اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اتمام زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 رشته محل های انتخابی داوطلبان مورد بررسی قرار گرفته و نتایج قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود . متقاضیان با مراجعه به سایت مذکور و درج اطلاعات ثبت نامی می توانند نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 را مشاهده نمایند . 

فرایند تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که به منظور تکمیل ظرفیت های خالی واحدهای دانشگاه آزاد انجام می شود امکان انتخاب رشته مجدد را در اختیار داوطلبان حاضر در جلسه آزمون ارشد قرار داده و پذیرفته شدگان این مرحله در اولین نیمسال تحصیلی ممکن وارد دانشگاه خواهند شد . 

داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می پردازند در مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد داشگاه آزاد از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع خواهند شد .

از این رو متقاضیانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 حضور داشته و با ثبت نام در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد حداقل یک رشته محل را در فرم اینترنتی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد درج  نمایند ، برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 کافیست طبق راهنمای زیر اقدام نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند . 


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
 دانشگاه آزاد معمولا در دو مرحله اقدام به تکمیل ظرفیت های خالی واحدهای خود نموده و با برگزاری فرایند تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در مهر ماه و بهمن ماه امکان انتخاب رشته مجدد را برای داوطلبان فراهم می کند .

سال گذشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تنها در یک مرحله و به منظور پذیرش دانشجو در نیمسال دوم ( بهمن ماه ) صورت گرفت و نتایج آن قبل از شروع نیمسال منتشر شد ، اما در خصوص زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 هنوز خبر یا اطلاعیه ای منتشر نشده است .

هر چند پیش بینی ما برای اعلام نتایج این فرایند قبل از نیمسال دوم 99 - 1400می باشد اما به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 99 مطلع شوند .



 به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 مقاله بروزرسانی خواهد شد .


چنانچه داوطلبان در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری نیز شرکت نموده و با اولویت بندی انتخاب های خود قصد ادامه تحصیل در رشته محل های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان را داشته باشند در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه های سراسری می توانند از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند .

نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98
با توجه به برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا و در سایت azmoon.org انتظار داریم نتایج این فرایند نیز در سایت مذکور اعلام شود ، اما سال گذشته شاهد انتشار نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 99 در سایت سازمان سنجش بودیم که در ادامه به بررسی مراحل مشاهده این نتایج می پردازیم .



 مراحل اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 

مراجعه به سایت sanjesh.org

انتخاب بخش کارشناسی ارشد

ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 99

درج اطلاعات ثبت نامی

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت



 راهنمای تصویری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و لینک مربوطه را انتخاب کنند . بدین منظور کافی است از منوی سمت راست بخش کارشناسی ارشد را انتخاب کنید .








در صفحه باز شده گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید . 




دو روش جستجو در اختیار شما قرار می گیرد که با انتخاب یکی از این روش ها و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود می توانید به میز کار خود دست یابید . 

1 - جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
2 - جستجو بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی




در صورتی که اطلاعات ثبت نامی را به درستی وارد کرده باشید میز کار شما به نمایش در می آید که می توانید با انتخاب گزینه " مشاهده نتیجه تکمیل ظرفیت " از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوید . 





نکته : لازم به ذکر است داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده و قادر به استفاده از روش های بالا نیستند می توانند از طریق ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند .





 راهنمای تصویری بالا مربوط به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 می باشد که به محض اعلام نتایج این فرایند در سال جاری بروزرسانی خواهد شد .


اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
هر چند دانشگاه آزاد معمولا امکان ثبت اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 را در اختیار داوطلبان قرار نمی دهد اما اگر به هر دلیل قانع کننده ای به نتیجه خود اعتراض داشتید می توانید از بخش " ارتباط با ما " سایت azmoon.org استفاده کنید . 

داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری شرکت کرده اند نیز با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند . گفتنی است پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در اولین نیمسال تحصیلی ممکن می توانند در دانشگاه محل قبولی خود ثبت نام نمایند .

 


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان در خصوص اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می باشند که داوطلبان برای ارتباط با کارشناسان این مرکز می توانند از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند . 


سوالات متداول

1- آیا زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شده است ؟
در حال حاضر خبر دقیقی در خصوص زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد منتشر نشده ولی به محض اعلام زمان دقیق مقاله بروزرسانی شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

2- پذیرفته شدگان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از چه زمانی وارد دانشگاه می شوند ؟
این داوطلبان از نیمسال دوم ( بهمن ماه ) وارد دانشگاه می شوند که برای اطلاع از نتایج خود می توانند متن مقاله را مطالعه کنند .

3- نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از چه طریقی اعلام می شود ؟
داوطلبان برای مشاهده این نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه کنند اما از آن جا که ممکن است سایت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد تغییر کند توصیه می کنیم متن مقاله را مطالعه کنید .

منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9o74
نظرتان را بنویسید