اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کلیه داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 شرکت کرده و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می پردازند نتایج این فرایند را در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مشاهده خواهند کرد . متقاضیان برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 باید به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی داشته باشند .

به دنبال اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 و خالی ماندن ظرفیت دانشگاه ها ، سازمان سنجش فرصت دوباره ای در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد شرکت نمایند . متقاضیانی که با شرکت در این فرایند به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می پردازند در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع خواهند شد .

سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان ، نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد را در سایت sanjesh.org منتشر می کند . از این رو متقاضیان ضمن اطلاع از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 می توانند به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود ، نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را دریافت نمایند که در ادامه به بررسی زمان و نحوه مشاهده این نتایج می پردازیم .


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99
بر اساس تجربیات سالیان گذشته ، سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و اعلام نتایج این فرایند ، امکان ادامه تحصیل پذیرفته شدگان را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن فراهم می کند . سال گذشته پس از کش و قوس های فراوان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد با کمی تاخیر و در اواخر آبان ماه برگزار شد و شاهد اعلام نتایج این فرایند در آذر ماه بودیم .

در خصوص زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 هنوز خبر یا اطلاعیه ای منتشر نشده اما پیش بینی می کنیم در صورت صدور مجوز وزارت علوم و برگزاری این فرایند ، نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 99 نیز همان اوایل آذر ماه اعلام شود که داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد اخبار و اطلاعیه های مربوطه را مورد بررسی قرار دهند .



با مشخص شدن زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 مقاله بروزرسانی خواهد شد .



داوطلبان شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز توجه داشته باشند که نتایج این فرایند در بازه زمانی جداگانه ای اعلام شده و متقاضیان به منظور اطلاع از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود در رشته محل های ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه کنند .

نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99
نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 طبق روال سالیان گذشته به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام می شود . داوطلبان می بایست در زمان اعلام شده به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل زیر را پشت سر گذارند .



مراحل اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99

مراجعه به سایت sanjesh.org
انتخاب بخش کارشناسی ارشد
ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 99
انتخاب یکی از روش های جستجو و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی
ورود به میز کار داوطلب و مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت


نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99

پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 کافیست به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده از بخش کارشناسی ارشد وارد " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 99 " شوید .







در صفحه باز شده روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید .





در صفحه باز شده دو حالت برای جستجوی نتایج در اختیار شما قرار می گیرد که در تصویر زیر مشاهده می کنید .





مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 با شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
حالت اول جستجو با شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام است . شماره پرونده کلیه داوطلبان هم در کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 درج شده است و هم در کارنامه نهایی . کافیست شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام و کد امنیتی را وارد کنید تا کارنامه شما ظاهر شود . اگر برای مشاهده نتایج کد پیگیری ثبت نام را ندارید می توانید با استفاده از شماره پرونده و کد ملی نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 را مشاهده کنید .



مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 با شماره پرونده و اطلاعات فردی
شماره پرونده کلیه داوطلبان در برگه ثبت نام آن ها در کنکور کارشناسی ارشد ، کارنامه نهایی و رسید انتخاب رشته تکمیل ظرفیت موجود است . کادرهای بعدی مربوط به کد ملی و سال تولد است که با وارد کردن آن ها و کد امنیتی نتیجه شما ظاهر می شود . اگر برای مشاهده نتایج به شماره پرونده خود دسترسی ندارید و از طریق سایر روش ها هم نمی توانید نتیجه خود را مشاهده کنید باید با ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش نسبت به بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند .




راهنمای تصویری فوق مربوط به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 98 می باشد که به محض اعلام نتایج این فرایند در سال جاری بروزرسانی خواهد شد .


مشاوره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99
اگر همچنان در مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 مشکل دارید می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . همچنین اگر در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده اید برای اطلاع از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 باید به سایت azmoon.org مراجعه کنید .

لازم به ذکر است داوطلبانی که با شرکت در فرایند تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نیز موفق به قبولی در رشته محل های مورد علاقه خود نمی شوند با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می توانند خود را برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 1400 آماده نمایند .




سوالات متداول

1- نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بر اساس چه اطلاعاتی صورت می گیرد ؟
داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد باید به شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود دسترسی داشته باشند که برای اطلاع از چگونگی دریافت این اطلاعات می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .

2- پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد از چه زمانی می توانند وارد دانشگاه شوند ؟
امکان ثبت نام پیرفته شدگان این مرحله در اولین نیمسال تحصیلی ممکن امکان پذیر می باشد که داوطلبان برای اطلاع از چگونگی مشاهده نتایج خود می توانند متن مقاله را مطالعه نمایند .

3- برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد باید به چه سایتی مراجعه کرد ؟
نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش اعلام می شود که نحوه مشاهده این نتایج در متن مقاله شرح داده شده است .

منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8n75
نظرتان را بنویسید