زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ضمن اطلاع از تاریخ ثبت نام این آزمون باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نمایند . زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 از طریق اخبار و اطلاعیه های مختلف منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . 



مرکز سنجش پزشکی طبق روال سالیان گذشته از متقاضیان تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام بعمل می آورد . بر این اساس کلیه داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بوده و مدارک مورد پذیرش رشته امتحانی مورد نظر را دارا باشند با مراجعه به سایت sanjeshp.ir می توانند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی و درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند .

اطلاع از زمان دقیق این فرآیند برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد پزشکی را دارند ضروری بوده تا در موعد مقرر فرصت جمع آوری مدارک و ثبت اطلاعات لازم در سامانه سنجش پزشکی را داشته باشند . لذا در ادامه به بررسی زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می پردازیم .



زمان ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 1400
بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از 30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه 98 بود و داوطلبان ضمن بررسی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانستند ثبت نام خود را در این تاریخ انجام داده و در 23 و 24 مرداد ماه در این آزمون شرکت کنند .

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال پیش به علت شیوع بیماری کرونا 3 بار تمدید شد و در 14 لغایت 16 اسفند ، 20 الی 22 اردیبهشت و 7 و 8 تیر ماه انجام شد . زمان ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 1400 نیز به محض اعلام ، اطلاع رسان خواهد شد .



 زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 اعلام می شود .





بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 1400



متقاضیان در طول فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شده و سوالات خود را با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در میان گذارند . 



در ادامه بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400


















سوالات متداول


1- متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 باید به چه سایتی مراجعه کنند ؟
ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در سایت سنجش پزشکی انجام می شود که لینک مربوط به جزئیات ثبت نام در متن مقاله قرار داده شده است . 




2- ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400 در چه بازه ای انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون از اواخر بهمن ماه آغاز می شود که برای اطلاع از زمان دقیق می توانید متن مقاله را مطالعه کنید . 




3- کدام یک از مدارک تحصیلی کارشناسی مورد پذیرش رشته های کارشناسی ارشد پزشکی می باشند ؟
مدارک مورد پذیرش رشته های امتحانی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دفترچه ثبت نام این آزمون درج می شود که لینک دانلود این دفترچه در متن مقاله قرار داده شده است . 

منبع : زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Pvzl
نظرتان را بنویسید