کامپاند پلی پروپیلن- خرید کامپاند

کامپاند پلی پروپیلن- خرید کامپاند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ana_ar

پلی پروپیلن، یک رزین مصنوعی که از پلیمریزاسیون پروپیلن ساخته می شود. یکی از خانواده مهم رزین های پلی الفین، پلی پروپیلن است که در بسیاری از محصولات پلاستیکی قالب گیری یا اکسترود می شود که در آنها چقرمگی، انعطاف پذیری، وزن سبک و مقاومت حرارتی مورد نیاز است. همچنین برای استفاده در منسوجات صنعتی و خانگی به الیاف ریسیده می شود. پروپیلن همچنین می تواند با اتیلن پلیمریزه شود تا یک کوپلیمر الاستیک اتیلن-پروپیلن تولید کند.

پروپیلن یک ترکیب گازی است که از ترک خوردگی حرارتی اتان، پروپان، بوتان و بخش نفتای نفت بدست می آید. مانند اتیلن، به «اولفین‌های پایین‌تر» تعلق دارد، دسته‌ای از هیدروکربن‌ها که مولکول‌های آن حاوی یک جفت اتم کربن است که توسط یک پیوند دوگانه به هم متصل شده‌اند. ساختار شیمیایی مولکول پروپیلن CH2=CHCH3 است. با این حال، تحت عمل کاتالیزورهای پلیمریزاسیون، پیوند دوگانه می‌تواند شکسته شود و هزاران مولکول پروپیلن به یکدیگر متصل شوند تا پلیمری زنجیره‌ای (یک مولکول بزرگ و چند واحدی) تشکیل دهند.

اساساً، این مولکول از ستون فقرات اتم‌های کربن با اتم‌های هیدروژن متصل تشکیل شده است. به هر اتم کربن دیگر یک گروه متیل آویز (CH3) متصل است. گروه‌های متیل می‌توانند تعدادی تاکتیک یا ترتیبات فضایی در رابطه با زنجیره کربنی اتخاذ کنند، اما در عمل فقط شکل ایزوتاکتیک (یعنی با گروه‌های متیل که در امتداد همان سمت زنجیره قرار گرفته‌اند) در مقادیر قابل توجهی به بازار عرضه می‌شود.

خرید کامپاند از شرکت فرتاک پلیمر

فرتاک پلیمر (فرتاک نوین توسعه مانا) در زمینه تولید، توزیع و فروش محصولات مورد نیاز صنایع یکی از پیشگامان است. ما در فرتاک پلیمر انواع محصولات مانند گرانول، پرک، کامپاند و مستربچ را تولید و در بازارهای محلی و بین‌ المللی توزیع می کنیم. فرتاک پلیمر با سال ها تجربه، مدیریت دقیق و استفاده از آخرین فناوری‌ ها متعهد است محصولات باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا به مشتریان ارائه می دهد. برای خرید کامپاند با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

کامپاند های ما با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده‌ و هر یک از محصولات ما به دقت تست و بازبینی شده‌ اند، تا اطمینان حاصل شود که شما بهترین محصول را با قیمت مناسب دریافت می‌ کنید.

انواع متنوع برای هر نیاز:

مجموعه ما پوششی جامع برای هر نوع نیاز و کاربردی که ممکن است داشته باشید، ارائه می‌ دهد.

مشاوره رایگان:

برای انتخاب نوع کامپاند مطابق با نیازهای شما کارشناسان ما در کنار شما خواهند بود.

پشتیبانی:

اعتقاد داریم خرید تنها نقطه آغاز است. به همین دلیل، تیم پشتیبانی ما همواره آماده است تا به سوالات شما پاسخ دهد و راهنمایی‌ های لازم را ارائه کند.

با خرید کامپاند از ما، شما در محصولات با کیفیت سرمایه‌ گذاری می‌ کنید. محصولات ما به شما اطمینان می‌دهند که در مسیر پیشرفت همیشه یک قدم جلوتر از دیگران خواهید بود.

منتظر تماس شما هستیم!

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pOBm
نظرتان را بنویسید