کاربرد پلی پروپیلن- خرید کامپاند پلی پروپیلن

کاربرد پلی پروپیلن- خرید کامپاند پلی پروپیلن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ana_ar

پلی پروپیلن در بطری هایی برای غذاها، شامپوها و سایر مایعات خانگی قالب گیری می شود. همچنین در بسیاری از محصولات از جمله محفظه لوازم خانگی، ظروف غذای قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، اسباب بازی ها، محفظه باتری خودرو و مبلمان فضای باز قالب گیری می شود. شماره کد بازیافت پلاستیک پلی پروپیلن است.

هنگامی که یک بخش نازک از پلی پروپیلن قالبی بارها و بارها خم می شود، یک ساختار مولکولی تشکیل می شود که قادر به مقاومت در برابر خم شدن بسیار اضافی بدون شکست است. این مقاومت خستگی منجر به طراحی جعبه های پلی پروپیلن و سایر ظروف با پوشش های 'خود لولا' شده است.

بخش بزرگی از تولید پلی پروپیلن ذوب شده به الیاف تبدیل می شود. فیبر پلی پروپیلن یک عامل مهم در مبلمان خانگی مانند اثاث یا لوازم داخلی و فرش در فضای باز است.

کاربردهای صنعتی متعددی نیز وجود دارد، از جمله طناب و طناب، پارچه های غیر بافته یکبار مصرف برای پوشک و برنامه های پزشکی و پارچه های غیر بافته شده برای تثبیت زمین و تقویت در ساخت و ساز و سنگ فرش جاده. این برنامه ها از سختی، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر اب و بی اثر بودن شیمیایی پلیمر استفاده می کنند.

با این حال، به دلیل جذب رطوبت بسیار کم، توانایی محدود برای گرفتن رنگ و نقطه نرم شدن کم (یک عامل مهم در اتو کردن و فشار دادن)، پلی پروپیلن فیبر پوشاک پراستفاده ای نیست.

کامپاند پلی پروپیلن- فرتاک پلیمر

تاریخچه پلی پروپیلن:

پلی پروپیلن Isotactic در سال 1954 توسط شیمیدان ایتالیایی جولیو ناتا و دستیار او پائولو چینی کشف شد که در ارتباط با شرکت Montecatini (در حال حاضر Montedison SpA) کار می کردند. انها از کاتالیزورهایی از نوعی استفاده کردند که اخیرا توسط شیمیدان المانی کارل زیگلر برای سنتز پلی اتیلن اختراع شده است. تا حدودی به رسمیت شناختن این دستاورد، ناتا جایزه نوبل شیمی را در سال 1963 همراه با زیگلر دریافت کرد. تولید تجاری پلی پروپیلن توسط Montecatini در ایتالیا، Hercules Incorporated در ایالات متحده و Hoechst AG در المان غربی (در حال حاضر در المان) در سال 1957 اغاز شد. از اوایل دهه 1980 تولید و مصرف به دلیل اختراع سیستم های کاتالیزور کارامدتر توسط Montedison و صنایع پتروشیمی Mitsui ژاپن به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

کامپاند پلی پروپیلن را از کجا بخریم؟

برای خرید انواع کامپاند از جمله کامپاند پلی پروپیلن، کامپاند پلی اتیلن و دیگر محصولات پلیمری از جمله گرانول، پرک و مستربچ می توانید روی خدمات باکیفیت و مشتری پسندانه شرکت فرتاک پلیمر (فرتاک نوین توسعه مانا) حساب کنید. فرتاک پلیمر یکی از پیشگامان این حوزه است و با سال ها سابقه و تجربه ای که کسب کرده مفتخر است باکیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی به دست مشتریان می رساند. با خرید کامپاند پلی پروپیلن از فرتاک پلیمر از پشتیبانی متخصصین ما برخوردار خواهید شد، تیم ما آماده به پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره تخصصی به صورت رایگان می باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qP6k
نظرتان را بنویسید