هزینه آن فقط باید پول نقد همراه تان باشد. ترامواهای سن ‌پترزبورگ قرمزرنگ هستند و هزینه سفر با تراموا در سطح شهر برابر با 40 روبل است.

 

تراموا

 

تاکسی

تعداد تاکسی ‌های شخصی در سطح شهر سنت ‌پترزبورگ بسیار زیاد است اما شرکت ‌های خصوصی یا دولتی تاکسیرانی در این شهر خیلی کم هستند. به دلیل کمبود تاکسی در سطح شهر، کرایه تاکسی ‌ها به نسبت بالاست و پیدا کردن تاکسی معتبر هم کمی برای مسافران سخت است. در حال حاضر چند شرکت معتبر تاکسی آنلاین در سن ‌پترزبورگ در حال فعالیت هستند، ولی هزینه این تاکسی ‌ها هم گرانتر از دیگر شهرها است و بعد از تقاضای تاکسی از شرکت ‌های تاکسی اینترنتی، 15 الی 20 دقیقه زمان خواهد برد تا تاکسی شما به جایی که هستید برسد. هزینه این تاکسی ‌ها در ازای هر 5 الی 7 کیلومتر برابر با 10 دلار است و در صورت بیشتر شدن مسیر تاکسی ‌متر هزینه را محاسبه خواهد کرد.

 

مترو

مترو سنت ‌پترزبورگ یکی از بهترین خطوط مترو آسیا نامبرده می شود و استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی در این شهر بسیار راحت، آسان و مقرون به صرفه است. کرایه مترو از 36 الی 45 روبل می باشد و مترو سنت ‌پترزبورگ در سال 1955 تاسیس گردید و امروز دارای 5 خط و 67 ایستگاه است. ایستگاه‌ های متروی سنت ‌پترزبورگ با علامت M آبی ‌رنگ در خیابان دیده می ‌شوند و اینکه مترو این شهر هر روز از ساعت 5:30 دقیقه صبح تا 12 شب فعال هستند.

 

مترو سنت پترزبورگ

 

هزینه حمل و نقل در سنت پترزبورگ

 

خرید بلیت الکترونیک شهر: 55 روبل روسیه 
مترو: 45 روبل روسیه 
اتوبوس: بین 40 روبل روسیه تا 120 روبل روسیه 
اتوبوس برقی و تراموا: 40 روبل روسیه 
اتوبوس آبی: بین 200 روبل روسیه تا 320 روبل روسیه 
قطار: 55 روبل روسیه 
تاکسی: از 150 روبل روسیه به بالا
نکات مهم پیش از سفر به سنت پترزبورگ
 
چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به سنت پترزبورگ روسیه
بررسی وضعیت آب و هوای مقصد مورد نظر
همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در آفریقای جنوبی (روبل یا دلار) است.
در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
همراه داشتن بیمه مسافرتی
پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما
سعی کنید در ایران پولتان را به ارز خارجی تبدیل کنید
راهنمای رزرو تور سنت پترزبورگ
 
شما علاقه مندان به تور سنت پترزبورگ می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید سنت پترزبورگ و یا تور ترکیبی سنت پترزبورگ مسکو شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی سنت پترزبورگ هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مسافرتی خارجی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما عزیزان آرزومند است.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/russia/saint-petersburg

مطلب قبلی
تور تفلیس
مطلب بعدی
تور کازان
نظرتان را بنویسید