زمان ثبت نام آزمون قضاوت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
با توجه به زمان ثبت نام آزمون قضاوت 99  که در مرداد ماه سال 99 بوده، می توان گفت که اگر به دلیل شیوع بیماری کرونا تغییری در برنامه ثبت نام آزمون قضاوت 1400 ایجاد نشود، تاریخ ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا 1400 نیز مرداد ماه خواهد بود.



در گذشته اختلافات میان افراد از طریق انتقام گیری های شخصی یا میانجیگری ریش سفیدان حل و فصل می شد . با گذشت زمان و پیشرفت جوامع ، وجود نهادی که به هنگام بروز اختلاف افراد به آن مراجعه کنند احساس شد . با تدوین قوانین ، اهمیت نهاد قضاوت برای گسترش عدل و کمک به برقراری نظم در اجتماع بر همگان آشکار شد .

شغل قضاوت یکی از پراهمیت ترین و حساس ترین مشاغل است و باید گزینش بسیار دقیقی برای انتخاب قاضی از میان علاقه مندان صورت گیرد . در راستای این مسئولیت مهم ، هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون تصدی منصب قضا از طرف قوه قضاییه برگزار می شود . علاقه مندان به شغل قضاوت باید از زمان دقیق ثبت نام آزمون قضاوت مطلع شده و در بازه زمانی مشخص اقدام به ثبت نام کنند، وگرنه فرصت ثبت نام آزمون را از دست خواهند داد.

با توج به آنچه در بالا توضیح داده شد، در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام آمون قضاوت 1400 پرداخته ایم. با این توضیح که در بخش نخست در مورد زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 توضیح داده و در بخش دوم، نکات مشاوره ای زمان ثبت نام آزمون تصدی امر قضا 1400 را توضیح داده ایم.




زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400
 آزمون قضاوت مانند آزمون وکالت قوه قضاییه از جمله آزمون هایی است که هر سال برگزار می شود . تاریخ ثبت نام آزمون قضاوت سال 99 از تاریخ 12 مرداد ماه تا 20 مرداد ماه بوده که با توجه به اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه ، تا 23 مرداد تمدید گردید. البته معاونت منابع انسانی قوه قضاییه ، در شهریور ماه نیز فرصت دوباره ای را برای ثبت نام داوطلبان آزمون تصدی منصب قضا فراهم نموده که بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان جا مانده از ثبت نام آزمون قضاوت توانستند از تاریخ 16 تا 19 شهریور ماه، اقدام به ثبت نام آزمون قضاوت نمایند.

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه تا تاریخ نگارش این مقاله، اطلاعیه رسمی ثبت نام آزمون قضاوت 1400 را منتشر نکرده و بنابراین نمی توان در مورد زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 نظر قطعی داد؛ اما با توجه به زمان ثبت نام آزمون قضاوت 99 می توان گفت که اگر به دلیل شیوع بیماری کرونا تغییری در برنامه ثبت نام آزمون قضاوت 1400 ایجاد نشود، تاریخ ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا 1400 نیز مرداد ماه خواهد بود.

به محض انتشار اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در مورد زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400، زمان دقیق ثبت نام آزمون قضاوت 1400 اعلام گردیده و مقثاله به روز رسانی می گردد.



تا اینجا در مورد زمان ثبت نام آزمون قضاوت مطالبی را بیان کردیم اما اگر شما هم از علاقه مندان به شرکت در این آزمون هستید ، لازم است در مورد شرایط ، نحوه ثبت نام ، ظرفیت آزمون و دروس امتحانی اطلاعات ضروری را به دست آورید . برای برنامه ریزی دقیق تر و کسب اطلاعات کامل در مورد این آزمون می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید .

حتما بخوانید :  ثبت نام آزمون قضاوت










مشاوره ثبت نام آزمون قضاوت 1400
قوه قضاییه از دو طریق اقدام به استخدام قاضی می کند: یکی برگزاری آزمون قضاوت و دیگری جذب اختصاصی . در فرآیند جذب اختصاصی از میان دانش آموختگانی که در دانشگاه های معتبر و با کسب نمرات خوب فارغ التحصیل شده اند، عده ای را برای تصدی این منصب گزینش می کند و متقاضیان واجد شرایط بدون شرکت در آزمون کتبی قضاوت به مرحله مصاحبه علمی راه پیدا می کنند . علاوه بر مطالعه مقاله زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400، برای اطلاع از شرایط ثبت نام جذب اختصاصی قضات 1400 و سایر مسایل مربوط به آن می توانید مقاله زیر را نیز مطالعه کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام جذب اختصاصی قضات


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 پاسخ دهند .










سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون قضاوت 1400 از چه طریقی انجام می شود ؟
ثبت نام آزمون قضاوت 1400 تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه کنید .


2- ثبت نام آزمون قضاوت 1400 در چه تاریخی انجام می شود ؟
ثبت نام در آزمون قضاوت 1400 احتمالا در مرداد ماه انجام می گیرد که برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.


3- کسانی که علاقه مند به شغل قضاوت هستند چه راهکاری در پیشرو دارند ؟
علاقه مندان به تصدی منصب قضا می توانند در آزمون قضاوت شرکت کنند و برای اطلاع از زمان ثبت نام این آزمون می توانید به مقاله مراجعه کنید .

منبع : زمان ثبت نام آزمون قضاوت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lq05
نظرتان را بنویسید