اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اتمام مهلت ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی 99 و برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته نتایج اعلام می شود . سازمان سنجش علاوه بر بررسی مدارک داوطلبان ، به تراز کردن نمره و رتبه بندی شرکت کنندگان در آزمون و ارزیابی معدل ثبت نام کنندگان رشته های بدون کنکور می پردازد تا بر اساس آن اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کند .

پذیرش در رشته های با آزمون و و رشته های بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته در سال 99 از میان فارغ التحصیلان مقطع کاردانی یا همان فوق دیپلم صورت می پذیرد و متقاضیانی که در زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 99 موفق به ثبت اطلاعات خود و انتخاب رشته شده و کد پیگیری 16 رقمی را دریافت کرده اند ، در انتظار مشاهده و اطلاع از کارنامه خود به سر می برند .

داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج خود جزو پذیرفته شدگان هستند می بایست جهت ثبت نام نهایی با در دست داشتن مدارک لازم به واحد دانشگاهی محل قبولی خود مراجعه نمایند . در ادامه این مقاله علاوه بر ارائه لینک اعلام نتایج به همراه راهنمای تصویری ، نکات مربوط به اعلام نتایج ( کارنامه ) کاردانی به کارشناسی 99 را بیان کرده ایم .


زمان اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 99
سال گذشته نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 13 شهریور ماه اعلام شده که با استناد به این موضوع و مطابق رویه سال های گذشته ، پیش بینی می شود نتایج ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 99 ( رشته های بدون آزمون و با آزمون ) ، اواسط شهریور ماه از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد .



نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، احتمالا دهه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد



به محض اعلام شدن نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


نحوه اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 99
داوطلبان جهت مشاهده کارنامه خود می توانند به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و کارنامه خود را مشاهده نمایند . طبق روال سال های گذشته نحوه مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی از دو روش امکان پذیر بود که در روش اول داوطلب با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه قادر به دریافت کارنامه خود می باشد و در روش دوم داوطلبانی که به شماره پرونده خود دسترسی ندارند کافی است شماره داوطلبی و شماره شناسنامه خود را ثبت نماید .



1 - برای مشاهده نتایج خود لازم است ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شوید . برای این کار عبارت " سایت سازمان سنجش " و یا آدرس " sanjesh.org " را در مرورگر سیستم خود تایپ نمایید و از میان نایج نمایش داده شده اولین گزینه را انتخاب کنید .





2 - پس از ورود به سایت سازمان سنجش از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه روی گزینه " کاردانی به کارشناسی " کلیک کنید .





3 - در صفحه باز شده گزینه " اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی 99 " را انتخاب کنید .





4 - با اطلاعات شخصی و آزمونی از طریق یکی از روش های ارائه شده نتیجه خود را مشاهده کنید .





راهنمای تصویری ارائه شده برای سال 98 بوده و به محض اعلام شدن نتایج کارشناسی ناپیوسته 99 این مقاله بروزرسانی شده و هم چنین لینک مشاهده نتایج در این قسمت فعال خواهد شد .


کارنامه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99
معمولا هر ساله سازمان سنجش چند روز پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته ، لینک مشاهده کارنامه کنکور کاردانی به کارشناسی را بر روی سایت sanjesh.org فعال می کند . لذا داوطبان می توانند جزئیات کارنامه خود را مشاهده نمایند .



1 - برای شماهده کارنامه وارد سایت سازمان سنجش شده و در این صفحه اولین گزینه یعنی " کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی 99 " را انتخاب نمایید .





2 - در صفحه ای که وارد می شوید به دو صورت می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید :

با ثبت شماره پرونده ، شماره شناسنامه و سال تولد
با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد




راهنمای تصویری ارائه شده برای سال 98 بوده و به محض انتشار کارنامه نهایی کارشناسی ناپیوسته 99 این مقاله بروزرسانی شده و هم چنین لینک مشاهده نتایج در این قسمت فعال خواهد شد .



شما جهت اطلاع از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید لذا مشاوران ما می توانند شما را در روند مشاهده کارنامه خود در زمان اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 99 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا یاری کنند . همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه های بدون کنکور می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .

سوالات متداول

1- نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ ، در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- از چه طریقی می توان نتایج نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی را مشاهده کرد ؟
داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی نتایج خود را مشاهده کنند که نحوه مشاهده نتایج در این مقاله نیز توضیح داده شده است .

3- کارنامه نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده کارنامه نهایی داوطلبان چند روز پس از اعلام نتایج منتشر می شود .

منبع : اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q4mG
نظرتان را بنویسید