ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای برای دانشجویان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های فنی حرفه ای از طریق مراحعه به سایت samyad.tvu.ac.ir امکان پذیر است . هر فرد پس از ورود به این سامانه می تواند با انتخاب دانشگاه محل تحصیل و ورود به صفحه شخصی در کلاس های آنلایم حاضر شود.




دانشگاه های فنی فنی حرفه ای به منظور ارائه آموزش های استاندارد مجازی ( آنلاین و آفلاین ) دانشگاهی به دانشجویان سامانه ای یکپارچه تحت عنوان سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه یا همان سمیاد را طراحی و راه اندازی کرده اند .

دانشجویان ورودی قبلی و یا دانشجویان جدیدالورود سال جاری مقاطع کاردانی و کارشناسی با توجه به غیرحضوری و مجازی بودن آموزش های نیمسال تحصیلی جاری دانشگاه های فنی حرفه ای موظف هستند با مراجعه به سایت سامانه سمیاد به نشانی samyad.tvu.ac.ir طبق زمانبندی مشخص شده در کلاس های درسی خود شرکت کنند .

به منظور ارائه اطلاعاتی دقیق در خصوص مراحل ورود و عضویت در کلاس ها و اطلاعات مورد نیاز ، در ادامه این مقاله ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای برای دانشجویان را به همراه راهنمای تصویری گام به گام و لینک ورود به سایت سمیاد ارائه داده ایم .



مراحل ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است با اعلام مرکز آموزش دانشگاه فنی حرفه ای ، کلاس های درسی ترم جاری تمام دانشجویان ورودی های قبلی و جدید مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه به صورت مجازی و غیر حضوری خواهد بود . دانشجویانی که موفق به انتخاب واحد در سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای شده اند ، باید برای شرکت در کلاس ها وارد سامانه سمیاد شوند .



 دانشجویان برای عضویت در کلاس های آنلاین ترم جاری باید وارد سامانه سمیاد به نشانی samyad.tvu.ac.ir شده و پس از طی مراحل اولیه تایید اطلاعات و نهایی سازی عضویت ، وارد کلاس های درسی شوند . در ادامه مراحل ورود به کلاس های سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای برای دانشجویان این دانشگاه را ارائه داده ایم .







ورود به سایت سمیاد به نشانی " samyad.tvu.ac.ir "

انتخاب استان و واحد محل تحصیل از لیست ارائه شده در سایت

ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور

 انتخاب گزینه " درس های من " از لیست سمت راست سایت برای مشاهده کلاس ها

 انتخاب درس مورد نظر طبق زمانبندی

 ورود به صفحه اصلی درس برای مشاهده تکالیف و زمان دقیق برگزاری



 برای ورود به سامانه سمیاد فنی حرفه ای کلیک کنید 






اطلاعات لازم برای ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای
 دانشجویان پس از ورود به سایت سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای باید با استفاده از حساب شخصی خود در کلاس های درسی ترم جاری شرکت کنند . همانند سایت ناد دانشگاه فنی حرفه ای ، در سایت سمیاد نیز هر فرد برای دسترسی و ورود به پرتال دانشجویی خود باید نام کاربری و رمز عبور خود را در سایت وارد کند.



  نام کاربری و رمز ورود دانشجویان و اساتید دانشگاهی در سامانه سمیاد فنی حرفه ای به صورت جداگانه تعریف و تعیین کرده است . هر فرد با توجه به نوع کاربری خود باید طبق این دستورالعمل اطلاعات تعیین شده را در بخش مربوطه وارد کرده و سپس وارد سامانه سمیاد شوند .



 دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای 

نام کاربری : شماره دانشجویی / کلمه عبور : کد ملی

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 اساتید دانشگاه فنی حرفه ای 

نام کاربری : کد ملی / کلمه عبور : کد ملی



 دانشجویان جدیدالورودی که قصد تشکیل پرونده و یا انتخاب واحد های ترم جاری را دارند باید وارد سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای شده و اقدامات لازم را انجام دهند که می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات نحوه ورود به این سامانه مطلع شوند .

حتما بخوانید: نحوه ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای









راهنمای تصویری نحوه ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است دانشجویان دانشگاه های فنی حرفه ای باید پس از ورود به سامانه سمیاد برای ورود به کلاس های درسی خود مراحلی را طی کنند تا بتوانند در کلاس مورد نظر خود حاضر شوند . در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای را ارائه داده ایم . 







1 - ورود به سامانه سمیاد با جست و جوی عبارت " samyad.tvu.ac.ir " و یا عبارت " سامانه سمیاد " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







2 - انتخاب اولین نتیجه نمایش داده شده با عنوان " مدیریت یادگیری الکترنیکی دانشگاه فنی و حرفه ای "







3 - ورود به سایت سمیاد و انتخاب استان و واحد محل تحصیل







4 - تکمیل اطلاعات خواسته شده ( نام کاربری / کلمه عبور )







5 - انتخاب گزینه " درس های من " از لیست سمت راست صفحه به منظور مشاهده کلاس های ارائه شده







6 - انتخاب درس مورد نظر







7 - ورود به صفحه اصلی درس برای مشاهده تکالیف و زمان برگزاری







 به دلیل غیر حضوری بودن کلاس های ترم جاری نیازی به رفت و آمد دانشجویان غیر بومی دانشگاه فنی حرفه ای وجود ندارد اما اگر بنا به هر دلیلی قصد میهمانی و یا انتقالی به سایر واحد های دانشگاهی را دارید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید .

در ادامه بخوانید: نقل و انتقالات و مهمانی دانشگاه فنی حرفه ای







اگر پس از مطالعه جزئیات نحوه ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای برای دانشجویان سوالی در خصوص عضویت و ورود به کلاس های خود دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید .




سوالات متداول


1- آموزش های مجازی دانشگاه فنی حرفه ای از چه سایتی انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است ، آموزش های مجازی دانشگاه فنی حرفه ای از سایت سمیاد ارائه می شوند .




2- به چه صورتی می توان وارد سایت سمیاد شد ؟
دانشجویان می توانند با جست و جوی آدرس samyad.tvu.ac.ir وارد سایت سمیاد شوند که لینک ورود به سامانه سمیاد در این مقاله ارائه شده است .




3- آموزش های مجازی دانشگاه فنی حرفه ای از چه سایتی انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است ، آموزش های مجازی دانشگاه فنی حرفه ای از سایت سمیاد ارائه می شوند .

منبع : ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای برای دانشجویان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P3z1
نظرتان را بنویسید