اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 99 مجاز شده اند امکان تکمیل فرم انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد را دارند . نتایج کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد نیز بعد از بررسی فرم انتخاب رشته و معمولا در شهریور ماه بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می گیرد .

برای اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99






انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99 پس از دریافت جواب اولیه کنکور ارشد صورت گرفته و این اجازه را به داوطلبان می دهد تا در صورت کسب حد نصاب علمی فرآیند انتخاب رشته ارشد را طی کنند . مدتی پس از آن ، نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد طبق زمان بندی اعلام شده بر روی سایت این دانشگاه قرار می گیرد .

البته توجه به این نکته ضروری است که فرآیند انتخاب رشته و دریافت کارنامه نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد متفاوت از دانشگاه سراسری انجام می شود به همین دلیل در این مقاله به توضیح اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .



زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده ، منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 هستند . در سال گذشته نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در شهریور ماه بر روی سایت قرار گرفت تا داوطلبان از محل قبولی خود آگاه شده و به ثبت نام خود در رشته و دانشگاه مورد نظر اقدام کنند

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد 99 پیش بینی می شود مدت انتظار برای مشاهده نتایج انتخاب رشته​ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 بیشتر شده و تقریبا انتشار این نتایج به اواخر مهرماه موکول شود .

 به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد این مقاله بروزرسانی می شود .

به داوطلبان کنکور ارشد توصیه می شود برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته​ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنید .

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99









نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
همان طور که توضیح داده شد انتظار می رود اعلام نتایج انتخاب رشته​ انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد به صورت مجزا در سایت دانشگاه آزاد منتشر شود ، اما در سه سال گذشته دریافت نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد از طریق سامانه سازمان سنجش امکان پذیر بود . به همین منظور راهنمای مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد از طریق سایت سازمان سنجش در ادامه ارائه شده است .

برای مشاهده نتیجه خود وارد " سامانه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 " شوید .







گزینه ورود به سیستم را بزنید تا با وارد کردن اطلاعات خود ، صفحه میز کار برایتان باز شود .







اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنید . اگر به هر دلیلی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده اید می توانید با ثبت در خواست نسبت به دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سایت سنجش اقدام نمایید . 







در صفحه ی باز شده روی گزینه مشاهده نتیجه نهایی کلیک کنید .







اکنون می توانید نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 را هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد مشاهده کنید .







 تصاویر فوق مربوط به اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال پیش بوده و به محض اعلام نتایج 99 ، راهنمای تصویری بروزرسانی شده و لینک مشاهده نتایج فعال خواهد شد .



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99



مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
اگر داوطلبی موفق به کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 99 نشده و یا از رشته و محل قبولی خود رضایت ندارد می تواند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کند . این فرآیند فرصت مجددی را برای انتخاب 100 کد رشته محل برای داوطلبان فراهم می کند .

متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 99 در مهلت مشخص شده از سوی دانشگاه آزاد که پیش بینی می شود در اواخر مهر ماه باشد به پرداخت هزینه اقدام کرده و به درج کد رشته ها در فم اینترنتی انتخاب رشته بپردازد . همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی کنکور کارشناسی ارشد 99 نشده اند می توانند برای ورودی بهمن ماه در آزمون فراگیر پیام نور ثبت نام کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400









سوالات متداول


1- اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد از چه طریقی قابل دریافت است ؟
انتظار داریم نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 99 از طریق سایت دانشگاه آزاد صورت گیرد اما طی سه سال اخیر اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش انجام می شود که راهنمای تصویری آن در مقاله وجود دارد .




2- چگونه کارنامه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد را دریافت کنم ؟
برای مشاهده و دریافت نتیجه نهایی انتخاب رشته ارشد 99 دانشگاه آزاد با توجه به راهنمای تصویری موجود در مقاله به سامانه مشاهده نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 مراجعه نمایید .




3- زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 چه زمانی است ؟
همان طور که در متن مقاله توضیح دادیم ، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد در مهر ماه خواهد بود .

منبع : اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kvVv
نظرتان را بنویسید