شال مناسب فصول مختلف سال

شال مناسب فصول مختلف سال
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mashhadvape

شال یکی از لباس های اصلی خانم ها است که در سبک استایل آن ها نیز تأثیر بسزایی دارد. خیلی از خانم هایی که در گذشته از روسری استفاده می کردند امروز از انواع شال استفاده می کنند. زیرا طبق نظر سنجی ها استفاده از شال راحت تر است و ایست بهتری بر روی سر ایجاد می کند. قواره شال ها معمولاً به صورت مستطیلی می باشد و ابعاد و اندازه آن ها متغیر است. شال ها از لحاظ جنس و اندازه دارای انواع مختلفی می باشند که متناسب با سلیقه افراد است. خرید شال می تواند به شما کمک کند تا تمام استایل های خود را کامل کنید زیرا این لباس (شال) متناسب با تمامی استایل ها و سبک ها در صنعت مد تولید شده است. از لحاظ رنگ بندی نیز شامل تنوع بسیار زیادی است. ابعاد شال ها از طول 2 متر شروع می شود و تا 3 متری ادامه پیدا می کند. عرض شال ها نیز دارای ابعاد مختلفی است که متناسب با سلیقه هر فردی انتخاب می شود. معمولاً شال هایی با ابعاد زیاد برای فصول سرد و شال هایی با عرض کم تر برای فصول گرم سال کاربرد دارند. بستن شال روش های مختلفی دارد که هر کدام نیاز به طول مشخصی دارد. البته ابعاد مناسب شال با توجه به بزرگ یا کوچک بودن اندام افراد انتخاب می شود.

چه شال هایی مناسب فصول گرم سال هستند؟

شال هایی که دارای عرض کمی هستند بیش تر مناسب فصول تابستان می باشد. همچنین شال هایی که از جنس های نازک تر مثل کنف، نخ، گیپور و حریر دوخته شده اند. زیرا این نوع جنس ها به هوا اجازه ورود به زیر شال را می دهد. هر شالی که انتخاب می کنید می بایست متناسب با رنگ و سبک استایل شما باشد. در خرید شال مناسب فصل بهار و تابستان باید توجه کنید که اگر سبک استایل شما اسپرت است شال اسپرت استفاده کنید. استفاده از شال مجلسی در استایل اسپرت هیچ گونه توجیحی ندارد. زیرا شال ها نیز دارای سبک هستند و می بایست هماهنگ با استایل شما باشند. در فروشگاه شال و روسری می توانید انواع سبک های مختلف شال را به همراه جنس های مختلف و سبک و رنگ متنوع آن مشاهده کنید و هر کدام که مورد پسند شما بود را تهیه کنید.

بیش تر شال های تابستانی شامل طیف رنگی شاد و روشن می شود. زیرا همان طور که می دانید در تابستان به دلیل تابش مستقیم خورشید رنگ های تیره گرمای بیش تری را می توانند به خود جذب کنند. اما رنگ های روشن نور خورشید را تا اندازه ای بازتاب داده و گرمای کم تری را جذب می کند. رنگ هایی مانند سفید، رنگ های پاستیلی، قرمز، زرد و از این قبیل رنگ ها بیش تر رنگ شال های تابستانی دیده می شود. اما ممکن است در برخی از استایل ها نیاز به خرید شال مشکی داشته باشید. برای جلوگیری از جذب گرما در این شال ها بهتر است نازک ترین پارچه ای را که در بازار پیدا کردید برای این رنگ انتخاب کنید. طرح انتخابی برای خرید شال مناسب بستگی به استایل شما دارد. افراد می توانند شال های تک رنگ را انتخاب نموده یا از طرح های سنتی و مدرن که دارای تنوع بسیار زیادی است استفاده کنند.

 

چه شال هایی مناسب فصول سرد سال هستند؟

در هنگام خرید شال گرم مناسب فصل های زمستان و پاییز باشد باید توجه کنید که نوع جنس شال طوری باشد که هوا به راحتی به داخل آن نفوذ نکند. زیرا در فصل های زمستان و مخصوصاً روز های برفی شال شما می بایست جلوی ورود سوز و سرما را بگیرد. این وظیفه اصلی یک شال خوب است که در صورتی که شال مناسبی انتخاب کرده باشید شما را گرم نگه می دارد. شال های بافت، ژاکارد، موهر و ابریشمی از جمله شال های مناسب این فصل هستند. قیمت شال های گرم مناسب فصول سرد با توجه به ابعاد و میزان کیفیت آن ها تعیین می شود. می توانید در فروشگاه های مختلف شال و روسری این قیمت ها را مشاهده کنید. این شال ها تنوع زیادی دارند و تمامی افراد می توانند با هر قیمتی که مد نظر دارند شال مناسبی را تهیه کنند.

افراد زیادی هستند که خیلی سرمایی نیستند و قادر به استفاده از شال های خیلی گرم نمی باشد. یا به دلیل سنگین بودن این شال ها از خرید شال گرم اجتناب می کنند. باید بدانید که شال ها تنوع فراوانی دارند و برای تمامی افراد شال مناسبی در بازار وجود دارد. افرادی که گرمایی هستند و یا از سنگین بودن شال های گرم راضی نیستند می توانند شال مناسب فصول سردی را استفاده کنند که دارای ضخامت کمی است. مانند نازک ترین جنس موهر که هم سبک می باشد و هم گرمای زیادی را تولید نمی کند. شال های نخی که دارای ضخامت زیادی می باشند نیز در دسته این شال ها می تواند قرار گیرد.

 

شال مناسب فصول مختلف را از کجا خریداری کنیم؟

در حال حاضر افراد می توانند به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید های خود را انجام دهند. خرید شال نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان به صورت آنلاین به راحتی در خانه بنشینید و شال مورد نظر را انتخاب نموده و از فروشگاه اینترنتی خرید شال و روسری خریداری نمایید. از طریق مراجعه حضوری نیز می توانید خرید خود را انجام دهید. به این صوت که در خرید حضوری افراد می بایست به مراکز خرید مختلف مراجعه کرده و به دنبال شال مورد نظر خود بگردند. ممکن است برای این کار حتی روز ها نیز وقت بگذارند اما شال مورد نظر خود را پیدا نکنند. افراد به جای خرید حضوری می توانند از خرید راحت اینترنتی در فروشگاه تخصصی شال و روسری اقدام کنند. در این فروشگاه ها تنوع زیادی از لحاظ طرح و رنگ انواع شال خواهید دید و می توانید بهترین شالی که مد نظر داشتید را از بین فروشگاه های مختلفی که دارای سایت فروش آنلاین هستند پیدا کنید. مهم ترین نکته ای که می بایست به آن توجه کنید این است که اگر قصد خرید آنلاین را دارید بهتر است سایت معتبری را برای خرید انتخاب کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BKR2
نظرتان را بنویسید