گرانول با کیفیت- فرتاک پلیمر

گرانول با کیفیت- فرتاک پلیمر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ana_ar

تشخیص گرانول با کیفیت از گرانول بی کیفیت می‌ تواند از طریق انجام مراحل و آزمون‌ های مختلف صورت بگیرد. گرانول‌ ها در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف مانند صنعت پلاستیک، صنایع کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنعت الکترونیک، صنعت مصنوعات چوبی و … استفاده می‌ شوند. تنوع در کاربردهای گرانول‌ نشان از اهمیت این مواد در صنایع مختلف دارد.

همانطور که در هرنوع از تولید مواد اولیه درکیفیت ماده تولید شده تاثیرگذار است گرانول هم از این مسئله مستثنا نیست. مواد مورد استفاده شده، معمولاً به دو صورت با کیفیت و بازیافتی هستند. زمانیکه ماده اولیه باکیفیت باشد این کیفیت می‌تواند باعث تولید گرانول‌های مرغوب ‌شود. در حالی که مواد بازیافتی بیشتر برای تولیدات با کیفیت پایین‌تر انتخاب می‌شوند.

مواد بازیافتی موادی هستند که در مراحل قبلی بازیافت شسته شده وبه صورت پرک درآمده‌ تا برای تولید محصول وارد دستگاه اکسترودر شوند. این مواد ، می‌توانند به میزان زیادی مورد استفاده قرار گیرند.  حفظ کیفیت  این مواد یکی از عوامل موثر در کیفیت گرانول و حتی از عوامل روان سازی پروسه تولید گرانول است.

به همین ترتیب کیفیت مواد بازیافتی هم حائز اهمیت است، موادی که تازه تر باشند و یا کمتر در معرض حرارت و نور خورشید بوده باشند در تولید پرک های مورد استفاده در تولیدگرانول بهتر است.

خط تولید- فرتاک پلیمر

از کجا گرانول با کیفیت خریداری کنیم؟

فرتاک پلیمر (فرتاک نوین توسعه مانا) به عنوان یک پیشگام در زمینه تولید، توزیع و فروش محصولات مورد نیاز صنایع از جمله گرانول، پرک، کامپاند، گرانول و مستربچ، متعهد است تا محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی را به مشتریان ارائه نماید. برای خرید انواع گرانول‌ از جمله پلی پروپیلن، پلی اتیلن، پلی‌ کربنات و پلی استالین و دیگر محصولات در خدمت شما هستیم کافی است با ما تماس بگیرید و تجربه خریدی عالی و رضایت بخش را تجربه کنید.

  • چرا برای خرید گرانول شرکت فرتاک پلیمر را انتخاب کنیم؟
  • کیفیت برتر
  • با سال ها سابقه و قابل اعتماد
  • خدمات مشتریان استثنایی: تیم ما آماده به پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره تخصصی به صورت رایگان می باشد.

 

منتظر تماس شما هستیم!

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mL8n
نظرتان را بنویسید